صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۴  ، 
کد خبر : ۲۳۲۱۱۳

اخبار ویژه برخی از روزنامه های1 2 آذر


دنیای اقتصاد

سایت زاکانی: رمال جریان انحرافی مامور درمان ملک فهد بود

سایت خبری جهان نیوز، وابسته به علیرضا زاکانی، نماینده اصولگرای مجلس نوشت: در حالی که حکم قضائی رمال جریان انحرافی به‌زودی اعلام می‌شود، اطلاعات جدیدتری درباره عملکرد این رمال به‌دست آمده است.

 بر اساس شنیده‌های جهان نیوز، این رمال دارای رمز خاصی بوده که با ترکیب با دو رمز دیگر فرعی می‌توانسته است قلب، هوش و چشم افراد را بی‌اثرکرده و به تعبیر عوامانه کر و کور کند.اخبار به‌دست آمده حکایت از آن دارد یکی از رمالان در ارتباط با جریان انحرافی که اخیرا بازداشت شده دارای انحرافات و مفاسد عمیق اخلاقی – دینی بوده است. این گزارش حاکی است وی دارای تسلط کامل به علم جفر بوده و به علوم انرژی درمانی نیز آگاهی داشته بگونه‌ای که در ایام بیماری ملک فهد، پادشاه سابق عربستان برای درمان وی نیز چند ماهی را در کاخ او گذرانده است.

بررسی فوری زلزله‌های خفیف در پایتخت

دنیای اقتصاد- در پی وقوع چند زلزله‌خفیف در شهرستان‌های شرقی استان تهران طی سه روز گذشته، ستاد مدیریت بحران استانداری تهران دیشب تشکیل جلسه داد و آخرین وضعیت گسل‌های پایتخت را بررسی کرد. معاون عمرانی استاندار تهران درباره جزئیات این جلسه گفت: پژوهشگران زلزله‌شناس در عین حال که نظر قطعی درباره ارتباط «زلزله‌های کمتر از 4‌ریشتر روزهای اخیر» با «زلزله‌بزرگ» ارائه نکردند، اما فرضیه‌هایی را مطرح کردند مبنی بر اینکه احتمال دارد یکی از گسل‌ها در حال فعال‌شدن باشد. محمدرضا محمودی افزود: آنچه مسلم است دوره وقوع زلزله‌بزرگ تهران سررسید شده و باید آمادگی لحظه‌ای برای آن وجود داشته باشد.

جمهوری اسلامی

* روزنامه ایندیپندنت نوشت: در یک عمل غیرانسانی و باورنکردنی، ایتالیایی‌ها، همسرانشان را برای تفریح، به هم دیگر قرض می‌دهند حتی برلوسکنی نیز از این امر مستثنی نیست. به گزارش شفاف، ایندیپندنت در گزارش خود به نقل از روزنامه پرتیراژ "لاستامبا" چاپ ایتالیا نوشت: "بسیاری از زنان و مردان ایتالیایی که برای گذراندن تعطیلات تابستانی در منطقه زیبای "توسکانا" در مرکز شهر رم دعوت نامه دریافت می‌کنند، ممکن است پیش از پذیرفتن و قبول این دعوت خوب به آن فکر کنند علت این مسأله آن است که شاید این زن و شوهرها مجبور شوند در مقابل پذیرفتن این دعوت، همسر خود را با همسر دیگری عوض کنند." در گزارش "لاستامبا" آمده است: "در هر دوره تعطیلات تابستانی حدود پانصد هزار زن و شوهر در دویست کلوپ شبانه که در سراسر ایتالیا وجود دارد همسران خود را با یکدیگر عوض می‌کنند!! هزار تعویض همسر نیز در اماکنی غیر از کلوپ‌ها مانند گاراژهای خودرو، سواحل دریایی ویژه و حتی برخی از قبرستان‌ها صورت می‌گیرد." این روزنامه افزود: "این آمار و ارقام توسط مؤسسه "فیدر" بدست آمده و آمار اعلام شده حدود پانصد هزار است درحالی که حقیقت بیشتر از این عدد است و گمان می‌شود حدود دو میلیون باشد." براساس همین گزارش، معدل سن بیشتر مردانی که تبادل همسر می‌کنند حدود 43 سال و زنان 35 سال است. این روزنامه ایتالیایی همچنین در گزارش خود اعلام کرده "سیلویو برلوسکونی" نخست‌وزیر سابق ایتالیا نیز چندی پیش خواستار تعویض همسر خود "فرونیکا" با همتای دانمارکی خود "آندریاس فوج راسموسن" شده بود!!

* جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس با اشاره به پرونده فساد مالی سه هزار میلیارد تومانی گفت: قاضی رسیدگی کننده به این پرونده برای برخی از متهمین درگیر این پرونده کیفرخواست صادر کرده است که در میان آنها نام چند نماینده نیز وجود دارد. به گزارش پارسینه، نماینده مشهد در مجلس در گفت و گو با بولتن نیوز افزود: نماینده‌ای که چندی قبل بازجوئی شده بود یکی از این متهمین است که برای وی کیفرخواست صادر شده و قاضی نظر به بازداشت وی دارد. وی تصریح کرد: با توجه به اعترافات امیر منصور آریا متهم اصلی پرونده و همچنین با توجه به اعترافات فرزند این نماینده که درحال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، وی متهم این پرونده است و باید بازداشت شود. کریمی قدوسی اظهار داشت: متأسفانه به رغم نظر قاضی پرونده بر بازداشت این نماینده مجلس، هنوز وی بازداشت نشده است. وی تاکید کرد: باید با همه متهمین برخورد قاطع شود و شورای نگهبان نیز باید در جریان محتویات این پرونده قرار گیرد تا در انتخابات آینده تصمیماتی اتخاذ شود.

خراسان

فردا نوشت

در پی انتشار گزارشی درباره حواشی پرونده قاچاق عتیقه در این سایت، سازمان میراث فرهنگی به نیابت معاونت اجرایی ریاست جمهوری و آقای بقایی شکایتی را علیه «فردا» در دادسرا مطرح کرده است.

ندای انقلاب مدعی شد

یک دستگاه نیسان هزاران جلد از انجیل صهیونیستی را به صورت رایگان در منطقه گلپارک تبریز پخش کرده است. این در حالی است که مسیحیان صهیونیستی فعالیت های خود را گسترش داده و در طی چند ماه گذشته در مناطق مختلف تبریز کتاب انجیل صهیونیستی و سایر ادوات تبلیغ مسیحیت را پخش کرده اند.

اعتدال مدعی شد

درپی مخالفت رئیس دانشگاه تهران با برگزاری تجمع اعتراضی بسیج دانشجویی علیه انگلیس در این دانشگاه، این تجمع لغو شد.

کاشف نیوز مدعی شد

احمدی‌نژاد در حاشیه دیدار علما و روحانیون با او که هفته گذشته انجام شد به صورت ویژه به دلجویی از عوامل روزنامه ایران پرداخت.

ندای انقلاب مدعی شد

لایه هایی از اصلاح طلبان معتدل در مذاکراتی که با مدیریت بالادستی اصلاح طلبان داشته اند نسبت به عدم حضوربدون تابلو این جریان درانتخابات انتقاد کرده و گفته اند،ما چه بخواهیم چه نخواهیم مشارکت درانتخابات آینده حدود ۶۰ درصد است،این بازی جز رسوایی برای ما چیز دیگری ندارد.

جهان نوشت

حکم قضائی رمال جریان انحرافی به زودی اعلام می شود.با این حال اطلاعات جدیدتری درباره عملکرد این رمال بدست آمده است.

عصرایران نوشت

وزارت امور خارجه کشورمان در اطلاعیه ای به شهروندان ایرانی هشدار داد تا در سفرهای خارجی خود مراقب دام گذاری سازمان های اطلاعاتی غربی باشند.

فردا مدعی شد

عباسپور رییس کمیسیون آموزش مجلس نیزبا تاکید براینکه فراکسیون انقلاب در حد تاثیرگذاری بر مجلس هشتم نبود،گفته: برخی از این افراد با جارو جنجال و سروصدا به دنبال به کرسی نشاندن تصمیمات و حرف های خود هستند و به بهانه های مختلف نظم و آرامش مجلس را برهم می زنند. بعضی از این افراد که در کمیسیون هایی مثل کمیسیون کشاورزی یا جهاد اقتصادی عضو هستند بیش از 10 جلسه غیبت دارند،مقام معظم رهبری امسال را سال جهاد اقتصادی نامگذاری کردند و تکلیف همه مسئولان را مشخص کردند اما این افراد تنها در زبان ولایت مدار هستند و در عمل چیزی مشاهده نمی شود.

رادیو آلمان

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از اجباری شدن آزمایش ایدز برای مشمولان خدمت سربازی خبر داد.

رادیو آلمان

صنایع پتروشیمی ایران برای تامین هدف‌های برنامه پنجم توسعه نیازمند دست‌کم ۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در ۵ سال آینده است. بر اساس تازه‌ترین مصوبه دولت در سال جاری تنها حدود ۴ میلیارد دلار به این بخش اختصاص می یابد. هدف‌گذاری‌های برنامه پنجم توسعه ظاهرا تناسبی با امکانات موجود ندارند.

لوموند

سقوط هواپیمای بی سرنشین آمریکایی به گونه ای مضاعف برای سازمان سیا ناخوشایند و دردسر ساز است زیرا از سویی دست یابی ایران به یک فناوری بازدارند پیشرفته را احتمالا ممکن می سازد و از دیگر سو علاقه و توجه سرویس های اطلاعاتی چین و روسیه را نیز که در ایران برای خود جائی دارند بر می انگیزد.

رادیو آمریکا

دولت محمود احمدی نژاد در شش سال و نیم اخیر با در آمدی بالغ بر ۷۲۰ میلیارد دلار به پر در آمد ترین دولت ها در طول تاریخ معاصر ایران تبدیل شده است.

رادیو آلمان

یک شرکت چینی تولید کننده تجهیزات مخابراتی به نام "هوآوی" از کاهش فعالیت خود در ایران خبر داده است. دلیل این تصمیم از سوی مسئولان شرکت، "پیچیدگی رو به تزاید اوضاع" در ایران عنوان شده است.

مردم سالاری

"ش.ی" از مدیران و تصمیم گیران اقتصادی دولت در ارتباط با پرونده اختلاس بزرگ مورد بازجویی قرار گرفته است.وی عضو هیات عامل یکی از صندوق های اقتصادی است.

ایران

فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس گفته در مورد تخلفات گفته شده درباره جریان انحرافی، یک مورد مستند هم به دست مجلس نرسیده و تنها بازار این شایعات در سایت‌ها گرم و سرد می‌شود!

شرق

داوود احمدی‌نژاد رییس اسبق بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری گفته که جریان انحرافی می‌خواست در یک روز شنبه که روز مقدس یهودی‌هاست، از امام زمان‌(عج) رونمایی کند! جریان انحرافی با ‌حربه دیگری آمده است، چراکه می‌داند اگر با همان حربه‌‌‌، ‌شکل و لباس جریان‌های گذشته وارد عرصه شود، ملت او را نمی‌پذیرد.

کیهان

شکوری راد: ما اصلاح طلبان، آره، نه، چی بگم؟! (خبر ویژه)

عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت در کوران انقلاب ملت های مسلمان منطقه می گوید بشر دیگر دنبال انقلاب نمی رود و اصلاحات را جایگزین آن کرده است.

علی شکوری راد در گفت وگو با یک گاهنامه گفته است: بشر از انقلاب هایی که کرده با هزینه های بسیاری که برایش داشته خیر چندانی ندیده است. به همین دلیل دیگر به دنبال انقلاب نمی رود و اصلاحات را جایگزین آن کرده است. امروز سخنان انقلابی مانند سابق شورآفرین نیستند بلکه سخن از صلح و مدارا و اصلاحات خریدار بیشتری در جهان دارد. چهره هایی مانند خاتمی و آن سوچی[برمه] در جهان امروز دلرباتر از بن لادن هستند.

وی همچنین بی آن که به متواری شدن اعضای مشارکتی و نهضتی «دفترتحکیم» و استخدام در رسانه های ضدانقلاب اشاره کند، ادعا کرد: دفتر تحکیمی که مدافع وضع موجود است جعلی است.

شکوری راد با اعتراف تلویحی به انحراف جریان متبوع وی از خط امام می گوید: دفتر تحکیم از بدو تاسیس خود را خط امامی و زمانی خود را طرفدار اصلاحات می دانست و بعضا پیشینه خط امامی خود را نفی می کرد و امروز که چند شقه شده و هر کدام هویت جدیدی برای خود تعریف می کنند، دفترتحکیم تمام شده است.

شکوری با ادعای اینکه اساسا گفتمان غالب در جامعه عوض شده است و متناسب با آن جنبش دانشجویی هم تغییر گفتمان داده، تصریح کرد: در گفتمان غالب امروز دموکراسی و حقوق بشر محور قرار گرفته و اسلام که پس از انقلاب اسلامی محور ثابت گفتمانی در جامعه بوده به حاشیه رفته است(!) در این حال که گفتمان غالب دستخوش چنین تحولات شگرفی شده است اگر بنده نوعی نیز به هویت تاریخی خود یا تشکلی که زمانی به آن وابسته بوده ام یا الان هستم دل بسته باشم نمی توانم انتظار داشته باشم دیگران نیز مانند من دلبسته باشند و یا به منطق سخنان من توجه کنند. بنابراین ترجیح می دهم دیگر در مورد آن صحبت نکنم(!)

یادآور می شود در بحبوحه فتنه 88، شکوری راد به ریپورتر جزء شبکه دولتی انگلیس (بی بی سی) تبدیل شده بود. او تعمدا توضیح نمی دهد که اگر ملت های منطقه گریزان از انقلاب بودند، چرا در منطقه ای حدفاصل تونس و لیبی و مصر تا بحرین و عربستان و یمن، جان خود را کف دست گذاشتند و با نظامیان رژیم های فاسد درگیر شدند؟ و چرا با وجود ادعای اصلاحات از سوی رژیم هایی چون رژیم مصر و یمن و بحرین و...، این انقلاب ها ادامه دارد؟ ثانیا وی و هم طیفانش باید توضیح بدهند که آیا اوباشگری خیابانی و ایجاد اغتشاش و آشوب، از جنس اصلاح طلبی بود که سردمداران فتنه سبز مرتکب آن شدند؟ ثالثا کدام منطقی امضا می کند که از بین دو طیف مهره در خدمت غرب (تروریست هایی چون بن لادن و غربزدگانی چون آن سوچی و خاتمی) حتما باید یکی را برگزید؟! و مگر نه اینکه در راهپیمایی چند میلیون نفری نهم دی 88، خاتمی آماج اعلام انزجار مردم عاشورایی بود؟

نکته دیگر این که طبیعی است وقتی آقای شکوری راد اعتراف می کند طیف متبوع وی از «خط امام» و «اسلام» روگردان شده اند، تالی فاسد این ارتجاع همین باشد که مخالف انقلاب اسلامی شوند اما به جای اینکه اعتراف کنند «ما تمام شده ایم» ادعا کنند دفتر تحکیم تمام شده، انقلاب تمام شده و ترهاتی از این قماش، همان طور که اکبر گنجی مفلوک زمانی درباره حضرت امام خمینی(ره) - پرچمدار اصلی خیزش اسلامی خاورمیانه- تعبیر مشابهی را به کار برد.

اما درباره برخی عناصر نفوذی در دفتر تحکیم که بعدها متواری شدند و در واشنگتن و نیویورک یا لندن و پاریس و برلین پناهندگی گرفتند، باید تصریح کرد که برخی از همان ها اکنون مشغول دستمال کشیدن به چکمه آمریکایی ها هستند و نوکرانه تر از هر نوکری علیه ملت ایران و اعتقادات آنها حرف می زنند و حتی آشکارا از حمله نظامی به ایران دفاع می کنند.

شوک جدید مردم مصر به رژیم صهیونیستی (خبر ویژه)

رادیو اسرائیل از قول شورای نظامی غیرقانونی مصر اعلام کرد: پیروزی اسلامگرایانی نظیر اخوان المسلمین در انتخابات مصر، در تضاد با خواسته ملت مصر است!

به گزارش رادیو اسرائیل، یک ژنرال عضو شورای نظامی با اشاره به پیروزی اسلامگرایان در انتخابات پارلمانی مصر گفته است، قانون اساسی که باید تهیه شود، تحت نظر شورای نظامی خواهد بود تا منافع و امنیت مصر به خطر نیفتد. مردم مصر هرگز نمی خواهند کسانی بر آنها حکومت کنند که منافع و اقتصاد آنها را به خطر بیندازند(!)

رادیو اسرائیل می گوید «از هفته پیش که نتایج انتخابات پارلمانی مشخص شد، شورای نظامی و سکولارهای مصر از این نتایج سرخورده شده اند. تحلیل گران رادیو اسرائیل می گویند وضعیت به وجود آمده، ثابت کننده درستی ارزیابی های آقای حسنی مبارک است که از مسلط شدن اسلام گرایان و بر باد دادن دستاوردهایی که مصر تاکنون داشته، عمیقا نگران بود.»

در همین حال در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر توافق اخوان المسلمین با آمریکا برای به رسمیت شناختن معاهده سازش کمپ دیوید، محمود حسین دبیرکل اخوان المسلمین این خبر را تکذیب کرد و گفت: هیچ توافقی دراین باره با آمریکا و اسرائیل وجود ندارد و هر ملت و مجلسی حق دارد در معاهدات بازنگری کند. از معاهده کمپ دیوید زمان بسیاری سپری شده و این معاهده باید سرفرصت بازنگری شود.

یدیعوت آحارونوت اخیرا به نقل از جفری فلتمن مشاور ارشد وزیر خارجه آمریکا ادعا کرده بود با اخوان المسلمین بر سر حفظ پیمان کمپ دیوید به توافق رسیده است!

همزمان ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، از تحکیم روابط جنبش حماس و اخوان المسلمین مصر ابراز نگرانی کرد. به نقل از فلسطین اینفو، ایهود باراک پس از اعلام نتایج انتخابات پارلمانی در مصر و پیروزی قاطع اسلام گرایان اعلام کرد ما از پارلمان جدید مصر انتظار داریم بر معاهده کمپ دیوید پایبند باشد.

باراک تاکید کرد: بیشترین هراس اسرائیل از برقراری روابط مستحکم میان اخوان المسلمین مصر و حماس به عنوان طرف حاکم بر نوار غزه است.

یادآور می شود روزنامه صهیونیستی ها آرتص اخیرا در گزارشی تاکید کرد از معاهده سازش کمپ دیوید فقط نامی باقی مانده و این قرارداد عملا از اعتبار ساقط شده است.

هاآرتص می نویسد: اسرائیل دیگر نمی تواند با تکیه بر قراردادهای صلحی که طی دهه های گذشته و پیش از انقلاب مصر امضا شده اند، به حیات خود ادامه دهد.

هاآرتص می افزاید:پس از گذشت 32 سال از امضای قرارداد صلح کمپ دیوید اکنون تنها اسمی از آن باقی است و پس از تحولات مصر این قرارداد بجز یک توهم، چیز دیگری نیست.

این روزنامه با اشاره به پیروزی احزاب اسلام گرا در مراحل اولیه انتخابات پارلمان مصر می نویسد: این مسئله به نگرانی ها در داخل اسرائیل دامن زده و مصر را تبدیل به یک دشمن برای اسرائیل می کند. اکنون با توجه به تحولات پیش آمده، جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع بسیار سخت است.

واشنگتن پست: فرار به جلو اوباما برای پذیرش ایران هسته ای است (خبر ویژه)

یک روزنامه آمریکایی معتقد است باراک اوباما با تغییر سیاست پیشین درصدد پذیرش ایران هسته ای است هرچند که این پذیرش را به واسطه فرار به جلو و بازی با کلمات می پوشاند.

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت: باراک اوباما بلافاصله پس از رسیدن به ریاست جمهوری اعلام کرد ایران هسته ای غیرقابل قبول است و فعالیت های هسته ای این کشور باید متوقف شود اما او اکنون سیاست تحدید نفوذ و کنترل ایران را در پیش گرفته است. شعارهای سال 2008 اوباما یک سال بعد با شکست مذاکرات اندکی رنگ باخت.

این روزنامه افزود: تغییری ظریف اما قابل توجه در ادبیات اوباما دیده می شود. او می گوید ایران در مسیر انزوا قرار دارد اما دیگر از برنامه هسته ای ایران به عنوان تهدیدی غیرقابل قبول یاد نمی کند. در انزوا قرار دادن ایران اکنون به هدفی تبدیل شده که سیاست لزوم توقف سریع برنامه اتمی ایران را گرفته است. تام دانیلون مشاور امنیت ملی آمریکا نیز از ادبیات مشابهی استفاده می کند. او هم بارها در سخنرانی خود از کلمه انزوای ایران سخن گفت اما دیگر از واژه غیرقابل قبول برای برنامه هسته ای ایران استفاده نکرد. این در حالی است که اوباما و دولت های پیش از این وعده می دادند با اتخاذ دیپلماسی دومسیره و سیاست تشدید فشارها، فعالیت های هسته ای ایران را متوقف کنند. اکنون آن سیاست شکست خورده و چین و روسیه نیز درباره فشار بیشتر بر ایران متقاعد نشده اند.

این روزنامه می نویسد: شکست دولت اوباما در جلب حمایت از استفاده از گزینه نظامی علیه ایران موجب تضعیف وعده هایش در زمینه جلوگیری از تبدیل ایران به کشوری هسته ای و ناتوانی وی در کسب حمایت گسترده بین المللی برای اعمال تحریم های شدیدتر علیه این کشور شد. هرچند دولت اوباما بارها از مد نظر بودن همه گزینه ها در رابطه با ایران سخن گفت اما از نظر مقامات آمریکایی چشم انداز حمله نظامی به ایران منتفی است.

واشنگتن پست می افزاید: تحدید نفوذ مستلزم اعتبار است اما هشدارهای مکرر آمریکا به ایران دیگر جایی برای اعتبار واشنگتن نگذاشته است. تلاش برای انزوای ایران در شدیدترین حالت نیز ممکن است به اشاعه تسلیحات هسته ای و بی ثباتی جهانی منتهی شود.

 

 

رژیم های پادشاهی باید از جنوب خلیج فارس برچیده شوند (خبر ویژه)

خطیب جمعه منطقه «العوامیه» عربستان اعلام کرد: تهدید و آدم کشی نیروهای امنیتی سعودی، مردم را از پیگیری مطالبات خود باز نخواهد داشت.

شیخ نمرباقر النمر روحانی برجسته و خطیب جمعه العوامیه طی سخنانی در مسجد امام حسین علیه السلام، آل سعود را عامل ناامنی در منطقه شیعه نشین الشرقیه توصیف کرد و گفت: مسئولان سعودی و نیروهای امنیتی آنها در حال گسترش ناامنی در منطقه الشرقیه هستند اما باید بدانند که مردم در برابر آنها مقاومت خواهند کرد و تهدیدات نمی تواند آنها را از تحقق مطالباتشان بازدارد.

وی رژیم پادشاهی را مغایر با ارزش های اسلامی خواند و گفت: رژیم پادشاهی که منافی دموکراسی و ارزش های اسلامی است، باید از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برچیده شود زیرا مردم عربستان مخالف رژیم پادشاهی هستند و دولت تنها می تواند به کشتار مردم بپردازد اما باید بداند که شهادت، عزت و کرامت و آینده رامی سازد.

به گزارش العالم، شیخ باقر النمر بر لزوم پایان کشتار مردم عربستان تاکید کرد و گفت: مردم عربستان از مطالبات خود مبنی بر دستیابی به آزادی کوتاه نمی آیند وی همچنین ادامه جنایات آل خلیفه علیه مردم بحرین را محکوم کرد و گفت: مسئولان بحرینی خود دستورات بیگانگان را اجرا می کنند اما ملت را وابسته به بیگانگان قلمداد می کنند و این امر در عربستان نیز دیده می شود و در حالی که اعتراضات صورت گرفته کاملا ملی است اما آن را وابسته به بیگانگان جلوه می دهند.

وی تصریح کرد: دولت بحرین از نظامیان آمریکایی و انگلیسی برای سرکوب مردم استفاده می کند و در عربستان نیز از ما خواسته می شود تا سکوت کنیم ولی ما به مقاومت ادامه خواهیم داد و اعتراض خود را دنبال می کنیم.

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات