تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۴۹۱۹۷

پیام خداحافظی مهندس موسوی خطاب به ملت و کارکنان دولت


تهران ـ خبرگزاری جمهوری اسلامی: مهندس موسوی رئیس هیات وزیران دیروز (دوشنبه) با ارسال پیامی، از همکاری مردم و کارکنان دستگاه‌های دولتی با دولت جمهوری اسلامی ایران در طول 8 سال گذشته قدردانی کرد.
متن پیام آقای موسوی بشرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
با توجه به انتخاب برادر گرامی و فاضل جناب آقای دکتر حبیبی به عنوان معاونت اول از سوی ریاست محترم جمهوری، بدینوسیله از تمامی برادران و خواهران زحمتکش و انقلابی در همه دستگاه‌های اجرائی، خداحافظی می‌نمایم و برای تمامی آنان و خود توفیق در خدمت به اسلام و میهن اسلامی آرزو می‌کنم.
در سال‌های گذشته شاید بنده پیش از هر کس دیگر از زحمات خواهران و برادران خدمتگزار در قوه مجریه اطلاع داشته‌ام. بنده عظمت آنچه به دست این سربازان گمنام انقلاب برای صیانت از جمهوری مقدس اسلامی صورت گرفت را شاهد بودم. برای آنها آنچه معنی اجرا داشت، افتخار اسلامی و سربلند زیستن و توفیق درک رهبری‌های بزرگمردی فرزانه چون امام بود.
در برابر اینهمه تلاش و ایثار، ما منفعل بودیم و قلب اینجانب بویژه از زندگی سخت و معیشت تنگ کارمندان دولت همیشه خون بود.
بر خود وظیفه می‌دانم از ایثار، صمیمیت و پایداری ملت خوبمان در سال‌های گذشته نیز قدردانی کنم. مردم با خدمتگزاران خویش مهربانانه مدارا کردند و بدون اغراق هر چه در این 8 سال بدست آمد، ‌از ملت بزرگوار بویژه اقشار محروم امیدوارم که کاستی‌های خدمت اینجانب و همکارانم را ببخشند.
بزرگترین فخر زندگی ما این است که از سوی امام امت خدمتگزار محرومین نامیده شدیم.
ما در هر کجا که باشیم این افتخار را از دست نمی‌دهیم و در پشت‌سر رهبری معظم انقلاب و در خدمت مسئولان دلسوز کشور باقیمانده دین خویش را به اسلام که باقیمانده عمر ماست ادا خواهیم کرد.
از خداوند متعال برای دولت جدید جمهوری اسلامی آرزوی توفیق می‌کنم.
میرحسین موسوی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات