صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵  ، 
کد خبر : ۲۵۴۱۶۵

اخبار ویژه روزنامه های پنج شنبه 12 بهمن 1391


خراسان
رجا نوشت

لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه حدود70شخصیت را برای انتخابات ریاست جمهوری بررسی کرده ایم و به فهرست کوتاه شده ای رسیده ایم گفت:جنس انتقاد ما به دولت دقیقا آنجایی است که مثل دولت اصلاحات عمل کرده است. وی گفت:حدادعادل شخصیتی انقلابی واهل هزینه دادن برای انقلاب است.
نسیم نوشت
جواد کریمی قدوسی در گفت وگوی تفصیلی با این سایت گفت: در بازدید از زندان اوین مشاهده کردیم که تمام مسئولیت  های مختلف بند نسوان، حتی مانیتورینگ توسط کارمند زن انجام می شود.وی همچنین افزود: رهبر معظم انقلاب در جلسه ای که شب قبل از حضور رئیس جمهور در مجلس برگزار شده بود، بر همکاری دو قوه تاکید کردند.رهبر معظم انقلاب دردمندانه در جلسه فرموده بودند که اگر در قیامت خداوند از من بپرسد چه کردی؟ من می گویم که کسی جز این ها را نداشتم. رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که اگر به اختلافات ادامه بدهید خیانت کرده اید.
جام جم آنلاین نوشت
وزیر خارجه امارات در اظهاراتی که بیانگر جهل کامل او از مسائل هسته ای بین المللی است، خواستار پیوستن ایران به توافقنامه 'امنیت هسته ای' شد!وی در دیدار با 'یوکیا آمانو' مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و هیأت همراهش 'از ایران خواست به توافقنامه امنیت هسته ای' بپیوندد.اظهار نظر وزیر خارجه امارات درباره ضرورت پیوستن ایران به توافقنامه 'امنیت هسته ای' درحالی است که چنین توافقنامه ای وجود خارجی نداشته؛ و تنها معاهده معتبر بین المللی 'ان پی تی' است که جمهوری اسلامی ایران عضو آن بوده و همواره به مفاد آن پایبند بوده است.
جام جم آنلاین نوشت
در جدیدترین اقدام خصمانه کنگره آمریکا علیه ایران، شرکت های دولتی این کشور از دادوستد و سرمایه گذاری کلان در بخش انرژی ایران ممنوع شدند.نمایندگان کنگره اعلام کردند با وجود شکست دورهای پیشین تحریم های ضدایرانی، باز هم مایلند همچنان از طریق قطع سرمایه گذاری های کلان در ایران این کشور را به اصطلاح پای میز مذاکره با واشنگتن برگردانند!
آریا نوشت
عوض حیدرپور، نماینده شهرضا و عضو شورای جمعیت ایثارگران گفت:در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ائتلاف میان دولت و جبهه پایداری شکل خواهد گرفت و نامزد واحدی معرفی خواهند کرد.وی افزود:نا��زد مشترک دولت و جبهه پایداری علی القاعده از بین افرادی است که در دولت حضور داشته یا دارند .حیدرپور کاندیداتوری رحیم مشایی را بعید دانست و تصریح کرد:با شناختی که از مجموعه حرکتهای دولت تا به امروز دارم بعید می دانم مشایی گزینه نهایی دولت برای کاندیداتوری باشد.
آصف نیوز نوشت
سروری قائم مقام جمعیت رهپویان ، طرح مبحث " برگزاری انتخابات براساس استانداردهای جهانی" بعد از هشدار رهبری را نابجا توصیف کرد و گفت: هاشمی با استانداردهای انتخابات ایران، رئیس مجلس و رئیس جمهور شده است.
تسنیم خبرداد
در پی اعتراضات گسترده مسلمانان هند سفر سلمان رشدی مرتد به کلکته لغو شد.
تسنیم نوشت
بادامچیان عضو جبهه پیروان خط امام ورهبری گفت: این جبهه بنا دارد در انتخابات ریاست جمهوری یک تیم 9نفره وارد عرصه انتخابات شده و در نهایت یکی از اعضای این تیم، با درنظرگرفتن سه شرط، کاندیدای اصلی می شود و مابقی تیم کاندیدای اصلی شوند.

جمهوری اسلامی
جهت اطلاع

* دادگاهی در آمریکا به بانک ژاپنی "توکیو میتسوبیشی" دستور داد 260 هزار دلار از سپرده‌های ایران نزد این بانک را به خانواده‌های 17 نظامی آمریکایی کشته شده در عربستان پرداخت کند. این افراد طی حمله‌ای که در سال 1375 به پایگاه تفنگداران آمریکایی در شهر "خبر" عربستان صورت گرفت، کشته شدند و گروه القاعده مسئولیت انجام آن را برعهده گرفته است. سایت دویچه وله آلمان (
DW) در این باره نوشت: "براساس حکم یک دادگاه فدرال در آمریکا خانواده‌های 17 تن از نظامیان آمریکایی که در جریان بمب گذاری‌های سال 1365 در عربستان سعودی کشته شدند، می‌توانند غرامت خود را از سپرده‌های ایران از بانک توکیو میتسوبیشی UFJ ژاپن وصول کنند." گفته شده است که این مبلغ تنها بخش اندکی از غرامتی به شمار می‌رود که به این خانواده‌ها تعلق گرفته است. ناظران سیاسی از این اقدام آمریکا به عنوان "یک بازی سیاسی محکوم به شکست" یاد می‌کنند، چرا که علاوه بر پذیرش مسئولیت این حمله از سوی القاعده، خود آمریکایی‌ها هم قبلاً به عدم دخالت ایران در آن اعتراف کرده بودند.
*
برنامه "هزار و شصت و شونزده" که ظاهراً برای کودکان از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود در هفته‌های اخیر به تدریج از فضای کودک و نوجوان دور شده و تبدیل به صحنه رقص و شوخی‌ها و حرکات مستهجن گردیده است. این روند که ابتدا با به کارگیری برخی تکیه کلام‌ها مثل "چقدر خوشگلی تو" شروع شد در روزهای اخیر با اجرای ترانه‌ای توسط مجریان اصلی برنامه دنبال گردید که شعر آن به وضوح برای اجرای دو صدایی توسط زن و مرد سروده شده است. یکی از عناصر این برنامه نیز که لب و لوچه رنگ شده دارد مکرر و با لحن معنی‌دار به کودکان حاضر در استودیو می‌گوید "حالا ده سال دیگه بیست سال دیگه تو مال منی." با توجه به کثرت موارد دیده شده در تلویزیون، سینما، تاتر و سایر فضاهای فرهنگی به نظر می‌رسد جریانی در پی عادی سازی کامل اینگونه صحنه‌ها در راستای حساسیت زدایی در جامعه و اخلاق زدایی مورد نظر دشمنان انقلاب و اسلام است و با تأسف باید منتظر امواج بعدی این برنامه وسیع ضداخلاقی نیز بود.
دنیای اقتصاد
انتقاد غیرمستقیم ثمره هاشمی از مواضع عسگراولادی

خبرآنلاین نوشت: دستیار ارشد رییس‌جمهور می‌گوید دولت برای ریاست‌جمهوری آینده هیچ بحثی نداشته‌ است. مجتبی ثمره هاشمی، مشاور ارشد رییس‌جمهور در دیدار با اعضای «میز انتخابات» اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، همچنین تصریح کرد: امروز می‌بینیم برخی از جناح‌ها دچار ریزش شده‌اند و از موضع انقلابی فاصله گرفته‌اند. به طور مثال ما تصور نمی‌کردیم که برخی از گروه‌های سنتی این گونه موضع‌گیری کنند. واقعا تعجب می‌کنیم، اینها که خیلی مدافع نظام و انقلاب بودند! اما امروز خیلی راحت تغییر موضع دادند.وی افزود: برخی اوقات باورهای ذهنی ایجاد می‌شود که شکستن آن بسیار سخت است که مثلا فلانی که سابقه مبارزاتی دارد، باور نمی‌کنیم که این مواضع را بگیرد و در پی توجیه هستند و می‌گویند در قبال این جناح‌ها، نباید آنها را از بین برد؛ بنابراین تغییر خاصی میان سال 84 یا 88 با وضعیت امروز وجود ندارد، دولت با حضور این گروه‌ها به کار خود ادامه می‌دهد.
نارضایتی روزنامه «رسالت» از احتمال حضور انتخاباتی هاشمی
محمدکاظم انبارلویی در سرمقاله دیروز روزنامه رسالت با اشاره به سخنان اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره احتمال حضورش در انتخابات آینده نوشت: آقای هاشمی‌رفسنجانی در دو انتخابات 84 و 88 مستقیم و غیر مستقیم نامزد انتخاباتی بود. مردم به او رای ندادند. این عدم اقبال نه به این دلیل بود که مردم قدردان خدمات او قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نبودند... بلکه به این دلیل بود که مردم به‌ویژه نسل جدید در پی تجربه‌های جدید در مدیریت کشور بودند.انبارلویی ادامه داد: آقای هاشمی با کاربرد واژه «فعلا» و «هنوز» نامزدی خود را منتفی ندانستند. او اکنون 78 بهار زندگی را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد رکوردی از دوی استقامت در عرصه خدمت را که دولت نهم و دهم به ثبت رسانده است، بعید است شخصیت محترمی چون او در 78 سالگی برای یک دوره حتی 4 ساله بتواند تکرار کند؛ بنابراین به همین دلیل به نظر نمی‌رسد نسل سوم انقلاب به چنین رویکردی رضایت دهد.
کیهان
وزارت اطلاعات به هدف زد صدای انگلیس درآمد

واکنش محافل خاص به بازداشت برخی عناصر نفوذی در مطبوعات نشان می دهد وزارت اطلاعات در شناسایی و شکار شبکه جاسوسان به هدف زده است.در حالی که روز گذشته معاون وزیر خارجه انگلیس نسبت به بازداشت های شماری از عناصر فعال در فعالیت های ضدامنیتی ابراز نگرانی می کرد، شهابی از روزنامه نگاران فراری همکار شبکه های رسانه ای ضدانقلاب نیز موضع مشابهی اتخاذ کردند.الستر برت معاون وزیر خارجه انگلیس در واکنش به بازداشت چند تن از همکاران نشریات زنجیره ای مرتبط گفت: از دریافت گزارش هایی درباره بازداشت شمار زیادی از روزنامه نگاران در ایران به صرف اتهام داشتن ارتباط با روزنامه نگاران خارجی به شدت نگران شدم. این بازداشت های هدفمند بخشی از تلاش مقامات ایران برای محدود کردن آزادی بیان و خاموش کردن صداهای مستقل در این کشور است.این مقام انگلیسی افزود: «من مکررا نگرانی های خود را از رفتار رژیم ایران با روزنامه نگاران و رسانه های مستقل ابراز کرده ام. بریتانیا همچنین درباره روند قضایی، بازداشت ها، و استفاده رژیم ایران از اتهامات بی اساس علیه شهروندان خود نگرانی های متمادی داشته و دارد. از حکومت ایران می خواهم تمام روزنامه نگارانی را که به ناحق بازداشت کرده آزاد کند و به اقدامات خود در جهت ایجاد رعب و وحشت و آزار صداهای مستقل در ایران خاتمه دهد.»برخی از همکاران روزنامه های زنجیره ای که حدفاصل سال های 78 تا 88 با سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس در عرصه ایجاد آشوب و فتنه انگیزی فعالیت می کردند، طی چند سال اخیر به استخدام شبکه دولتی انگلیس (وابسته به سرویس جاسوسی
MI6 و وزارت خارجه انگلیس) درآمده اند. اسم رمز کودتا در مرداد 32 را رادیو دولتی انگلیس اعلام کرده بود.همزمان با دستپاچگی و آفتابی شدن معاون وزیر خارجه انگلیس، طیفی از عناصر شبه روزنامه نگار فراری نیز نسبت به بازداشت همکاران زنجیره ای خود ابراز نگرانی کردند. این گروه که شماری از روزنامه نگاران سلطنت طلب، وابسته به حزب مشارکت و برخی گرایش های مارکسیستی را شامل می شوند، هم اکنون در خارج کشور با رادیو فردا، صدای آمریکا، بی بی سی، گویانیوز، جرس، رادیو زمانه و برخی سایت ها و رسانه های مشابه همکاری می کنند. این عده نیز در نوشته ای مدعی شده اند قوه قضاییه و دادستانی بی طرف نیستند و دارای انگیزه های سیاسی بوده اند.

حلقه لندن حکم به خیانت فتنه گران داد
«درباره رابطه ایران و آمریکا نباید سوءتفاهم داشت. آمریکا و غرب، ایدئولوژی ایران را رقیب و دشمن می دانند».
این مطلب را محمد برقعی از عناصر نزدیک به گروهک نهضت آزادی عنوان کرد. وی با بیان اینکه اپوزیسیون دچار کج فهمی هایی درباره آمریکاست و از جمله این ادعا که «ایران از مذاکره سرباز می زند وگرنه آمریکا خواستار مذاکره و راه حل سیاسی است اما ایران فرصت سوزی می کند» نوشت: ایران نظامی ایدئولوژیک است که از نگاه غرب باید به زانو درآید تا به همگان معلوم شود که این ایدئولوژی هم مثل دیگر ایدئولوژی هایی که در مقابل غرب سر برداشتند محکوم به شکست است و جهان، به ویژه کشورهای اسلامی بدانند که تنها راه رشد آنان پیروی و درست تر سرسپردگی غرب است. خطر این ایدئولوژی که توسط آقای خمینی به عمل در آمد و در صحنه قدرت جهانی عینیت یافت چنین است. ایجاد جنبش ها و حکومت هایی که نه تنها خواستار اجرای احکام اسلام هستند بلکه وجودشان در ستیز با غرب معنی پیدا می کند. ایدئولوژیی که معتقد است زمان سیطره غرب به پایان رسیده و جهان تشنه پیام استقلال طلبانه و دین مدارانه است. این ایدئولوژی مردم محور، و از همین نظر خودکفا است و برای حرکت نیازی به یاری کشورهای قدرتمند ندارد. این ایدئولوژی به سرعت فراگیر شد و حتی فرزندانی آورد.
وی می افزاید: گاه برخی از سیاسیون می گویند آمریکا و غرب بدنبال سرکوب ایران نیستند زیرا اینان با بسیاری از کشورها که کاملاً نظامشان با ارزش های غرب در تضاد است رابطه برقرار می کنند زیرا غرب منافع دارد نه ایدئولوژی. خطای این افراد در آن است که توجه ندارند که غرب هم یک نظام ارزشی دارد و تلاش فراوانی دارد که جهان را تابع آن ارزش ها کند و از این طریق هژمونی خود را گسترش دهد ضمن آن که شدیداً هم معتقد است که این تنها راه درست است و هر راه دیگری به جز لیبرال دموکراسی و مالکیت خصوصی راه به ناکجا آباد می برد. بله غرب با حکومت های دیکتاتور و فاسد برای منافعش کنار می آید ولی نه با ایدئولوژی که با آن رقیب و دشمن است.
با این اوصاف گردانندگان سایت جرس (ارگان حلقه لندن) باید توضیح دهند که اگر آمریکا و غرب دنبال به زانو در آوردن ملت ایران و «سرسپرده کردن آنها»- به تعبیر نویسنده این سایت- هستند، پس چرا گردانندگان حلقه لندن در جبهه غرب ایستاده اند و با سیاست های آنها همکاری می کنند و در عین حال مدعی وطن دوستی و مسلمانی هستند؟! همچنین می توان سؤال کرد که اگر غرب با دیکتاتورها و فاسدان کنار می آید اما با جمهوری اسلامی نه، جریان فتنه گر حاوی کدام مشخصه هاست که مورد حمایت غرب قرار دارد؟

محاسبه غلط و شکست نتانیاهو در کمتر از 6ماه
2
محاسبات نتانیاهو برای انتخابات زودرس پارلمانی اشتباه از آب درآمد. او یک چهارم کرسی ها در کنست را از دست داد، همان گونه که برآورد وی در حمایت از رقیب اوباما در انتخابات آمریکا اشتباه بود
.وبسایت رادیوفردا در تحلیلی نوشت: از دست دادن یک چهارم کرسی هایی که دولت ائتلافی نتانیاهو در کنست (پارلمان اسرائیل) در اختیار داشت، نخست وزیر راستگرای آن کشور را در اتخاذ سیاست خارجی تهاجمی علیه ایران با محدودیت روبرو خواهد ساخت. نتانیاهو در 22ماه دسامبر گذشته اعلام داشت: «چنانچه آراء لازم را کسب کنم مقابله با برنامه اتمی ایران هدف اصلی من در دور بعدی نخست وزیری خواهد بوداین تحلیل می افزاید: ایهود اولمرت نخست وزیر سابق اسرائیل طی گفتگویی در 12 ماه ژانویه جاری با همان شبکه تلویزیونی (کانال2)، دولت نتانیاهو را متهم ساخت که 11میلیارد دلار طی 4سال گذشته صرف طرحهای بی نتیجه مقابله با برنامه های اتمی ایران نموده است.رادیو فردا ادامه می دهد: نخست وزیر اسرائیل که گفته می شود دارای روابط شخصی سرد با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا است، ضمن پشتیبانی از میت رامنی، نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قصد داشت در صورت شکست انتخاباتی رامنی و راه یافتن دوباره اوباما به کاخ سفید، به عنوان «طرح دوم»، موقعیت داخلی خود را از راه کسب اکثریت بزرگتر در مجلس (کنست) تقویت و از این راه دولت آمریکا را به حمایت از طرحهای سیاست خارجی خود در رابطه با ایران و فلسطینیان غزه متقاعد و یا وادار سازد. با شکست رامنی از اوباما، انتظار ابتدایی نتانیاهو برآورده نشد. در یک نتیجه غیرمنتظره برای رئیس دولت اسرائیل، رأی دهندگان اسرائیلی طی انتخابات اخیر، به جای پرداختن به موضوع سیاست خارجی، مسائل اقتصادی و سیاست داخلی کشور را در انتخاب نمایندگان مورد نظر خود مورد توجه بیشتر قرار دادند.در ادامه این تحلیل خاطر نشان شده است: به این ترتیب انتظارات نتانیاهو در هیچ یک از دو مسیر برآورده نشد. با اعلام نتایج انتخابات، ائتلاف نتانیاهو-آویگدور لیبرمن، یا مجبور به داشتن ترکیب شکننده ای در پارلمان اسرائیل است و یا ناگزیر از سازش با احزاب میانه و چپ. در هر دو صورت اتخاذ سیاست های افراطی، منجمله تدارک جنگ خارجی برای دولت وی و کسب حمایت پارلمان در این زمینه برای وی بسیار دشوار خواهد بود.نتانیاهو در انتخابات اخیر 11 کرسی پارلمانی را از دست داد.رادیو فردا می افزاید: اتباع اسرائیل که تا میانه سال گذشته به نظر می رسید از عملکرد دولت نتانیاهو در مجموع راضی به نظر می رسند، طی انتخابات اخیر تا حدود زیادی از کنار مسائل خارجی گذشته و توجه اصلی را به مسائل داخلی خود معطوف ساختند. از این جهت ضعیف شدن دولت ائتلافی نتانیاهو در کنست، توام با بی علاقگی مردم اسرائیل به درگیری نظامی تحریک نشده علیه ایران، امکان پیگیری هر طرح نظامی جنجالی علیه ایران را از دولت نتانیاهو سلب خواهد کرد.در پایان این تحلیل آمده است به این ترتیب، اشتباه محاسبه نتانیاهو برای برگزاری انتخابات و تقویت موقعیت دولت ائتلافی، به جای دست یافتن به نتایج مورد انتظار، به تضعیف موقعیت داخلی دولت و همچنین احتمال کاهش حمایت متحدان خارجی آن کشور منجر شده است.
محسن هاشمی: در انتخابات مجلس با علی مطهری هماهنگ شده بودیم

محسن هاشمی می گوید هماهنگی شده بود که وی در فهرست مشترک «اصولگرایان معتدل» و «اصلاح طلبان معتدل» در انتخابات مجلس نهم (اسفند 1390) باشد اما بنا به دلایلی این تصمیم به هم خورد
.پسر ارشد هاشمی رفسنجانی که پیش از این رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مترو بوده و اکنون به تعبیر خودش حقوق بگیر شهرداری است، در مصاحبه با تسنیم می گوید: در انتخابات مجلس در ذهنم بود که کاندیدا شوم اما در آن زمان شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و نزدیک ثبت نام انتخابات مجلس نهم- درست در هفته ثبت نام- سه اتفاق افتاد که من احساس کردم این علائمی است که ما شرکت نکنیم. یکی از آنها فیلتر کردن سایت هاشمی رفسنجانی درست در همان هفته ثبت نام بود. بعد از آن سایت ها مدعی شدند که مدیریت این سایت با محسن هاشمی بوده است. در صورتی که از نظر اجرایی من اصلا مدیریت سایت را به عهده نداشتم. در زمانی که سایت شکل گرفته بود، من رئیس دفتر حاج آقا (آیت الله هاشمی رفسنجانی) بودم. در آن زمان، نامه ای به سامان دهی سایت ها نوشتم و در آن درخواستی داشتم؛ همه با استناد به همان نامه می گفتند که من مدیر سایت هستم در همین دوران، اتفاق دومی هم افتاد که همانا صدور حکم فائزه هاشمی در همان هفته آخر بود. البته اجرای این حکم طول کشید ولی درست نزدیک انتخابات (هفته ثبت نام) حکم را علنی کردند. در همان تاریخ پسر مهدی برای دیدن پدرش از خارج کشور به ایران آمده بود در فرودگاه پاسپورتش را گرفتند. همه این علایم باعث شد تا احساس کنم که شاید این نظر من که خوب است که در انتخابات شرکت کنم، اشتباه بوده و به همین دلیل کاندیدا نشدم.وی درباره اینکه قرار بوده سرلیست باشد، می گوید بحث سرلیستی مطرح نبود. گروه هایی که قرار بود شرکت کنند، صحبت هایی با بنده کرده بودند. اما اینکه من سرلیست شوم، نمی خواهم تعریف از خودم کنم، اما بحث ها و هماهنگی های خوبی حتی با اصول گرایان معتدل تر مثل علی مطهری و اصلاح طلبان معتدل شده بود تا اگر بیاییم در لیست قرار بگیریم ولی به دلایلی که گفتم دیگر ثبت نام نکردم.محسن هاشمی درباره این سوال که «آیا باید منتظر ورود جدی تر شما به عرصه سیاسی باشیم یا ترجیح می دهید به همین میزان سابق، از دور دستی بر آتش داشته باشید؟»، گفت: طبیعی است که اگر فضا در جهت اعتدال باز شود علاقه برای حضور بیشتر می شود. البته این بدین معنی نیست که حتما باید در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا بود. می توان در یکی از طیف های فعال حضور داشت و در سمتی که لازم بود خدمت کرد. حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا اصولا مقدماتی دارد که معمولا باید فراهم شود. این طور نیست که خودتان بخواهید و کاندیدا شوید.وی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره دارایی های خانواده خود اظهار داشت: می شود گفت که دارایی هاشمی رفسنجانی و خانواده نسبت به قبل از انقلاب حداقل بین 60 تا 80% بستگی به نوع قیمت گذاری کمتر شده است. اخیرا یکی از دارایی های مانده از قبل از انقلاب یعنی زمین 1200مترمربعی با 8 آپارتمان آن در دزاشیب را به عنوان وثیقه برای آزادی مهدی گذاشته ایم. فکر می کنم که خداوند این دارایی را که از قبل از انقلاب خریداری شده بود و ایشان برای زندگی به بچه ها واگذار کرده بودند، خداوند برای رفع ظلمی که به خانواده ما شد تا هم اکنون حفظ کرد. خداوند واقعا بزرگ است. این ملک را پدر در سال 1353 مترمربعی 1000 تومان خریده بودند و بعد از نزدیک به 40 سال با نظر و قدرت و کمک خداوند برای از بین بردن مکر ماکرین مورد استفاده قرار گرفت. واقعا خداوند بزرگ است که این ملک به نام فرزندان می شود و برای آزادی مهدی از زندان هزینه می شود.اشاره محسن هاشمی به وثیقه 10 میلیارد تومانی است که برای آزادی موقت مهدی هاشمی از زندان به دادگاه ارائه شد.محسن هاشمی به جرایم برادرش مهدی هاشمی مخصوصا جرایم مالی و امنیتی وی هیچ اشاره ای نکرد و توضیح نداد که آیا به نظر ایشان، «خداوند بزرگ» آن زمین کذایی را برای حمایت از سوءاستفاده های مالی و آشوب و فتنه انگیزی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برای آنها ذخیره فرموده است؟!


 

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات