تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸  ، 
کد خبر : ۲۴۹۴۸۸

تسلط رسانه‌ای صهیونیسم بر جهان


زهرا بزرگ‌زاده شهدادی
سیاست‌‌های دولت آمریکا مبنی بر کنترل نکردن صنعت ارتباطات منجر به ادغام شرکت‌هایی در این کشور شد که خود زمینه به وجود آمدن غول‌های رسانه‌ای را فراهم آورد. این غول رسانه‌ای که طی دهه 1990 به لحاظ گستردگی تقریبا سه برابر شدند، اکنون با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه می‌دهند.
تمامی شبکه‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و کابلی آمریکا تقریبا به وسیله شش غول رسانه‌ای اداره می‌شوند و با توجه به این که این رسانه‌های آمریکایی مخاطبین زیادی در سراسر جهان دارند و در واقع تمامی اخبار، اطلاعات و برنامه‌های سرگرم کننده مردم جهان از طریق این رسانه‌های انحصاری تامین می شود، می‌توان اذعان داشت که این غول‌های رسانه‌ای بر تمامی جهان مسلط هستند.
بدین ترتیب شش ابر رسانه آمریکایی، جریان اصلی رسانه‌ها در جهان را در دست دارند و هدف اولیه آنها نیز سلطه‌جویی اقتصادی است و نه اطلاع‌رسانی. این ابر رسانه ها که هر کدام دارای شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، ماهواره‌ای و ... هستند، به اشکال گوناگون تحت سلطه صهیونیست‌‌ها قرار دارند و در جهت پیشبرد اهداف صهیونیسم فعالیت می‌کنند.
این شش غول رسانه‌ای عبارتند از:
1ـ تایم وارنر: AOL:
ـ نام اختصاری در بازار بورس نیویورک: TWX
ـ نحوه تاسیس: از ادغام بین شرکت تایم و شرکت ارتباطات وارنر در سال 1990 تاسیس و در سال 2001 به وسیله AOL خریداری شد.
ـ محل استقرار: نیویورک، ویلمینگتون و دلاویر، آمریکا
زمینه فعالیت: تلویزیون کابلی و پخش برون مرزی
ـ وب سایت:
www.timewarner.com
تایم وارنر در حال حاضر بزرگترین غول رسانه‌ای جهان است؛ شرکت AOL باخرید شرکت تایم وارنر در سال 2000 به مبلغ 160 میلیارد دلار، این غول رسانه‌ای را به وجود آورد و «استیوکییس» غیریهودی به عنوان رئیس AOL تایم وارنر و «جرالدلوین» رئیس یهودی تایم وارنر به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شدند. این شرکت عظیم بخش اصلی بازار فیلم، شبکه سی.ان.ان (CNN)، اینترنت و رسانه‌های چاپی را قبضه کرده و بزرگترین انحصارجهانی در زمینه رسانه‌ای است. بخش مطبوعاتی این کمپانی به مدیریت «نورمن پرل اشتاین» که یک یهودی است، بزرگترین ناشر مطبوعاتی در آمریکاست که مجله تایم از آن جمله است. شرکت‌های معروف دیگری از قبیل شرکت‌های اینترنتی و رسانه‌ای نظیر HBO, TCM , TNT نیز مربوط به این غول رسانه‌ای است.
این شرکت بزرگ از ترکیب غول بزرگ و جدید «امریکن آنلاین» با غول سنتی رسانه‌ای به نام تایم وارنر به وجودآمد. امریکن آنلاین بیشترین کاربران اینترنتی را در آمریکا و کانادا پوشش می‌دهدو از طریق شبکه CNN و شرکت فیلمسازی برادران وارنر به خوبی می‌تواند فرهنگ و باورهای آمریکایی را که در ایالات متحده به ارزش‌های آمریکایی یا اصطلاحاً «کیش آمریکایی» موسوم شده‌اند، در سراسر جهان شایع کنند. تایم وارنر جایزه «جوبیلی» را به پاس پشتیبانی طولانی و همه جانبه از رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو دریافت کرده است.
رسانه‌های تحت مالکیت این شرکت در آمریکا عبارتند از:
تلویزیون: شبکه تلویزیونی «سی.ان.ان»، « اچ.بی. او»، «سینه فاکس»، «ترنر کلاسیک مووی»، «تی.بی.اس سوپر ـ استیشن»، «تی.ان.تی»، «کارتون نت ورک»، «دبلیو.بی»، «اسپرت نت نیویورک» .
مـجـلـه: «تــایــم»، «پـیـپل»، «اپورتـزایلوستــریتد»، «ماد مگزین»، «فورچون»، «مانی مگزین»
2ـ وایاکام:
ـ نام اختصاری در بازار بورس نیویورک» VIAB
ـ سال تاسیس: 2006
ـ محل استقرار : نیویورک، آمریکا
ـ زمینه فعالیت: تلویزیون‌های کابلی، عکس‌های متحرک
ـ وب سایت:
www.viacom.com
وایاکام دومین شرکت بزرگ رسانه‌ای است که مالک شبکه‌های تلویزیونی متعددی چون شبکه سراسری CBS آمریکاست. این شرکت توسط یک یهودی به نام «سامنر ردستون» اداره می‌شود و فیلم‌های سینمایی این شرکت توسط «پارامونت پیکچرز» به مدیریت زنی یهودی به نام «شری لنسینگ» تولید می‌شود. از دیگر دارایی‌های تاثیرگذار و بزرگ این شرکت می‌توان به شبکه تلویزیونی (MTV) اشاره کرد که از سوی ماهواره‌های متعدد در سراسر جهان قابل مشاهده است و بخش بزرگی از صدور ارزش‌های آمریکایی را در سراسر جهان بر عهده دارد.عامل اصلی شهرت Viacom، شبکه‌های کابلی «Showtime»، «MTC»،
«Nickelodeon» و سایر شبکه‌ها هستند.
از سال 1989، MTV ، Nickelodeon روز به روز مخاطب نوجوان و جوان بیشتری را به خود جلب کرده‌اند. در سال 2001 برای چهارمین سال متوالی MTV رتبه نخست شبکه‌های کابلی را در میان مخاطبان 14 تا 24 ساله کسب کرد. MTV از طریق راه‌اندازی شبکه‌های جدید همچون MTV Dance(در انگلستان) و MTV Live (در حوزه اسکاندیناوی) به دنبال نفوذ بیشتر در اروپاست. MTV با مجموع 210 میلیون مشترک در 71 کشور دنیا، تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر ذهن و روح جوانان سراسر دنیا دارد.
اکنون وایاکام در پخش برنامه‌های ماهواره‌ای و ساخت بازی‌های رایانه‌ای نقش مهمی دارد و بزرگترین کمپانی دست‌اندرکار خبر، موسیقی، هنر، ورزشی، سرگرمی، برنامه‌های کمدی و برنامه‌های کودکان و نوجوانان در آمریکاست و از این نظر پس از شرکت «دیزنی» مقام دوم دنیا را در اختیار دارد.
رسانه‌های تحت مالکیت این شرکت در آمریکا عبارتند از:
تلویزیون: شبکه رادیو تلویزیونی «سی.بی.اس»، شبکه‌های تلویزیونی «ام.تی.وی» شامل: «ام.تی.وی» «نیکلو دون»، «کمدی سنترال»، «وی. اچ. وان»، «سی.ام.تی»، «اسپایک.تی.وی» و دیگر کانال‌های وابسته، شبکه تلویزیونی «بی.ای.تی»
3ـ نیوز کورپوریشن:
 
ـ علامت اختصاری در بازار بورس نیویورک: NWS
 محل تاسیس: آدلاید، استرالیا
 سال تاسیس: 1979
 محل ثبت: ویلمینگتون، دل اویر، آمریکا
 دفتر مرکزی: شهر نیویورک
 زمینه فعالیت: رسانه‌های گروهی
 محصولات: فیلم، تولیدات تلویزیونی، شبکه‌های تلویزیونی، تلویزیون ماهواره‌ای، روزنامه، مجله، انتشار کتاب، ورزش، وب سایت..
 وب سایت:
www.newscorp.com
نیوزکورپوریشن سومین شرکت رسانه‌ای بزرگ آمریکاکه متعلق به مرد ثروتمند رسانه‌ای جهان‌ «روپرت مرداک» است که به گرایش‌های راست گرایانه‌اش معروف است. این شرکت علاوه بر ایالات متحده در بسیاری از کشورهای جهان ازجمله انگلیس، استرالیا، کانادا، هند، هنگ‌کنگ، چین و ایتالیا نیز سرمایه‌گذاری‌های کلانی کرده و در همه جای دنیا صاحب شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی متعددی است. بخش بزرگی از مسئولیت صدور ارزشهای آمریکایی به دیگر نقاط جهان را این شرکت به عهده دارد، چراکه نیوز کورپوریشن به واسطه دارا بودن استودیوی بزرگ فیلمسازی شرکت معروف (فاکس قرن بیستم) تلسط ونفوذ بسیاری بر هالیوود دارد.علاوه بر این، شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای فاکس و فاکس‌نیوز، که از شبکه‌های جنجالی خبرساز محسوب می‌شوند و مخاطبان نسبتاً زیادی در سراسر آمریکا و جهان دارند متعلق به این شرکت هستند.
نیوزکورپ صاحب یک چهارم از کل رسانه‌ای شنیداری، دیداری و چاپی جهان ازجمله 100 روزنامه و مجله بزرگ دنیا است. فاکس و فاکس نیوز که از شبکه‌های جنجالی وخبرساز محسوب می‌شوند متعلق به این شرکت هستند و اداره مرکزی نیوزکورپوریشن در نیویورک قرار دارد. همچنین نیوزکورپ در انگلستان شبکه تلویزیونی اسکای (SKY) و3 روزنامه کثیرالانتشار (تایمز)، (ساندی تایمز) و (سان) را در اختیار دارد و در هند، آمریکای لاتین و هنگ‌کنگ و استرالیا نیز چندین شبکه تلویزیونی داخلی رااداره می‌کند. اخیراً شبکه اسکای ایتالیا را نیز در شهر رم راه‌اندازی کرد. شبکه «فارسی- وان» آخرین هجمه رسانه‌ای نیوزکورپریشن است که در اوایل سال 2009 به زبان فارسی راه‌اندازی شد، عده‌ای این شبکه را «سومین حلقه از صف جدید مبارزه علیه تولیدات رسانه‌ای‌ـ فرهنگی ایران پس از MBC، پرشیا و BBC فارسی می‌دانند.
شبکه ماهواره‌ای «فارسی ـ 1» که به پخش سریال‌های دوبله فارسی می‌پردازد، مربوط به غول رسانه‌ای است که جامعه هدف آن، کشورهای فارسی زبان به خصوص ایران است.
از نشریات معروف که وابسته به نیوزکرپ هستند، می‌توان به «دیلی تلگراف»، «وال استریت ژورنال»، «نیویورک پست»، «داور جونز»، بزرگترین روزنامه بورس دنیا، و «ای اسپیس» اشاره کرد.
رسانه‌های تحت مالکیت شرکت «نیوز کورپ»
ـ در آمریکا
ـ مجله: «اسمارت سورس»، «تی.گاید»، «ویکلی استاندارد»
ـ شبکه تلویزیونی: کانال «فاکس نیوز»، «فاکس اسپورتزنت»، فاکس مووی چنل»، «فاکس ریالیتی»، «فاکس اسکار چنل»، «بی اسکای بی»، «دایرکت، تی.وی»
ـ روزنامه: «سان»، «نیوز آو د ورلد»، «ساندی تایمز»، «تایمز»، «تایمز اجوکیشنال ساپلیمنت» و «نیویورک پست»
ـ در استرالیا:
روزنامه «استرالین»، «ویکند استرالین»، «کوریر»، «میل»، «ساندی میل»، «کایرنزپست»، «گلد کوئست بولتین»، «فیجی تایمز»، «تاون سیله بولتین»، «دیلی تلگراف» «ساندی تلگراف»، «هرالد سان»، «ساندی هرالد سان»، «ویکلی تایمز»، «ام.ایکس»، «ادور تایزر»، «ساندی میل»، «ساندی تایمز»، «مرکوری»، «ساندی تاسمانین»،‌«نورترین تریتوری»، «ساندی تریتورین»
شبکه تلویزیونی : «فاکس تل»، «اف. ایکس. نت ورکس»
ـ در آمریکای لاتین:
ـ شبکه تلویزیونی: «دایرکت تی.وی»، «اسکای آمریکای لاتین»
ـ در آسیا
ـ شبکه تلویزیونی «استار تی.وی»
ـ در ایتالیا
 
ـ شبکه تلویزیونی: اسکای ایتالیا
4ـ والت دیزنی:
ـ نام اختصاری در بازار بورس نیویورک: DIS
ـ محل تأسیس: «بربانک» کالیفرنیا، آمریکا
ـ سال تأسیس: 1923
ـ زمینه فعالیت: رادیو تلویزیون، انیمیشن، عکس‌های متحرک و فعالیت‌های تفریحی
ـ محصولات: شرکت رادیو تلویزیونی «ای.بی.سی»، استودیوهای والت دیزنی، شرکت‌های عکس‌های متحرک و انواع وسایل سرگرم‌کننده
ـ وب‌سایت:
www.disney.go.com
والت دیزنی بزرگترین شرکت رسانه‌ای منحصراً سرگرم‌کننده آمریکا و جهان است که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی و همچنین تولیدکننده فرآورده‌های فرهنگی جهان به شمار می‌آید. «میخاییل ایزنر» رئیس و مدیر اجرایی این شرکت، نیز فردی یهودی است.
این شرکت که بسیاری از شنیدن نام آن به یاد کارتون‌های جذاب و ملودرام سینمایی و تلویزیونی می‌‌افتند، مالک شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سراسری آمریکا (ABC) است که نقش مؤثری در انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی مردم آمریکا به عهده دارد و طبق آمار سال 2000، کمیته نظارت بر رسانه‌های تصویری آمریکا، بیش از 83 درصد مردم آمریکا و کانادا اخبار و اطلاعات خود را از طریق این شبکه و بخش خبری آن «ای.بی.سی نیوز» دریافت می‌کنند. شرکت دیزنی از لحاظ عظمت و درآمد مالی پس از نیوزکورپ قرار می‌گیرد.
شرکت دیزنی پیش از واگذاری به «ایزنر» در سال 1984، توسط خانواده غیریهودی دیزنی اداره می‌شد و تنها دغدغه آن سرگرم کردن خانواده‌ها بود، اما از سال 1994 آقای ایزنر محصولاتی را روانه بازار کرد که در آن انگیزه‌های سیاسی واضح و روشن بود. شخصیت‌های زنده به جای تصاویر انیمیشین حضور داشته و اعمال منافی عفت عمومی انجام می‌دادند. او داستان‌هایی را با مضامین جنسی روانه بازار می‌کرد و در آن داستان‌ها به دنبال اهداف خویش بود.
شرکت «والت دیزنی» در نمایشگاه هزاره واقع در ایالت فلوریدا، بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد. از 8 میلیون دلار هزینه این نمایشگاه، اسرائیل مبلغ 8/1 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد و با دیزنی در گسترش این نمایشگاه شریک شد.
رسانه‌های تحت مالکیت شرکت والت دیزنی در آمریکا عبارتند از:
شبکه‌های رادیو تلویزیونی «دیزنی چنل»، «ای.بی.سی فمیلی»، «ای.اس.پی»، «اس،او»، ای.پی نت»، 10 ایستگاه تلویزیونی محلی و همچنین 26 ایستگاه رادیویی محلی شامل «ای.اس.پی.ان رادیو»، «رادیو دیزنی» و «ای.بی.سی رادیو».
5ـ برتلزمان:
ـ محل تأسیس: گوترسلو، آلمان
ـ سال تأسیس: 1835
ـ مؤسس: کارل برتلزمان
(Carl Bertelsmann)
زمینه فعالیت: رسانه‌های گروهی
ـ محصولات: شبکه‌های رادیو و تلویزیونی، انتشار کتاب، روزنامه و مجله
ـ وب‌سایت:
www.bertelsmann.com
برتلزمان از بزرگترین شرکت‌های رسانه‌ای است که سرمایه‌گذاران آن آمریکایی ـ اروپایی هستند و احاطه و گستره نفوذ این کمپانی در خارج از آمریکا به ویژه اروپا در مقایسه با دیگر رسانه‌های آمریکایی به حدی است که برخی آن را کمپانی غیرآمریکایی قلمداد می‌کنند.
خواهران معروف RTL که مجموعه‌ای از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و استودیوهای فیلمسازی هستند، متعلق به این غول رسانه‌ای اروپا ـ آمریکایی هستند. برتلزمان همچنین انتشارات «رندوم‌هاوس» را در اختیار دارد که یکی از بزرگترین مؤسسه‌های انتشاراتی جهان قلمداد می‌شود و سالانه میلیون‌ها جلد کتاب در سرتاسر جهان منتشر می‌کند. موج امپریالیسم رسانه‌ای در اولین خیزش خود، حوزه کشورهای عربی و آمریکای شمالی را درنوردید. رقابت شدیدی میان شرکت برتلزمان و دیگر شرکت‌های آمریکایی وجود دارد، اما از آنجا که تمامی آنها در جهت اهداف اقتصادی و سرمایه‌داری نیویورک: NWS
ـ محل تاسیس: ‌آدلاید، استرالیا
ـ سال تاسیس: 1979
ـ محل ثبت: ویلمینگتون، دل‌اویر، آمریکا
ـ دفتر مرکزی، شهر نیویورک
ـ زمینه فعالیت: رسانه‌های گروهی
ـ محصولات: فیلم، تولیدات تلویزیونی، شبکه‌های تلویزیونی، تلویزیون ماهواره‌ای، روزنامه، مجله، انتشار کتاب، ورزش، وب سایت...
ـ وب سایت:
WWW.newscorp.com
نیوزکوپوریشن سومین شرکت رسانه‌ای بزرگ آمریکا که متعلق به مرد ثروتمند رسانه‌ای جهان «روپرت مرداک» است که به گرایش‌های راست گرایانه‌اش معروف است. این شرکت علاوه بر ایالات متحده در بسیاری از کشورهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا، کانادا، هند، هنگ‌کنگ، چین و ایتالیا نیز سرمایه‌گذاری‌های کلانی کرده و در همه جای دنیا صاحب شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی متعددی است.
بخش بزرگی از مسئولیت صدور ارزشهای آمریکایی به دیگر نقاط جهان را ئاین شرکت به عهده دارد، چرا که نیوز کورپوریشن به واسطه دارا بودن استودیوی بزرگ فیلمسازی شرکت معروف (فاکس قرن بیستم) تسلط و نفوذ بسیاری بر هالیوود دارد. علاوه بر این، شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای فاکس و فاکس‌نیوز، که از شبکه‌های جنجالی خبرساز محسوب می‌شوند و مخاطبان نسبتاً زیادی در سراسر آمریکا و جهان دارند متعلق به این شرکت هستند.
آمریکایی گام برمی‌دارند، در یک پروسه کاری قرار می‌گیرند و تشابه کاری دارند.
رسانه‌های تحت مالکیت شرکت برتلزمان در اروپا و آمریکا عبارتند از:
ـ در آلمان
ـ روزنامه: «فایننشال تایمزدویچلند»، «ساخسیچه سایتونگ».
ـ مجله: «آرت بریگیته»، «کپیتال»، «اشترن»، «اسن.‌اند.ترینکن»، «پی.ام»، «اشخونرووخن».
ـ رادیو: «ار.تی.ال برلین»، «رادیو هامبورگ».
ـ تلویزیون: تلویزیون «آر.تی.ال»، «وی.او.ایکس».
ـ در فرانسه
ـ مجله: «فمی اکچول»، «گالا»، «پریما»، «تله لویسرس».
ـ رادیو: «فانررادیو»، «ار.تی.ال»، «آر.تی.ال ـ2».
ـ تلویزیون: «ام ـ6».
ـ در لهستان
ـ مجله: «کلادیا»، «ناج»، «نشنال جئوگرافیک».
ـ در ایتالیا
ـ مجله: «فوکوس».
ـ در روسیه
ـ مجله: «کئو».
ـ در اسپانیا
ـ مجله: «میا»، «مای انیترزانتی».
ـ در استرالیا
ـ مجله: «نیوز» (3/56درصد)، «تی.وی.تایم» (3/56 درصد).
ـ در بلژیک
ـ رادیو: «بل.آر.تی.ال».
ـ تلویزیون: تلویزیون «آر.تی.ال»، «تی.وی.وان».
ـ در هلند
ـ رادیو: «یورین.اف».
ـ تلویزیون: تلویزیون «آر.تی.ال ـ4»، «آر.تی.ال ـ5»، «آر.تی.ال ـ7».
ـ در انگلستان
ـ تلویزیون: «فایو».
ـ در مجارستان
ـ تلویزیون: «آر.تی.ال کلاب».
ـ در آمریکا
ـ شبکه: «بی.ام.جی»، انتشارات «رندوم هاوس».
6ـ جنرال الکتریک:
ـ نام اختصاری در بازار بورس نیویورک: GE
ـ سال تأسیس: 1879
ـ محل استقرار: «فیرفیلد» کانکتیکات، آمریکا
ـ زمینه فعالیت: چندین شرکت با فعالیت‌های مختلف
ـ محصولات: موتورهای جت، برق، وسایل سرگرمی، امور مالی، کامپیوتری و ماشین‌آلات صنعتی
ـ وب‌سایت:
www.ge.com
جنرال الکتریک از قدیمی‌ترین شرکت‌های بزرگ آمریکاست که سابقه آن حتی به پیش از اختراع رادیو و تلویزیون می‌رسد. جنرال الکتریک در اوایل سال 2001 بخش‌هایی از شبکه‌های تلویزیونی خود را با بخش‌هایی از شرکت عظیم «مایکروسافت» ادغام کرد و نظارت و سرپرستی آنها را به عهده گرفت و همچنین به تازگی با شرکت رسانه‌ای «ویوندی یونیورسال» صاحب شرکت فیلمسازی مشهور یونیورسال به توافق رسیده است تا با بخش‌های بزرگی از این شرکت معظم فرانسوی که از سه سال پیش دچار مشکلات مالی فراوان شده است، ادغام شود. با چنین اتفاقی، غول رسانه‌ای جدیدی همتراز «ای.او.ال»، تایم وارنر و نیوزکورپوریشن ایجاد می‌شود. این شرکت مالک شبکه‌های «NBC» و «CNBC» است.
این شرکت در انتخابات سال 2000 میلادی، 1/1 میلیون دلار به ستاد تبلیغاتی جرج‌بوش کمک کرد.
جنرال الکتریک از هفت زمینه کاری متفاوت تشکیل شده که عبارتند از:
ـ مالی و بازرگانی، نظیر وام، لیزینگ، برنامه‌های مالی و بیمه‌های تجاری.
ـ صنعتی، نظیر محصولات برقی و صنعتی، لوازم خانگی بزرگ، سیستم‌های اتوماسیون.
ـ کارخانجات پلاستیک‌سازی، محصولات سیلیکونی و کوارتزی، فناوری سنسورها.
ـ مالی، نظیر خدمات اعتباری، کارت‌های بانکی، بیمه‌های اعتباری.
ـ بهداشت؛ پارادایم نوین در مراقبت از بیماران.
ـ بین‌المللی، شبکه خبری و اطلاع‌رسانی و تفریحی.
ـ‌ زیربنایی، نظیر موتورهای هواپیما، گاز، نفت، انرژی، فناوری و خدمات فرآیندهای ریلی و ساخت توربین‌ها.
رسانه‌های تحت مالکیت شرکت جنرال الکتریک در آمریکا عبارتند از:
شبکه‌های تلویزیونی «سی.ان.بی.سی» و «ان.بی.سی. یونیورسال» که شامل شبکه‌ها، شرکت‌های فیلم‌سازی، ایستگاه‌های تلویزیونی، کانال‌های کابلی مخصوص سرگرمی، محصولات تلویزیونی و بازی‌های ورزشی است.
از آن‌جا که تمامی پست‌های اجرایی و مهم در شبکه‌ها و رسانه‌های متعلق به این غول‌های رسانه‌ای در اختیار صهیونیست‌ها است. تسلط صهیونیست‌‌ها بر رسانه‌های جمعی آمریکا، مهم‌ترین حقیقت زندگی، نه فقط در آمریکا بلکه در سراسر جهان است.
تسلط صهیونیست‌ها بر رسانه‌ها به شکل نامحسوسی تعیین‌کنندة سیاست خارجی ایالات متحده است. صهیونیست‌ها با در اختیار داشتن کنترل رسانه‌ها، در واقع کنترل روح و ذهن کودکان آمریکایی را که سازندة آتیه این کشور هستند، دست دارند.
آنها همجنس‌بازی را شیوه‌ای طبیعی و قابل قبول در زندگی آمریکا جلوه داده‌اند. در واقع یکی از عواقبی که تسلط صهیونیست‌ها بر رسانه‌ها در آمریکا به دنبال داشته، حس گناهکار بودن و نفرت از خود در میان سفید پوستان آمریکایی است؛ تا حدی که خواهان مرگ و نابودی نسل خود هستند! در راه مبارزه با این جریان که به زندگی مردم چنگ انداخته و زهر مهلک خود را بر روح و ذهن آنها فرو می‌ریزند، نباید از چیزی ترسید.
حقیقت این است که «اگر ما او را نابود نکنیم، مسلماً او ما و نسل ما را نابود خواهد کرد».

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات