تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶  ، 
کد خبر : ۲۴۸۴۰۹
محمد هاشمی در واکنش به خبر انحلال حزب کارگزاران:

می‌خواهند در خروج از حاکمیت ما را هم همراه کنند


گروه سیاسی: دو روز پیش سایت اینترنتی «رویداد» ارگان غیررسمی جبهه مشارکت در خبری، از تعطیلی قریب‌الوقوع حزب کارگزاران سازندگی خبر داد. رویداد در خبر خود با بیان اینکه از مدتها پیش جناح چپ حزب کارگزاران به دلیل فضای بسته سیاسی و نیز اختلافاتی که با جناح هاشمی‌ها (کرمانی‌ها) دارند قصد تعطیلی حزب یا خروج از آن را داشته‌اند افزوده بود: مرحوم محسن نوربخش با این مساله مخالفت کرده بود.
دیروز این خبر در چند روزنامه انتشار یافت اما در اولین واکنش محمدعلی نجفی رییس سابق سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگو با ایسنا، سخنانی را که از جانب وی در ویژه‌نامه چهلمین روز درگذشت مرحوم نوربخش منتشر شده است، نظرات شخصی خود خواند و افزود: این مساله ارتباطی با حزب ندارد.
خبرنگار «جوان» با پیگیری خبر، صحت خبر فوق را از علی هاشمی جویا شد که وی با بیان اینکه این مساله صحت ندارد گفت: بی‌جهت آن را زیاد بزرگ نکنید. در ادامه محمد هاشمی رییس هیات مؤسس و دبیر کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی به خبرنگار «جوان» گفت: این مساله کذب محض است. من همان روزی که صحبت‌های آقای نجفی را در روزنامه همشهری خواندم از این مساله مطلع شدم اما آن نظرات شخصی آقای نجفی بود، نه موضع حزب. محمد هاشمی افزود: اینکه این خبر را یک سایت نزدیک به حزب مشارکت منتشر کرده است، مشکوک به نظر می‌رسد و به نظر من اهداف طراحان آن راه‌اندازی یک جنگ روانی علیه حزب کارگزاران است. اینها می‌خواهند در قضیه خروج از حاکمیت و استعفا و اینها... ما را هم همراه کنند.
دبیر کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی در ادامه با برشمردن برنامه‌های آینده این حزب گفت: ما الان برای انتخابات مجلس آماده می‌شویم. ضمنا انتشار روزنامه و راه‌اندازی یک سایت اینترنتی هم در دستور کار ما است. هاشمی با طبیعی دانستن اختلاف‌نظر در میان اعضای این حزب گفت: اختلاف‌نظر در خانواده هم هست اما آیا این اختلاف‌نظرها بنیان خانواده را از هم می‌پاشاند؟ وی در پایان گفت: من باز هم این مساله را به شدت تکذیب می‌کنم و از قول من بنویسید: ما تازه آمده‌ایم. آمده‌ایم که بمانیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات