صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۲۰۸۸۶

اخبار ویژه برخی روزنامه های 28 خرداد1390


وطن امروز

دعوای گویانیوز با عبادی بر سر پارک لاله

گویانیوز در مقاله‌ای در واکنش به درخواست نامگذاری پارک لاله به پارک هاله توسط شیرین عبادی به مخالفت شدید پرداخته و آن را نامگذاری بی‌قاعده دانست. گویانیوز دراین مقاله نوشت :«شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل، از ایرانیان خواسته است که از این به بعد «پارک لاله» تهران را «پارک هاله» بنامند. ایشان علت این خواست را بی‌سرانجامی پرونده‌ مرگ هاله سحابی، در کنار پرونده‌های دیگری از این دست دانسته است». این سایت در ادامه نوشت: «پیش از هر سخنی باید یادآوری کرد که نام «پارک لاله» نام جدید «پارک فرح» است. بعد هم، خانم عبادی به عنوان یک حقوقدان، نباید از خاطر برده باشند که پارک فرح یا لاله، تا سال 1360، مرکز هواداران جوان نیروهای چپ، دموکرات، ملی، مسلمان، چپ مسلمان، و در یک کلام، اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران بود. غیر از عرضه نشریات و کتاب، هر گوشه و هر نیمکت این پارک، محلی برای بحث و تبادل نظر این نیرو‌ها با یکدیگر بود». گویانیوز در ادامه با واکنش شدید به عبادی گفت: «سرکار خانم عبادی به خوبی می‌دانند اینکه تنها نام هاله سحابی به ذهن ایشان رسیده، دست بر قضا، هیچ پیوندی هم با پارک فرح یا لاله ندارد؟» این سایت در آخر این مقاله با انتقاد شدید از شیرین عبادی گفت: «برای حقوقدانی که اندیشه و اجرای «عدالت»، می‌بایست مفهومی فراشخصی داشته باشد، شایسته نیست که به هنگام بزرگداشت یکی از خیل آنان‌که حقشان بر باد رفته، همدردی خود را با کسی نشان دهد که اندیشه‌اش با اندیشه خود وی همخوان است و بر حق دیگران چشم بپوشد».

شیر بی‌یال و دُم و اشکم جنبش سبز!

سایت روزآنلاین در یادداشت تاریخ 14 ژوئن (25 خرداد) خود، با طرح این سوال‌ها که «شعار محوری و خواست اصلی جنبش سبز چیست؟ این جنبش چه راهبرد یا برنامه مدونی برای تحقق خواست اصلی خود اندیشیده است؟ و پایگاه اجتماعی این جنبش چه قشر و طبقه‌ای هستند؟»، از آنچه «پیمودن بیراهه توسط جنبش سبز» می‌خواند، انتقاد کرد.

به گزارش جام نیوز، در این یادداشت آمده است: «شعار محوری جنبش سبز «رأی من کجاست؟» بود. این شعار، امروز و پس از گذشت 2 سال از انتخابات ریاست‌جمهوری 88، موضوعیت خود را از دست داده است و در این فاصله، هیچ شعار محوری دیگری نیز که «نماد هویتی جنبش سبز» باشد، عنوان نشده است». روزآنلاین افزود: «مطالباتی نظیر آزادی زندانیان سیاسی، آزادی و تضمین سلامت انتخابات یا اجرای بی‌تنازل قانون اساسی نیز نتوانسته جایگاهی نمادین و فراگیر برای جنبش سبز بیابد». روزآنلاین در ادامه به انتقاد از عملکرد شورای موسوم به راه سبز پرداخت و نوشت: «شورای هماهنگی راه سبز امید که قرار بود در فقدان رهبران جنبش سبز، راهبری این جنبش را به دست گیرد در محاسبه‌ای خطا از مبانی حضور هواداران جنبش در 25 بهمن، جنبش را به حضور خیابانی در سه‌شنبه‌های منتهی به نوروز 1390 دعوت کرد؛ حرکتی که با استقبال کمرنگ هواداران جنبش روبه‌رو شد». در ادامه این یادداشت آمده است: «امروز، جنبش، نه شعار و مطالبه‌ای محوری دارد و نه برنامه‌ای مشخص و عملی برای تحقق آن و نه مرکزیتی که حداقلی از مقبولیت را برای راهبری و هدایت جنبش دارا باشد».

رونمایی از بهترین طرح برای براندازی جمهوری اسلامی!

پس از 30 سال تلاش نوابغ اپوزیسیون برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، از بهترین طرح براندازی رونمایی شد. سرلشکر(!) روحانی از نیروهای اپوزیسیون که قبل از این بیان کرده بود ارتشی برای جنگ با نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده و اگر هوا گرم نباشد، ‌به ایران حمله می‌کند‌، ‌در یک برنامه زنده بیان داشت که هر روز با مردم ایران در تماس است و با این کثرت ارتباط به این نتیجه رسیده که مردم برای براندازی نظام احتیاج به طرح دارند. وی افزود: هم‌اکنون این طرح را تهیه کرده است و خطاب به مردم ایران گفت: «ما می‌گوییم مردم عزیز ایران اگر شما احتیاج به براندازی جمهوری اسلامی دارید تنها راه‌حل ممکن امروز نه تنها درایران بلکه در دنیا اجرای طرح گروه نظامی سیاسی عقاب ایران است اگر میل دارید این طرح در اختیار شماست آن را مصرف کنید». گفتنی است که پس از کودتای نوژه، عملیات طبس، جنگ تحمیلی، کودتای 18 تیر و فتنه 88، نوابغ ضد انقلاب به رهبری روحانی که خود را سرلشکر معرفی می‌کند، بهترین طرح و پروژه خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ارائه دادند!

کیهان

گاردین: آل سعود این بارضربه اساسی را از مصر خواهد خورد (خبر ویژه)

سران حکومت سعودی اکنون واقف شده اند که ضربه اساسی و استراتژیک جدید در منطقه را این بار نه از جانب ایران بلکه متحد سابق خود مصر دریافت خواهند کرد.

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: در گذشته بحث ایران هراسی در منطقه مطرح بود. عربستان و مصر در این باور مشترک بودند. سقوط مبارک برای عربستان تنها به معنای از دست دادن متحدی مهم در منطقه نبود، بلکه از بین رفتن توازن قدرت در منطقه را به دنبال داشت. اکنون منطقه دیگر بر محور ریاض- قاهره در برابر ایران تعریف نمی شود و اولویت اصلی ریاض دیگر مقابله با تاثیرگذاری ایران و لبنان در منطقه نیست، بلکه جلوگیری از سرایت انقلابها به دیگر کشورهای عربی است.

این روزنامه انگلیسی با اشاره به مداخلات عربستان در کشورهای منطقه برای سرکوب انقلابها نوشت: مقامات سعودی ارتش را به منامه- پایتخت بحرین- برای سرکوب مردم مخالف آل خلیفه اعزام کرده اند. از سوی دیگر زمانی که اوضاع در یمن ناآرام شد، سعودی ها به حمایت از عبدالله صالح و تطمیع روسای قبایل یمن برای حمایت از صالح پرداختند. آنها همچنین به تجهیز نیروهای نظامی صالح و فراهم کردن اطلاعات برای مقابله با انقلابیون یمن اقدام کردند.

گاردین می افزاید: با افزایش شمار انقلابیون و مخالفت بیشتر قبایل با نیروهای دولتی، عربستان راهی جز این ندید که نیروهای خود را در یمن وارد و با کمک «شورای همکاری های خلیج فارس»، انتقال قدرت پس از صالح را هموار کند. از سوی دیگر عربستان در تلاش است تا تمامی انقلابهای منطقه را سرکوب کند. مقامات آل سعود در اقدامی 4 میلیارد دلار به ژنرال های ارتش به دلیل فرمانبرداری در ماههای اخیر پرداخت کردند. همچنین 20 میلیارد دلار به بحرین و عمان کمک کردند تا ناآرامی ها را در این کشورها از بین ببرند. آنها همچنین 400 میلیون دلار نیز به اردن کمک کردند تا مشکلات مالی خود را رفع و رجوع کند.

این گزارش حاکی است: از نگاه مقامات آل سعود انقلابها برای حکومت های خودکامه عرب خطرناک هستند و آنها بایستی از هر راه و به هر قیمتی آنها را دفع کنند. در همین چهارچوب است که دعوت عربستان از مراکش و اردن برای عضویت در سازمان همکاریهای خلیج فارس، مفهوم پیدا می کند. با افزایش درخواست مردم در کشورهای عربی برای انجام تغییر، مقامات سعودی آشفته تر می شوند. در حالی که سعودی ها در پی این هستند تا پایه های حکومت های لرزان را مستحکم کنند، بایستی چشمی هم به مسائل داخلی خود داشته باشد. دومینوی اعراب در حال حرکت از یک کشور عربی به کشور دیگر است.

گاردین در پایان نوشت: مقامات سعودی سالها تحت تاثیر پروژه «ایران هراسی» از ایران و اقدامات آن در منطقه در هراس بودند اما در حال حاضر با توجه به انقلابهای منطقه توجه خود را به انقلابهای عربی و مصر معطوف کرده اند. در این شرایط سعودی ها در پی این هستند تا به مانند دهه 60 از مصر فاصله گرفته و به دیگر کشورهای خودکامه نزدیک شوند.

یادآور می شود برخی گزارش های موثق حاکی از آن است که رژیم عربستان با تحریک جریان های سلفی و تندرو در مصر می کوشد، انقلاب مردم مسلمان این کشور را به القاعده نسبت دهد و اسلام هراسی را هم در این کشور و هم در مصر با سایر ملتهای در معرض انقلاب رواج دهد.

گرایش به اسلام در میان محرومان خطر تازه امنیت ملی برای آمریکا (خبر ویژه)

منابع خبری می گویند موج روز افزون گرایش به اسلام در زندان های آمریکا و همچنین میان طبقات محروم، مقام های این کشور را مستاصل کرده است. شبکه تلویزیونی العربیه روز جمعه گزارش داد مسئولان مدیریت و خدمات زندان های آمریکا به اعضای کنگره این کشور گفته اند اسلام گرایی در زندان های آمریکا بویژه افرادی که در زندان به دین اسلام می گروند، به خطری برای امنیت ملی آمریکا محسوب تبدیل شده است. کمیته امنیت ملی آمریکا در مجلس نمایندگان این کشور با برگزاری جلسه ای موضوع اسلام گرایی در داخل زندان ها را بررسی کرد. در آمریکا بالاترین میزان زندانیان در جهان وجود دارند. میانگین زیادی از این افراد آفریقایی تبارهای آمریکا هستند. این درحالی است که دین اسلام تنها دینی است که زندانیان خیلی سریع به ان گرایش پیدا می کنند و این مساله زمینه و بستر مناسبی را برای سازمان ها و گروه های اسلامی فعال در داخل زندان ها جهت جذب و بسیج زندانیان فراهم می کند. این چیزی است که شماری از مسئولان و مقامات سابق و کنونی کمیته امنیت ملی آمریکا به ان معترفند. مایکل داوننگ پلیس لس آنجلس در این باره گفت:«این پدیده ای کوچک است اما آثار بسیار بزرگی دارد. شمار زیادی از زندانیان وجود دارند که از سوی افراد اسلام گرا مورد تاثیرگذاری قرار می گیرند». العربیه در گزارش خود اضافه می کند این نخستین جلسه ای نیست که پیتر کینگ رئیس کمیته امنیت ملی در خصوص بنیادگرایی اسلامی برگزار می کند، ضمن آنکه جلسه جدید نیز مانند جلسات قبلی به علت متمرکز شدن روی مسلمانان بحث و جدالهایی را به همراه داشت. در همین حال شماری از اعضای کنگره با پیتر کینگ که می گوید رشد اسلام گرایی در زندان ها به«تروریسم» کمک می کند اختلاف نظردارند و معتقدند باندهای خشن در داخل آمریکا شمار بیشتری از آمریکاییها را به قتل رسانده اند و حال آن که رویکرد به اسلام از خشونت گرایی بی هدف و کور مخالفت می کند.
اپوزیسیون دیگر حال تظاهرات از پشت کامپیوتر را هم ندارد! (خبر ویژه)

یک نویسنده آمریکایی که نقش فعالی در حمایت از جریان فتنه در ایران داشته است، اعتراف کرد که هواداران جریان فتنه در ایران بسیار کم شمارند و همان عده قلیل هم ترجیح می دهند به جای حضور در خیابان درون خانه هایشان بنشینند و مبارزه فیس بوکی بکنند.

توماس اردبرینگ خبرنگار روزنامه واشینگتن پست که ظاهرا در تهران به سر می برد، در سرمقاله شماره 24 خرداد این روزنامه نوشت: «معترضان در ایران پایگاههای اجتماعی از قبیل فیس بوک را به تظاهرات خیابانی ترجیح می دهند. دو سال قبل فعالان ایرانی از پایگاههای اینترنتی رسانه های اجتماعی به عنوان موتورهای سازمان دهی تظاهرات ضد دولتی استفاده کردند. اما اکنون فعالان می گویندآزادی های بی حد و حصر موجود در اینترنت در واقع به منزله انحراف از ابراز مخالفت در جهان واقعی است. به جای راهپیمایی در خیابانها، همان اپوزیسیون، سرگرم بازی های اینترنتی از قبیل فارم ویل و عکس های ارسالی توسط دوستانشانند و بحث های سیاسی شان را به پایگاههای رسانه های اجتماعی از قبیل فیس بوک محدود می کنند که ابراز نارضایتی از طریق ان کم خطرتر است».

اردبرینگ در بخش دیگری از مقاله خود می نویسد: «بسیاری می گویند تصاویر و مطالبی که در رسانه های اجتماعی در ایران منتشر می شود، نشان می دهد زندگی کسانی که بخش عمده اعتراضات 2009 را در ایران تشکیل دادند هنوز راحت تر ا زآن است که بخواهند آن را با اعتراضاتی از نوع تظاهرات براندازی، به خطر اندازند».

اردبرینگ که از مشاوران دولت اوباما در امور ایران هم هست، در حالی از روی آوردن جریان فتنه در ایران به فضای مجازی به عنوان «انحراف» یاد می کند، که دولت امریکا اخیرا ادعا می کند تلاش های وسیعی را برای گسترش اینترنت در کشورهایی مانند ایران آغاز کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه گذشته خبر داد که دولت آمریکا یک پروژه 70 میلیون دلاری به نام چمدان را کلید زده که هدف از آن ارسال اینترنت مجانی به ایران از طریق تلفن های همراه و وسایلی شبیه به آن است. کارشناسان این خبر را بیشتر یک پروژه تبلیغاتی ارزیابی کردندکه هیلاری کلینتون برای جبران ناکامی های آمریکا در قبال تحولات منطقه راه انداخته و ضمنا تاکید کردند که ایران که پیش از این پروژه هایی پیچیده تر از این هم را خنثی کرده در مبارزه با پروژه چمدان کار سختی در پیش نخواهد داشت.

یادداشت واشینگتن پست در آستانه روزهای 22 و 25 خرداد در ایران منتشر شد. روزهایی که ناظران می گویند هواداران جریان فتنه در داخل و خارج از ایران حال و حوصله تظاهرات فیس بوکی را هم در آن نداشتند.

نامه ای که طنزنویس فراری را به دردسر انداخت (خبر ویژه)

بعد از افشای نفوذی بودن «مدحی» در میان اپوزیسیون، ابراهیم نبوی، طنزنویس فراری روزنامه های زنجیره ای از جمله کسانی است که این روزها گروه های اپوزیسیون به چشم نفوذی وزارت اطلاعات به او می نگرند. تردید درباره نفوذی بودن ابراهیم نبوی بعد از افشای نامه وی به مقامات اطلاعاتی کشور افزایش یافته است. «مهرداد- الف» یکی از ضد انقلابیون ساکن لس آنجلس با انتشار این نامه در وبلاگ خود خطاب به طنزنویس روزنامه های زنجیره ای می نویسد «آقای ابراهیم نبوی یا به قول کیهان آقای «الف- ن» درخواست شما از وزارت اطلاعات برای موافقت با صدور ویزای خروج و تاکید بر پشیمانی خود از همکاری با روزنامه های اصلاح طلب چگونه قابل توجیه است و برای آن چه پاسخی دارید؟ اصلن(!) بفرمائید که چطوری از کشور خارج شده اید؟ اگر به شکل قانونی خارج شده اید که وزارت اطلاعات دستور صدور ویزای خروج جنابعالی را داده است و اگر غیرقانونی خارج شده اید، چه کسی باور می کند که وزارت اطلاعات رژیم بعد از درخواست شما برای ویزای خروج، نسبت به خروج شما حساس نبوده و آقای طنزنویس را به حال خود گذاشته تا از کشور خارج شود و در ینگه دنیا کنگر بخورد و لنگر بیندازد»!
گفتنی است که برخی از گروه های اپوزیسیون، پیشنهاد «اسب تروا» از سوی ابراهیم نبوی را القای وزارت اطلاعات می دانند و معتقدند نبوی با این پیشنهاد خود قصد لو دادن هواداران باقیمانده جنبش سبز- بخوانید فتنه 88- را داشته است.
جمهوری اسلامی

*نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به برخی حرمت شکنی‌ها در شهر دارالعباده یزد که منجر به سلب آسایش مردم می‌شود گفت: باید با این حرکات برخورد شود. حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صدوقی اظهار داشت: "افرادی که به استان یزد می‌آیند توجه داشته باشند اینجا دارالعباده هست و این کارها در همه ایران ناشایست است و در یزد حرکتی بسیار ناشایست تر." هفته گذشته عده‌ای از دختران جوان به صورت دستجمعی در خیابان‌های شهر یزد اقدام به پایکوبی کردند و اعتراض مردم را برانگیختند.

* فرمانده سپاه ناحیه نور از شناسایی و کشف 2 محفل پارتی در این شهرستان و دستگیری عوامل آن خبر داد. به گزارش "انتخاب"؛ یوسف طالب نژاد با اعلام خبر کشف 2 محفل پارتی و دستگیری عوامل آن گفت: سربازان بقیه‌الله سپاه ناحیه نور به همراه ضابطان قضایی انتظامی پس از کسب دستور مقام قضایی و هماهنگی لازم وارد محل برگزاری پارتی شدند که به محض ورود تعداد زیادی از دختران و زنان و مردان را با وضعیت نیمه عریان و درحال شرب خمر و مستی و رقص و پایکوبی مشاهده کردند. فرمانده سپاه ناحیه نور افزود: این افراد که همگی شرب خمر کرده و حالت غیرعادی داشتند با مشاهده ماموران با آنان درگیر و اقدام به فحاشی کردند. وی اضافه کرد: برخی از آنان نیز اقدام به پرتاب و دور کردن مشروبات الکلی خارجی و ادوات و آلات جرم به منازل و ویلاهای همجوار کردند و مانع ورود ماموران می‌شدند که توسط ماموران دستگیر و پس از تفهیم اتهام و ثبت اسامی و تنظیم صورتجلسه به همراه اقلام و آلات مکشوفه به کلانتری ایزدشهر نور منتقل شدند تا پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال و تحویل شوند. وی از کشف 7 بطری بزرگ یک لیتری مشروبات الکلی خارجی (گرنس، ابسلوت، اسمیرینوف و...) و دستگیری 15 مرد و زن در این پارتی خبر داد. فرمانده سپاه ناحیه نور درباره کشف محفل پارتی دوم نیز گفت: براساس گزارش‌های امت حزب‌الله و تحقیقات میدانی به عمل آمده توسط پرسنل واحد اطلاعات ناحیه نور برگزاری محفل پارتی مختلط همراه با موسیقی جاز و سیستم صوتی و... در روستایی در منطقه چمستان با هماهنگی مقام‌های قضایی این محفل کشف و 16 زن و مرد دستگیر شدند و مقادیر زیادی قوطی مشروب مصرف شده، مواد مخدر و پاسور کشف شد.

قدس

عباس امیری فر آزاد و بازداشت شد

ایرنا- عباس امیری فر، مسؤول جامعه وعاظ ولایی که بیش از چهل روز از سوی دادستانی عمومی و انقلاب تهران در بازداشت به سر برده است، روز چهارشنبه آزاد شد اما دوباره بازداشت شد.

یارانه خانواده شهدا با مردمهیچ تفاوتی ندارد

فارس- زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یارانه خانواده شهدا و ایثارگران با مردم هیچ تفاوتی ندارد.

بی تأثیری پارازیت های اسرائیل بر شبکه سحر

الف- عبدا... بحرالعلومی مدیر شبکه سحر گفت: ایجاد اختلال در فرستنده ها و فرکانس رادیویی از سوی شبکه های صهیونیستی و غربی هیچ تأثیری در کیفیت تولید و پخش برنامه های رادیویی ما نداشته است.

باهنر: هیچ صفحه ای در فیس بوک ندارم

فارس- محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس با رد ارتباط خود با صفحه فیس بوک، گفت: هیچ صفحه ای در فیس بوک یا سایر شبکه های اجتماعی ندارم.

ساراشورد: در اوین با من مهربان بودند

جام نیوز- ساراشورد، یکی از آمریکاییان دستگیر شده در مرزهای ایران که به قید وثیقه آزاد شده، با شرکت در برنامه ای در شبکه بی بی سی اذعان کرد: بازپرس من در ایران فردی بسیار مهربان و خوش برخورد بود.

طلبه سیرجانی دستگیر شد!

جهان- طلبه عدالتخواه معترض به زمین خواری در محل تحصن اش درضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از سوی عده ای ناشناس دستگیر شد.

دستگیری بقایای گروهک ریگی

جوان آنلاین - دو عضو گروهک معدوم ریگی دستگیر شدند.این افراد سال 89 در پاکستان حضور داشته اند و در این مدت برخی دوره های آموزش نظامی را گذرانده بودند.

ایران گوشت اختاپوس صادر می کند

جهان- قدرت میرزاده مدیر کل شیلات هرمزگان از صادرات حدود 300 هزار کیلو مارماهی به ویتنام و 2 هزار کیلو گوشت اختاپوس به ایتالیا خبر داد.

احمدی نژاد طرف برنامه ها برای انتخابات نیست

فردا - مصباحی مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: احمدی نژاد دیگر هیچ طرف برنامه های جریان اصولگرایی برای انتخابات نیست و این جریان حرکت خود را به صورت مستقل دنبال می کند.

پارتی بازی همسر ایرانی امیر قطر

آینده- هیأتی بیست نفره از سفرای کشورهای خارجی مقیم قطر امروز وارد شیراز می شوند. گفته می شود ایرانی بودن همسر امیر قطر مهم ترین دلیل فراهم کردن این سفر از سوی دستگاه دیپلماسی قطر بوده است.این سفر در حالی انجام می شود که سفر اردیبهشت ماه همسر امیر قطر به ایران به دلیل مخالفت شدید برخی گروههای داخلی لغو شد.

انتشار 9 دی به نفع جنبش سبز است

خبر آنلاین- علی مطهری یک نماینده قوه مقننه در هیأت نظارت گفت: هفته نامه 9 دی تخلفات متعددی داشت و درج کاریکاتور موهن یکی از تخلفات آن بود. وی افزود: به طور کلی وجود این گونه نشریات هتاک به نفع جنبش سبز و جریان انحرافی است.

خراسان

آفتاب نوشت

عماد حسینی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: هم اکنون 10 سال از قطر(رقیب و شریک ایران) در میدان های پارس جنوبی عقبیم و بسیاری از آمارهای اعلام شده توسط وزارت نفت درباره پیشرفت طرح‌های توسعه پارس جنوبی غیرقابل استناد و اعتماد می باشد.

خبرآنلاین مدعی شد

سوال از رئیس جمهور با امضای 90 نفر از نمایندگان ظرف 10 روز آینده تقدیم هیات رئیسه مجلس می شود. علی مطهری پس از دیداری که با روحانیون مجلس داشت، بر ارائه سریع‌تر طرح سوال از رئیس جمهور به هیات رئیسه مجلس مصمم شده و گفته که نباید این اقدام را به معنی تضعیف دولت و رئیس جمهور تلقی کرد بلکه فرصتی است که رئیس جمهور می تواند منطق خود را مطرح کند.

جوان آنلاین مدعی شد

مهدی کروبی، اخیرا در دیدار با برخی نزدیکان و اعضای حزب اعتمادملی که برای عیادت وی به منزلش رفته بودند از رفتاری که با نظام طی 2 سال گذشته داشته ابراز ناراحتی و پشیمانی کرده است. برخی "نزدیکان کروبی" این احتمال را داده‌اند که کروبی با نوشتن متنی خطاب به ملت ایران و نظام ضمن برائت از جریان فتنه از رفتار 2سال گذشته‌اش نیز تبری بجوید.

آینده مدعی شد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در سالگرد واقعه کوی دانشگاه در سال88،در نامه ای سرگشاده خطاب به آیت ا... آملی لاریجانی ، ریاست قوه قضائیه خواستار محاکمه و مجازات عاملین اصلی تهاجم به کوی و تبرئه دانشجویان شد.

مشرق نوشت

حجت الاسلام پناهیان با تکذیب خبربرخی سایت ها مبنی بر ارائه برنامه ازسوی وی برای سازمان تبلیغات گفت :بنده هیچ برنامه ای برای اداره این سازمان ارائه نکرده ام.

 

  

 

 

  

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات