صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۹  ، 
کد خبر : ۲۵۲۱۸۶

اخبار ویژه برخی روزنامه های یکشنبه 26آذر 1391


جنبشی که ربوده شدآنچه بیش از هر چیز، جنبش اعتراضی در سوریه را پیچیده کرد، شکل گیری «ارتش آزاد » و دیگر گروه های مسلحانه و انجام عملیات های مسلحانه از سوی آن ها بود. این پیچیدگی زمانی افزایش یافت که «شورای ملی سوریه» تشکیل شد. از آن زمان، چشم انداز آتی سوریه تیره و احتمال آمدن گزینه های غیردموکراتیک به عنوان جایگزین دولت اسد، بیش از هر زمان دیگر جدی شدروزنامه السفیرلبنان در مطلبی با اشاره به این موضوعات، چنین استدلال می کند که جنبش اعتراضی مردم سوریه از سوی اسلام گرایان افراطی و قدرت های خارجی ربوده و مصادره به مطلوب شده استدر این مطلب به طور خلاصه چنین آمده است:تشخیص ماهیت اصلی اسلام گرایان افراطی، دشوار است. این امر تا حدی به سبب تنوع و نیز روش ها و راهبردهای گوناگونی است که از سوی نیروهای اسلام گرا، به ویژه گروه های مسلح، دنبال شده است. این نیروها به دنبال هر چیزی هستند به جز صلح مدنی، اتحاد ملی و دموکراسی. آن ها همچنین مفاهیم متداول برابری و عدالت را زیر سوال می برنداز سوی دیگر، ائتلاف موسوم به «شورای ملی سوریه، پای همه قدرت های عرب، منطقه ای و بین المللی را به سوریه باز کرد. سوریه اکنون به میدان جنگ همه قدرت های خارجی تبدیل شده که ممکن است کسی تصور کند 

...

 

..

 

..:..

خراسانفاطر نوشت

استاندار تهران تغییرات پیاپی استانداران را برای خدمت رسانی هرچه بهتر دولت ارزیابی کرد وبا بیان اینکه این تغییرات سیاسی نیست گفت: فعلا قرار نیست من از استانداری تهران برکنار شوم.

تسنیم نوشت

ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: برنامه های مشایی را در میراث فرهنگی ادامه می دهم.

تسنیم نوشت

کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی از دیدار انتخاباتی این تشکل سیاسی  با محسن رضایی خبر داد و گفت:   آقای رضایی خطاب به ما گفت که "دولت یازدهم باید دولت فراگیر و امید باشد تا بتواند با ارائه برنامه از چالش ها ی فعلی عبور کند و اگر بنده {رضایی} قصد کاندیداتوری در انتخابات را داشته باشم، با این شعار وارد عرصه انتخابات خواهم شد".

مشرق مدعی شد

در روزهای گذشته ولایتی،حداد عادل و قالیباف سه تن از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری با آیت ا... مهدوی کنی دیدار کرده اند. در این دیدار دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بر وحدت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرده است. این افراد قرار است با آیت ا...یزدی هم دیداری داشته باشند. این در حالی است که یک منبع آگاه در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران این خبر را تکذیب کرد.

آصف نیوز مدعی شد

هفته گذشته شش عضو کمیته سیاسی جامعه روحانیت یعنی آقایان تقوی، رئیسی، ناصحی، پورمحمدی، مصباحی مقدم و ابوترابی به همراه آیت الله مهدوی کنی در جلسه جامعه مدرسین شرکت کردند. دراین جلسه آیت ا... مهدوی خود را سرباز نظام و انقلاب دانستند که در جایی که انقلاب نیاز داشته حضور یافته اند. ایشان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم وحدت میان اصولگرایان افزود:"عده ای دنبال شقه شقه کردن جامعه هستند. مگر پرچم وحدت چه مشکلی دارد که آقایان حاضر نیستند آن را در کشور دنبال کنند."

خبرآنلاین مدعی شد

در حالی که حامیان دکتر ولایتی پیشنهاد کرده اند وی با شعار"طبیب سیاست آمد"در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند. برخی حامیان رحیم مشایی به وی پیشنهاد کرده اند در انتخابات ریاست جمهوری آینده با شعار"زنده باد بهار" شرکت کنند. آنان بهار را تمثیل ظهور امام عصر (عج) معرفی کرده اند.همچنین حامیان اسفندیار رحیم مشایی اقدام به راه اندازی سایت ها و وبلاگ هایی برای تبلیغ وی کرده اند. در این وبلاگ ها با شعار "پیش به سوی فتح خیبر"، از این فرد به عنوان "مظلوم تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی"! نام برده اند.

مشرق مدعی شد

در نظر سنجی سراسری نیروی انتظامی درباره مهمترین ویژگی رئیس جمهور آینده، متدین بودن، مردمی بودن، رسیدگی به مشکلات، سیاست مدار بودن، کارآمدی،عدالت محوری و داشتن وجدان کاری از طرف پاسخگویان به عنوان ویژگی های یک رئیس جمهور مطلوب نام برده شده است.

تابناک نوشت

آیا وزیر آموزش و پرورش آمریکا به خبرنگاران گفت: «از مسئولانش بپرسید»؟ به عصر نکشید که رئیس جمهور آمریکا، کنفرانس خبری تشکیل داد و در برابر دوربین ها گفت: «امروز قلب ما شکست، برای خاطر پدر و مادر ها، پدر بزرگ و مادر بزرگ ها، برادران و خواهران کودکانی که امروز جان باختند» و سپس گریه کرد!اوباما همچنین دستور داد، در سرتاسر ایالات متحده، پرچم ها به حالت نیمه افراشته درآیند.

مشرق مدعی شد

اعضای شورای هماهنگی اصلاحات پس از دیدار با هاشمی رفسنجانی به دیدار خاتمی رفتند.در این دیدار خاتمی که ظاهرا تحت تاثیر مواضع محکم نظام در رد صلاحیت فتنه گران 88 قرار داشت با ناامیدی گفته:" ما را به درون نظام راه نمی دهند. من به این نتیجه رسیده ام حفظ اصلاحات به عدم شرکت در انتخابات است."

خبرآنلاین نوشت

دکتر محمد حسین پاپلی یزدی، پژوهش گر، نویسنده و استاد بازنشسته دانشگاه تربیت مدرس تهران که در تاریخ 30 مهرماه در نامه ای به رئیس جمهور، مشکلات کشور را با وی در میان گذاشت و او را برای پاسخ به پرسش هایش به مناظره ای در تلویزیون دعوت کرد.

مشرق مدعی شد

یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به موسسه تحت نظر خود سفارش نگارش 25 کتاب در حوزه های مختلف را داده است تا در انتخابات بتواند از امتیاز نگارش کتاب و نویسندگی بی بهره نباشد.

مشرق مدعی شد

یکی از مهمانان جنجالی برنامه "دیروز، امروز ، فردا" قبل از حضور در برنامه با سیدمحمد خاتمی دیدار کرده و نقطه نظرات وی از جمله حمایت از برخی زندانیان فتنه را دریافت و در برنامه اعلام کرده است.

تسنیم نوشت

علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا خواهید شد یا خیر؟ تأکید کرد که در انتخابات کاندیدا نخواهد شد.وی درباره شایعاتی که راجع به کاندیداتوری وی در رسانه ها و  محافل سیاسی  مطرح شده بود نیز گفت که در آینده درباره این شایعات و همچنین موضوع انتخابات ریاست جمهوری یازدهم صحبت خواهد کرد.

*قانون برابری انسان و حیوان در امدادرسانی در ایتالیا به تصویب رسید. به گزارش خبرگزاری‌ها از رم، قرار است در ایتالیا قانونی به اجرا درآید که به موجب آن انسان‌ها و حیوانات قربانی حوادث رانندگی در زمینه استفاده از امدادرسانی و انتقال به نزدیک‌ترین مرکز پزشکی، مساوی هستند. براساس این قانون، رعایت یکسان امدادرسانی حیوانات حادثه دیده با انسان‌ها اجباری است. دولت‌های غربی در کشتن انسان‌هائی که در برابر خواسته‌های سلطه‌طلبانه آنها تسلیم نشوند نیز با حیوانات یکسان عمل می‌کننددرخواست پناهندگی ایرانیان در خارج از کشور در 4 سال گذشته، روندی رو به افزایش داشته است. به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، طبق آمار کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل، در این سال‌ها همه ساله پرونده‌های ایرانیان متقاضی پناهندگی که از طریق این سازمان درخواست پناهندگی از دیگر کشورها داشته‌اند رو به افزایش بوده است. براساس همین گزارش، تعداد متقاضیان پناهندگی از طریق کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل طی سه سال گذشته از 15 هزار به 18 هزار نفر افزایش یافته استبنابر این گزارش، بیشتر ایرانیان از طریق ترکیه درخواست پناهندگی داشته‌اند و بررسی تقاضای برخی از آنها، گاه ماه‌ها و یا سال‌ها طول می‌کشد. کشورهای اروپایی به دلیل نزدیک‌تر بودن نخستین مقصد ایرانیان پناهنده هستندپخش هرگونه آهنگ و موزیک ویدئو با مضامین "عاشقانه" از کانال‌های تلویزیون دولتی مصر ممنوع شد. روزنامه الاهرام چاپ قاهره با انتشار این خبر اعلام کرد از این پس از تلویزیون‌های دولتی مصر، تنها ترانه‌هایی با مضامین وطن دوستی پخش خواهد شد. این روزنامه افزود: پخش آهنگ‌های طعنه آمیز که در آن چهره‌های اجتماعی به سخره گرفته می‌شوند نیز به دلیل حساسیت شرایط سیاسی مصر از این پس در تلویزیون دولتی مصر ممنوع می‌شود

شعار انتخاباتی مشایی چیست؟

سایت خبری مشرق نیوز نوشت: برخی حامیان مشایی پیشنهاد کرده‌اند در انتخابات ریاست جمهوری آینده با شعار «زنده‌باد بهار» شرکت کنند. آنان بهار را تمثیل ظهور امام عصر (عج) معرفی کرده‌اند. بر اساس این گزارش همچنین حامیان اسفندیار رحیم مشایی اقدام به راه‌اندازی سایت‌‌ها و وبلاگ‌هایی برای تبلیغ وی کرده‌اند. در این وبلاگ‌ها با شعار «پیش به سوی فتح خیبر»،‌ از این فرد به عنوان «مظلوم‌تر از بهشتی، خدوم‌تر از رجایی»! نام برده‌اند.

 

انتخاب رییس ستاد انتخاباتی؟
در همین حال، سایت خبری «ندای انقلاب» نوشت: شنیده شده که لیدر حلقه انحرافی در تازه‌ترین اقدام، برای ساماندهی ستادهای انتخاباتی خود یکی از مدیران نهاد ریاست جمهوری (م-س) ـ که اخیرا فرد دیگری به جای وی منصوب شده است ـ را به عنوان رییس ستاد انتخاباتی خود انتخاب کرده است. بر اساس این گزارش، پس از انتشار خبر کناره‌گیری (م-س) از سمتش در دفتر رییس‌جمهور، فرد مذکور دلیل کناره‌گیری خود را سنگینی کارها و کناره‌گیری برای استراحت عنوان کرده بود، در حالی که با پیگیری‌های خبرنگار ندای انقلاب کاشف به عمل آمد که حلقه انحرافی با هدف خاصی دست به این جابه‌جایی زده و فرد مورد نظر به عنوان رییس ستاد انتخاباتی لیدر حلقه انحرافی ماموریت یافته است.

کیهان

مبادله کلمات عاشقانه میان دو مدعی روشنفکری در نشریه «نگاه پنج شنبه» شدت گرفت.
صادق زیباکلام در پاسخ اظهارات پیروز مجتهدزاده که مصدق را شارلاتان خوانده بود، گفت که او هذیان گوی روانی است. مجتهدزاده در مصاحبه با نشریه شبه روشنفکر نگاه پنج شنبه مصدق را به شارلاتان بازی و شامورتی بازی در قضایای نهضت نفت متهم کرده و قهرمان خواندن وی را مزخرف توصیف کرده بود. او می گوید «یارو به احمدشاه فلان فلان شده می گوید شاه وطن پرست. به کسی که در پاریس می گوید من یک هویج را به سلطنت در ایران ترجیح می دهم، می گفتند شاه وطن پرست دموکرات. احمدشاه تنبان خودش را نمی توانست بالا بکشد چه برسد به اینکه شاه باشد و وطن پرست».
وی همچنین گفته بود «شاید خیلی بدشان بیاید. شاید نتوانیم بنویسیم اما مصدق در عمل بزرگترین شارلاتان ایران بود».
زیباکلام در پاسخ به این اظهارات، خطاب به نشریه نگاه پنج شنبه که خود نیز با آن همکاری دارد، نوشت: وقتی دیدم نگاه پنج شنبه از زبان پروفسور مجتهدزاده، مصدق را شارلاتان توصیف کرده، دلم برای خودم که 6 ماه است در این نشریه می نویسم سوخت.
وی مجتهدزاده را پریشان روانی دانست و نوشت: این دنیا پر از هذیان گوهای روانی است. او در این مصاحبه هذیان های تب آلود را به هم بافته است. مشکل من با سردبیر نشریه سیدعلی میرفتاح است که جملاتش در مقدمه مصاحبه آتشم زد. او درباره رئیس مرکز یوروسویک لندن می نویسد «در باره آقای دکتر مجتهدزاده یک نکته بارز است و آن اینکه او در این سالها بیش از هر کارشناس دیگری سنگ منافع ملی را به سینه زده است». این حرف ها توجیه آن توهین است.

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون در واکنش به طراحی انتخاباتی هاشمی رفسنجانی گفت: زمینه ای برای دولت وحدت ملی وجود ندارد.
موسوی لاری در گفت و گو با ایلنا و درباره جایگاه دولت وحدت ملی کشور هم گفت: مبانی و منظور از تشکیل این دولت مشخص نشده است. پیش از بحث روی گزینه های مختلف ابتدا باید موضوع را تبیین کرد.
وزیر کشور دولت اصلاحات افزود: در جنگ رسانه ای که در کشور پا گرفته، دولت وحدت ملی زمینه ای برای حضور ندارد و زمینه برای کاندیداهای این طرح مانند آقای ناطق نوری وجود ندارد.
وی تاکید کرد: طرح دولت وحدت ملی در اردوگاه اصولگرایان جایی ندارد.
موسوی لاری همچنین درباره زمزمه نامزدی محمدرضا عارف (معاون اول رئیس جمهور در دولت اصلاحات) گفت با شناختی که از عارف دارم، برخلاف اجماع اصلاح طلبان در صحنه حضور پیدا نخواهم کرد.
همزمان، محمدرضا عارف شرط گذاری برخی تندروهای مدعی اصلاحات و جریان فعال در فتنه سال 88 را رد کرد و گفت: من به ارزش ها و تمام اصول قانون اساسی اعتقاد دارم اگر برای انتخابات ریاست جمهوری بیایم برای برد خواهم آمد. اگر مطمئن باشم که 60 درصد نظرسنجی ها به سودم خواهد بود حتما می آیم. اما نگاهم این نیست که به هر قیمتی پیروز شوم. برخی می گویند اولین شرط ما آزادی زندانیان سیاسی است و این یعنی به بن بست رسیدن. راهی که من در پیش گرفته ام؛ سخت است. من هیچ شرطی برای ورود به انتخابات ندارم و چون مواضع این چنینی نمی گیرم طرفدار دوآتشه هم ندارم.
وی که در دیدار برخی اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز سخن می گفت، درباره شروطی که برخی برای حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات مطرح کرده اند نیز گفت: من که می گویم قانونمدارم نمی توانم شرط بگذارم که اگر مثلا زندانیان آزاد شوند وارد انتخابات می شوم. من راه حل مشکلات کشور را حضور پرشور مردم می دانم و با این که کسی بخواهد شرط بگذارد مشکلات حل نخواهد شد.
وی ادامه داد: انتخابات پرشور می تواند بخشی از مشکلات ما را در عرصه بین المللی حل کند و پس از آن حرکت هایی نیز در داخل برای حل مشکلات می توان انجام داد.
وی افزود: احساس می کنم که طرح اسم من هم در داخل و هم خارج از کشور تاثیرگذار است و این که ضد انقلاب ها ادعا می کنند که انتخابات تحریم شده است تحت الشعاع قرار می گیرد. من اگر کاری انجام می دهم سعی می کنم به صلاح مردم و نظام باشد و حتی اگر احساس کنم حضورم در انتخابات تنها 10 درصد در حضور پرشور مردم تاثیرگذار خواهد بود، شرکت خواهم کرد. آنچه مهم است حضور حداکثری مردم در این انتخابات است.
معاون اول دولت خاتمی در واکنش به اظهارات اخیر موسوی خوئینی ها که مورد پرسش یکی از دانشجویان حاضر در نشست بود، گفت: ما اگر اعتقاد به آزادی داریم، باید بین خودمان نیز به آن قائل باشیم. هرکسی می تواند نظر خود را مطرح کند من صلاح نظام را در اجماع می دانم، چرا که در این صورت مردم نیز انگیزه بیشتری برای انتخابات پیدا خواهند کرد.
عارف درباره احتمال اجماع اصلاح طلبان و نامزد احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: اجماع ایده آل ما است، اما اصلاح طلبان در سال 84 در اوج قدرت نتوانستند به اجماع برسند. ما یاد نگرفته ایم که با تفاهم با یکدیگر کار کنیم و فکر می کنم اصلاح طلبان به اجماع نرسند.
وی در عین حال در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا به جریان انحرافی اعتقاد دارید؟ گفت: جریان انحرافی چیز بی ربطی است که بخشی از اصولگرایان آن را درست کرده اند. جریان انحرافی ساخته ذهن آنهاست برای این که مسائل و مشکلات پیش آمده را به دوش دیگری بیندازند.
این بخش از اظهارات وی در حالی است که وی چند روز پیش مدعی شده بود اگر اصلاح طلبان باید از فتنه 88 توبه کنند اصولگرایان هم باید از جریان انحرافی توبه کنند.

front company) بیشتری برای دور زدن تحریم های غرب بود.
تحلیلگران بنیاد دفاع از دموکراسی اضافه کردند: در اول ژوییه 2011هفت روز پس از اقدام آمریکا و تقریبا هفت ماه پیش از تحریم اتحادیه اروپا علیه تایدواتر، اداره کننده بندر مزبور یک شرکت جدید بنام «فراز رویال قشم» را ثبت کرد و آن را مسئول پایانه کانتینرها معرفی کرد. شما می توانید تایدواتر را تحریم کنید و تاید واتر تمام اموال و کارهای خود را به فراز رویال قشم واگذار می کند. پیش از اینکه با این اقدام مواجه شوید ایران یک کلک دیگر سوار می کند. آمریکا و متحدانش باید شرکت در این بازی را متوقف کنند.

روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی به صورت مخفیانه و محرمانه در حال بازسازی است.
روزنامه ینی آسیا چاپ در ترکیه با انتشار این خبر نوشت: روابط ترکیه و اسرائیل روز به روز، در پشت درهای بسته گرم تر می شود؛ نصب رادارهای سپر موشکی در پایگاه نظامی «کوره جیک» در استان ملطیه در جنوب ترکیه، در واقع هدفی جز تامین امنیت اسرائیل در برابر ایران ندارد. از دیگر همکاری های امنیتی ترکیه با اسرائیل، می توان استقرار موشک های پاتریوت در نزدیکی مرزهای ترکیه با سوریه را نام برد. دولت ترکیه پس از این که سوریه مرزهای خود به روی حمل و نقل جاده ای این کشور را بست، اعلام کرد که پلی دریایی از بندر اسکندرون تا بندر حیفا ایجاد می کند تا امکان انتقال کامیون های ترکیه به فلسطین اشغالی و از آنجا به اردن و به دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس فراهم شود. احداث این پل در حالی صورت می گیرد که رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه از مصر به سبب مواضع این کشور در قبال حمله به غزه انتقاد کرده بود و احمد داود اوغلو در سفر به غزه برای قربانیان حملات صهیونیست ها اشک تمساح می ریخت.
این روزنامه ترک زبان همچنین فاش کرد که هاکان فیدان رئیس سازمان اطلاعات ترکیه با رئیس موساد دیدار کرده و راهی برای ارتباط اطلاعاتی میان ترکیه و اسرائیل گشوده است؛ روابطی که پس از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به کشتی ترکیه ای مرمره و کشتار 9 فعال صلح ترکیه ای به تیرگی گراییده بود.
برپایه این گزارش، روابط ترکیه و اسرائیل به افزایش همکاری اطلاعاتی محدود نشده و ازسرگیری روابط سیاسی در دستور کار قرار دارد.
ینی آسیا نوشت: اردوغان از یک سو از مواضع «اسرائیل» انتقاد و از سوی دیگر به طور محرمانه در زمینه های دیپلماتیک و اطلاعاتی با اسرائیل مذاکره می کند؛ به همین سبب است که شاهد گسترش همکاری های دوجانبه هستیم.

قدس

بازهم فضاسازی رسانه‌ای
فردا:روزنامه السیاسه کویت در گزارشی به نقل از منابع عراقی مدعی شد: تسلیحات شیمیایی سوریه از ایران و با عبور از عراق تامین می‌شود.
آیت ا... جنتی طرفداری نمی کند
آریا:صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران گفت:آیت ا... جنتی در برهه‌ای از زمان با تمام قوا از احمدی نژاد دفاع می‌کرد وعمل وی را درست می‌دانست هر کس هم منتقد عملکرد احمدی نژاد بود آقای جنتی با شدیدترین لحن از طریق تریبون نمازجمعه با منتقدان برخورد می‌کردند اما از اردیبهشت 90به بعد که با احمدی نژاد مشکل پیدا کرد دیگر مطلقا از وی طرفداری نمی‌کند.
دروغ شاخدار یک دیپلمات اروپایی
گروه سیاسی:روزنامه الرای کویت در گزارشی به نقل از یک دیپلمات اروپایی مقیم واشنگتن مدعی شد: تهران در راستای حل موضوع هسته‌ای خود، طرحی را در دست بررسی دارد که موضوع سوریه نیز شامل آن می‌شود.
شعار انتخاباتی محسن‌رضایی مشخص شد
تسنیم:محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که در صورت کاندیداتوری‌، با شعار «دولت فراگیر و امید» وارد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.
«مظلوم تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی»!
مشرق:حامیان اسفندیار رحیم مشایی اقدام به راه اندازی سایت‌ها و وبلاگ هایی برای تبلیغ وی کرده اند. در این وبلاگ‌ها با شعار «پیش به سوی فتح خیبر»، از این فرد به عنوان «مظلوم تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی»! نام برده اند.
حمله اراذل واوباش به یک مسوول
فارس:فردوس مزارعی مسوول آتش‌نشانی پتروشیمی آریاساسول در پارس جنوبی دیروز در زمان ورود به محوطه اداری پتروشیمی آریاساسول توسط2 فرد ناشناس مسلح به قتل رسید.گفته می‌شود قاتلان روی صورت خود را پوشانده بودند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنها توسط پلیس و مقامات قضایی آغاز شده است.
قالیباف با من مشورت نکرده است
خبرآنلاین:مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آقای قالیباف برای حضور در انتخابات 92 با شما مشورت کرده است؟گفت:خیر.تاکنون با آقای قالیباف هیچ صحبتی در این زمینه نداشته‌ایم.
مسوول تدوین برنامه ریاست جمهوری نیستم
ایسنا:محمد سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تکذیب خبری مبنی بر انتصابش به عنوان مسوول تیم تدوین برنامه ریاست جمهوری این جبهه، گفت:بنده به عنوان مسؤول تهیه برنامه بخش صنعت برای اداره کشور در جبهه پایداری انتخاب شدم.
ممنوعیت پخش ترانه‌ عاشقانه در مصر
قدس آنلاین:پخش هرگونه آهنگ و موزیک ویدئو با مضمون عاشقانه در کانال‌های تلویزیون دولتی مصر ممنوع شد.
واکنش غربی‌ها به یک سریال
فارس:در حالی که پروژه ساخت سریال حضرت موسی(ع) به کارگردانی فرج ا... سلحشور هنوز به مرحله تصویربرداری هم نرسیده، رسانه های غربی و عربی به خبرسازی علیه آن مشغول شده اند.
اهل مصاحبه در خیابان نیستم
تسنیم:علی لاریجانی رییس مجلس در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید دکتر آیت ا... مفتح،در پاسخ به پرسش یک خبرنگار گفت:«من در خیابان اهل مصاحبه نیستم»و بلافاصله سوار بر خودرو از مسجد قبا دور شد.

«فیلسوف‌های احمق» در پاسخ به فیلم موهن
رجا:پیش تولید فیلم سینمایی «فیلسوف‌های احمق» در پاسخگویی به فیلم موهن به حضرت محمد (ص) به تهیه‌کنندگی هادی مشکات آغاز شد .
رادان: به وجد آمدیم
تابناک:سردار احمدرضا رادان جانشین رئیس پلیس کشور در خصوص مصاحبه رئیس قوه قضاییه در خصوص برخورد با اشرار، گفت: بنده و سردار احمدی مقدم بعد از مصاحبه آیت ا... لاریجانی بسیار به وجد آمدیم.

اگر بگویم ،دروغ گفته‌ام
رجا:حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هنوز ورود به بحث‌های انتخابات ریاست جمهوری را زود می‌دانم، درباره احتمال کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم،گفت: اگر بگویم اصلا قصد کاندیداتوری ندارم، دروغ گفته‌ام و اگر هم بگویم که تصمیم قطعی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دارم، باز هم دروغ است.

ناطق‌نوری:درباره این شایعات صحبت می‌کنم
تسنیم:حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره شایعاتی که راجع به کاندیداتوری اش در رسانه‌ها و ‌محافل سیاسی‌ مطرح شده بود گفت: در آینده درباره این شایعات و همچنین موضوع انتخابات صحبت خواهم کرد.
یک دیدار انتخاباتی
مشرق: در روزهای گذشته ولایتی، حداد عادل و قالیباف سه تن از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری با آیت ا... مهدوی کنی دیدار کرده اند. در این دیدار دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بر وحدت اصولگرایان تاکید کرده است. این افراد قرار است با آیت ا... یزدی هم دیداری داشته باشند.
طبیب سیاسی!
مشرق: حامیان دکتر ولایتی پیشنهاد کرده اند وی با شعار «طبیب سیاست آمد» در انتخابات شرکت کند.

خالی بندی یک کلاهبردار
مشرق: در روزهای اخیر فیلمی از یک کلاهبردار به نام مازندرانی در فضای مجازی به نمایش درآمده که در این فیلم وی برای دریافت پناهندگی از کشورهای غربی ادعا می کند که افسر اطلاعاتی ایران بوده و اسناد محرمانه فراوانی در اختیار دارد. این فرد که به جرم آدم ربایی، جعل و سواستفاده مالی در زندان حضور داشت، با تمارض و رفتن به بیمارستان موفق به فرار از کشور شده است.
وقتی حاکم شارجه «مورخ» می‌شود!
العالم:حاکم امارت شارجه در ادعایی عجیب گفت: نبطی‌ها که نخستین ساکنان امارات بوده و از شرق اردن به این کشور آمده‌اند، نخستین مردمان متمدن جهان بوده‌اند و هزاران سال پیش از چینی‌ها، به تمدن و پیشرفت رسیده بودند (!).
تکذیب اظهارات منتسب به«خیرت شاطر»
فارس:یک منبع آگاه در قاهره اظهارات منسوب به «خیرت شاطر» مسوول برجسته اخوان‌المسلمین مصر علیه ایران در کمک کردن به مخالفان مصری را کذب خواند.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات