صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۴  ، 
کد خبر : ۲۷۰۵۶۶

اخبار ویژه روزنامه های پنجشنبه 8 آبان


*کیهان

ریزش 80 نماینده موافق به خاطر افراطی‌گری یک ساله دولت

هنر برخی دولتمردان در تبدیل موافقان به مخالفان در مجلس عجیب و قابل تأمل به نظر می‌رسد. پیامدهای این هنر بار دیگر دیروز در جریان بررسی رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم خود را نشان داد. به نحوی که باز هم از شمار نمایندگان حامی کاسته شد.ماجرا از این قرار است که فرجی‌دانا نهم آبان 92 توانست با 159 رأی موافق، 70 رأی مخالف و 32 رأی ممتنع وزیر شود. عملکرد فرجی‌دانا که به عنوان گماشته افراطیون فتنه‌گر عمل می‌کردموجب شد این بار در جلسه استیضاح، تعداد موافقان وی به 110 نفر کاهش یابد، مخالفان وی با 75 رأی افزایش به 145 نفر برسد و آرای ممتنع (مردد) نیز به 15 نفر کاهش یابد.اما اگر فرجی‌دانا هنوز 110 رأی موافق در مجلس داشت نوع رفتار تخریبی آقای روحانی و مشاور وی- آشنا- با مجلس در کنار فقدان صلاحیت مدیریتی و سیاسی از سوی نیلی احمدآبادی موجب شد رأی گزینه جایگزین فرجی‌دانا از 110 رأی به 79 رأی (31 نفر) کاهش یابد و تعداد مخالفان نیز با 15 نفر افزایش به 160 نفر برسد و آرای ممتنع نیز به 7 نفر تنزل کند که همگی حاکی از روشن‌تر شدن تکلیف نمایندگان است. در حقیقت رفتار بد، توآم با اهانت و تهمت علیه مجلس باعث آن گردید که دولت 80 نماینده موافق را به فاصله یک سال (از آبان 92 تا آبان 93) تبدیل به مخالف کند و مخالفان را نیز از 70 رأی یک سال پیش به 160 نفر (110 نفر افزایش) برساند! ضمن این که اصرار بر ایجاد دو قطبی مصنوعی رهروان- پایداری به ضد خود تبدیل و باعث انسجام نمایندگان دو طیف اصولگرای مجلس شده بود؛ دو طیفی که فتنه 88 را خط قرمز غیر قابل اغماض می‌دانند.

اگر روحانی طی چند هفته اخیر با کم لطفی و بیانی خلاف واقع- توأم با بی‌انصافی- مجلس را بی‌هیچ سندی متهم به آلودگی در فساد بورسیه کرده و برکناری فرجی‌دانا را به این دروغ ساخته افراطیون نسبت داده بود، اظهارات وی در زنجان مبنی بر القای ایجاد نا‌امنی در جامعه به واسطه طرح امر به معروف و نهی از منکر! که مقارن با جنجال رسانه‌های ضد انقلاب بود، دومین بی‌انصافی در حق مجلس بود؛ همان که علی مطهری از نمایندگان حامی دولت تخطئه می‌کند و می‌گوید «رئیس جمهور نباید در سخنان خود به مجلس گوشه و کنایه بزند چرا که در مجلس تأثیر می‌گذارد.»در عین حال ظاهراً همه کاسه کوزه‌ها بر سر حسام‌الدین آشنا مشاور و دستیار روحانی شکست که روز قبل از جلسه رأی اعتماد، نمایندگان را متهم به باج‌خواهی و قرار داشتن زیر بار سلطه اقلیت مطلق جبهه پایداری توصیف کرده بود! شاید نیلی احمدآبادی نسبت به روحانی و روحانی نسبت به آشنا حق داشته باشند این مصرع را زمزمه کنند «که با من هر چه کرد آن آشنا کرد»!
جالب اینکه دیروز حتی روزنامه‌های اصلاح‌طلب نیز پیش‌بینی می‌کردند نیلی احمد‌آبادی نتواند اعتماد نمایندگان را جلب کند. اعتماد دیروز در این باره نوشت: «صف مخالفان نیلی طولانی بود و حتی طولانی‌تر از صف مخالفان میلی. 

رهروانی‌ها دیروز برای گزینه پیشنهادی دولت‌ ساز مخالف زدند، حتی آنها که حامی دولت محسوب می‌شوند و سه ماه پیش موافق استیضاح فرجی دانا نبودند. این فضا اگر تا آخر جلسه امروز مجلس تغییر نکند، رئیس جمهوری باید به فکر گزینه بعدی‌اش برای وزارت علوم باشد. هیچ کس برای جلسه رأی اعتماد امروز از همان لحظه‌ای که بعد از قرائت‌نامه معرفی محمود نیلی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، نمایندگان در صحن علنی با «دو، دو» گفتن نشان دادند که مخالف پیشنهاد حسن روحانی هستند. نمایندگان از دولتی‌ها دلخور بودند، هم منتقدان دولت و هم حامیانش».

اعتماد می‌افزاید: «3 ماه پیش نتیجه «شکاف» فراکسیون اکثریت، برکناری وزیر علوم شد، جایی که فراکسیون اکثریت نتوانست به تصمیم واحدی برای استیضاح فرجی دانا برسد. امروز دوباره بعد از سه ماه آنها دور هم جمع می‌شوند تا یک بار دیگر درباره آینده وزارت علوم تصمیم بگیرند؛ تصمیمی که احتمالاً برعکس سه ماه پیش «واحد» خواهد بود. شکاف رهروانی‌ها حالا مقداری ترمیم شده است؛ این بار یکصداتر از قبل مخالف گزینه پیشنهادی دولت هستند.»البته دیروز ساعتی قبل از نشست مجلس احمد معتمدی (از وزیران دولت اصلاحات) در مصاحبه با تسنیم گفته بود «ان‌شاءالله که امروز آقای نیلی وزیر می‌شود اما اگر این طور نشود به این پیشنهاد فکر خواهم کرد». همچنین پس از معلوم شدن سرنوشت نیلی، برخی نمایندگان حامی دولت نام محمد علی نجفی را دوباره پیش کشیدند؛ حال آن که نجفی نتوانست برای وزارت آموزش و پرورش از مجلس رأی اعتماد بگیرد و اگر رأی آورده بود پیش از نیلی معرفی می‌شد. او به خاطر ناراحتی قلبی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استعفا کرد، سپس دبیر شورای هماهنگی اقتصادی دولت شد و پس از برکناری فرجی دانا به سرپرستی وزارت علوم گماشته شد.

نمایندگان مجلس معتقدند فراتر از بازی اسم‌ها، وزارت علوم مسئول اصلی پیشرفت کشور است و چنین فضایی را چنان که افراطیون در گذشته نشان دادند نمی‌توان تبدیل به اتاق جنگ و آشوب علیه نظام و ترمز پیشرفت علمی کشور کرد. با این وصف تدبیر عاقلانه دولت، همفکری و استخراج از مجلس و احترام به خط قرمزهای نظام درباره فتنه‌گران است.

غلط زیادی مرکز بگین

یک مرکز صهیونیستی مدعی شد اسرائیل اگر اراده کند می‌تواند تأسیسات اتمی ایران را ویران کند.به گزارش رادیو آئین، مرکز«بگین -سادات» مدعی شده اگر اسرائیل چند تاسیسات عمده و از جمله غنی‌سازی نطنز و فردو و همچنین کوره آب سنگین اراک را ویران کند- عملا تلاش حکومت ایران برای تولید بمب هسته‌ای به مدت نامعلومی متوقف خواهد شد.در این گزارش ادعا شد که ممکن است کشورهای عرب همسایه ایران چشمان خود را بر پرواز هواپیماهای اسرائیلی در حریم هوایی خود ببندند و بدین سان نیروی هوایی اسرائیل آسان‌تر خود را به نطنز و اراک و اصفهان برساند.در این گزارش آمده است: حزب‌الله لبنان دارای ده‌ها هزار موشک است و حماس نیز با حملات موشکی ممکن است به اسرائیل آسیب وارد سازد.

غلط زیادی این مرکز صهیونیستی در حالی است که رژیم اسرائیل از عهده جنگ علیه باریکه غزه (طول 40 و عرض 12 کیلومتر) بر نیامد و با سرشکستگی به جنگ 50 روزه پایان داد.رهبر معظم انقلاب اول فروردین 92 درباره یاوه‌گویی گاه به گاه مقامات صهیونیستی فرمودند: ]غیر از آمریکا[ دشمنهای دیگری هم هستند که ما اینها را در درجه اول و در ردیف اول به حساب نمی‌آوریم: دشمن صهیونیستی هم هست، منتها  رژیم صهیونیستی در قواره و اندازه‌ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به چشم بیاید. گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی، ما را تهدید هم می‌کنند؛ تهدید به حمله نظامی می‌کنند؛ اما به نظرم خودشان هم می‌دانند و اگر نمی‌دانند، بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند،جمهوری اسلامی «تل آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.پس از این تهدید قاطع، زمامداران رژیم صهیونیستی با جدی گرفتن بیانات رهبر معظم انقلاب خفه خون گرفتند.

برگمن: موجودیت اسرائیل پس از شکست 2006 تهدید می‌شود

«رونن برگمن» کارشناس امور اطلاعاتی، حزب‌الله را بزرگ‌ترین خطر برای موجودیت رژیم صهیونیستی دانست.به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گسترش توانمندی‌های حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را به شدت بیمناک کرده است.«رونن برگمن» کارشناس امور اطلاعاتی در شبکه 2 رژیم صهیونیستی اظهار داشت: «حزب‌الله لبنان، در سال 2006 (جنگ 33 روزه) توانایی اسرائیل در شکست دادن این حزب را برای همیشه از بین برد.»وی با بیان این که حزب‌الله از آن زمان تاکنون در زمینه تسلیحاتی بیش از پیش پیشرفت کرده است، خاطرنشان کرد: «اکنون زرادخانه موشکی حزب‌الله، با داشتن 90 هزار موشک، تمام اسرائیل را تهدید می‌کند.»این کارشناس رژیم صهیونیستی، با بیان این که برخی اعتقاد دارند برنده جنگ 33 روزه اسرائیل بوده است، تاکید کرد: در این جنگ «نه تنها پیروز نشدیم، بلکه شکست بسیار سختی خوردیم».

وی اقدام رژیم صهیونیستی در ترور دو تن از مسئولان ارشد حزب‌الله به نام‌های «عماد مغنیه» و «حسان اللقیس» را یادآوری کرد و گفت: «حزب‌الله تعهد کرده است که انتقام خون این دو نفر را می‌گیرد، و نظر من این است که با توجه به امکانات و تسلیحاتی که حزب‌الله دارد، و قطعی بودن تصمیم آن برای گرفتن انتقام مغنیه و اللقیس، رویارویی مجدد حزب‌الله و اسرائیل قطعی خواهد بود.»دکتر «زهیر خطیب» پژوهشگر سیاسی در برنامه «العین الاسرائیلیه» از شبکه خبری العالم گفت: «علنی کردن هراس از قدرت موشکی حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی و مطرح کردن آن با شهروندان صهیونیست، به مثابه تلاشی برای شانه خالی کردن از هرگونه رویارویی با حزب‌الله در آینده است.»

وی تاکید کرد: «اکنون، رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که در صورت جنگ با حزب‌الله، نتیجه‌ای بهتر از جنگ 33 روزه به دست نخواهد آورد و با توجه به پیشرفت چشمگیر قدرت موشکی و نظامی حزب‌الله، چه بسا پیامدهای جنگ با حزب‌الله، بسیار بدتر از جنگ 33 روزه باشد.»
همزمان ژنرال پیرگولان از فرماندهان ارتش اسرائیل به رویتر گفت: حزب‌الله تونل‌هایی را در مرز حفر کرده و خود را برای جنگ بعدی آماده کرده است.

مروت «حر» کجا و رذالت حرمت‌شکنان عاشورا کجا؟!

رئیس‌جمهور چگونه بحران فتنه را با جناب حر مقایسه می‌کند در حالی که میان این دو تفاوت از زمین تا آسمان است.رئیس‌جمهور در جریان سفر یک روزه به زنجان گفته بود «اگر اشکال و گناهی بوده به تفرقه دامن نزنیم و از آن بگذریم، چرا که ما تابع همان حسینی(ع) هستیم که توبه حر را هم قبول کرد. من در جامعه کسی را نمی‌شناسم که گناهی بالاتر از گناه حر و عظیم‌الشأنی را در تاریخ بعد از پیامبر(ص) و امام‌علی(ع) جز اباعبدالله‌الحسین(ع) نمی‌شناسم که در برابر سری که حر در برابرش خم کرد، گذشت کرده و او را در آغوش کشید»!وبسایت خیبر آن‌لاین در واکنش به این قضاوت نوشت: حر از ابتدا در دستگاه مخالف بود اما سران فتنه همگی خود را در خط امام و نظام معرفی می‌کردند. ادب و حیا از ویژگی‌های بارز جناب حر بود اما در مقابل بی‌حیایی‌ها و بی‌ادبی‌های سران فتنه 88 را به یاد آورید که چگونه با اعلام فراخوان‌های غیرقانونی، بهایی‌ها، سلطنت‌طلبان، همجنسبازان، منافقین و  برخی اغفال‌شدگان را به خیابان‌های تهران کشیدند و حرمت روزه ماه رمضان را در روز قدس شکستند و روزه‌خواری علنی کردند، مسجدی را به آتش کشاندند، به عکس ذریه پاک و تکرارناشدنی حضرت زهرا(س) امام‌خمینی(ره) بی‌احترامی کردند و با سوت و کف، به هتک حرمت عزای سالار شهیدان در روز عاشورا پرداختند. آیا میان حیا و ادب «جناب حر» با گستاخی‌های سران فتنه 88 وجه‌اشتراکی می‌توان یافت؟

نویسنده خاطرنشان می‌کند، سران فتنه 88 اگرچه به دروغ، تجمعات غیرقانونی خود را مسالمت‌آمیز نامیده بودند اما حتی برای یکبار از اغتشاشات و آتش‌افروزی‌های ناشی از دعوت‌های خود، اعلام برائت نکردند تا نشان دهند که به قصد جنگ و نزاع خونین وارد معرکه‌ای شده‌اند که دیگر مهار آن از دستشان خارج شده بود. اگر جناب حر پس از خطابه امام‌حسین(ع) اشک از چشمانش جاری شد و با ندامت برای توبه آمد، در مقابل فریاد بلند «این عمار» امام خامنه‌ای، سران فتنه 88 و راس سران فتنه و اصحاب فتنه و حتی ساکتین فتنه، چه پاسخی دادند؟

خیبرآن‌لاین با تاکید بر اینکه حر قاتل نبود اما سران فتنه باعث قربانی شدن ده‌ها نفر شدند می‌نویسد: جناب حر پس از اظهار علنی و آشکار پشیمانی از اقدامات گذشته و منفک شدن از سپاه دشمن و پیوستن به لشکریان حق، به سرعت از امام(ع) رخصت جنگ گرفت و به نبرد با کسانی پرداخت که تا ساعتی قبل، همرزمشان بود و در این توبه عملی، به خون نشست و در نهایت، سیدالشهداء(ع) را بر بالین خود دید تا اطمینان یابد که عاقبت بخیر شده است. در حالی که سران فتنه نه تنها به صورت زبانی و ظاهری نیز حاضر به پذیرش خیانت خود نیستند، بلکه عملکرد نزدیکان نسبی و سببی آنها، مشاوران سابقشان و حتی همفکران سیاسی این جماعت نشان می‌دهد که آنان، مترصد فرصتی هستند تا با تکرار جنایت‌های قبلی، بازهم در نقش مامور دشمنان انقلاب اسلامی به ایفای نقش بپردازند. 

*ایران

نامگذاری بلوار مدیریت به نام آیت‌الله‌ مهدوی کنی

یک بلوار به نام «آیت‌الله مهدوی‌کنی» می‌شود. به گزارش فارس، در جلسه اخیر کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران  قرار شد بلوار مدیریت در کنار دانشگاه امام صادق (ع) به نام آیت‌الله مهدوی کنی نامگذاری شود.

پیشنهاد انتخاب وزیر علوم از بین نمایندگان


در پی رأی ندادن مجلس به وزیر پیشنهادی علوم، برخی نمایندگان عنوان کردند نظر مجلس بر این است که یکی از نمایندگان برای تصدی وزارت علوم معرفی شود.به گزارش «ایران»، چند نماینده مجلس با تأیید ضمنی این گمانه حتی نمایندگان مناسب برای این سمت را پیشنهاد کردند.

آزادی اعضای ایسنا در اصفهان


«انصاف نیوز» خبر داد سردبیر و دبیر گروه اجتماعی ایسنا در اصفهان آزاد شدند.پیش تر برخی منابع خبری از بازداشت شماری از اعضای ایسنا در اصفهان خبر داده بودند.گفته می‌شود علت بازداشت، درج خبری درباره اسیدپاشی ها در اصفهان بوده است.

واکنش کیهان به احتمال کاندیداتوری هاشمی

روزنامه کیهان از احتمال نامزد شدن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابراز ناخرسندی کرد.
این روزنامه در شماره روز گذشته خود نوشت: «فراتر از معادلات انتخابات ریاست جمهوری درباره ترکیب مجلس خبرگان بیان این نکته حائز اهمیت است که اکثریت ‌قریب به اتفاق اعضای آن مرزبندی صریح و قاطعی نسبت به فتنه گران، ساختار‌شکنان و ائتلاف نفاق قدیم و جدید دارد؛ موضوع بنیادینی که متأسفانه آقای هاشمی درباره آن کوتاهی کرده است» بعد از درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی طیفی از چهره ها و رسانه های اصولگرا به گمانه زنی درباره نامزدهای جانشینی وی در مجلس خبرگان پرداختند.سید احمد خاتمی هم در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد بنا به شنیده هایش آیت الله هاشمی رفسنجانی تمایلی به کاندیداتوری ندارد، ادعایی که از سوی یک منبع نزدیک به هاشمی تکذیب شد.

علت ممنوع الخروجی محمدرضا خاتمی

محمد رضا خاتمی خبر داد علت ممنوع الخروجی اش شکایت سپاه پاسداران علیه وی در دادسرای امنیت ملی بوده است.به گزارش ایسنا، وی در حاشیه مراسم ختم مادر همسر محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مطابق قانون احکام ممنوع‌الخروجی دارای مدت 6 ماه است که ممنوع الخروجی بنده از تیرماه سال جاری آغاز شده است.

تکذیب برگزاری دور بعدی مذاکرات هسته‌ای در 27 آبان


یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه خبر برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر برگزاری دور بعدی مذاکرات هسته‌ای در ۲۷ آبان را تکذیب کرد.وی به «میزان» گفت: هنوز هیچ زمانی برای دور بعدی مذاکرات با 1+5 قطعی نشده است.
  
*جمهوری اسلامی

مفتی اعظم عربستان از یزید حمایت کرد. شیخ عبدالعزیز آل الشیخ،‌ در یک مصاحبه تلویزیونی به مناسبت محرم در پاسخ به این سؤال که درباره قیام امام حسین علیه السلام علیه یزید و واقعه کربلا چه نظری دارد، گفت: یزید به صورت مشروع در جایگاه حاکم مسلمانان قرار داشت و اطاعت از او واجب بود و قیام حسین بن علی در برابر او، خروج بر حاکم اسلامی بود که حرام است. این مفتی وهابی بدون اینکه به انحراف یزید از مسیر اسلام و زیر پا گذاشتن احکام دینی و ارتکاب محرمات و تبدیل شدنش به یکی از بارزترین مصادیق طاغوت اشاره‌ای بکند در جواب این خواسته مجری برنامه که از وی خواست کتابی درباره امام حسین علیه السلام به او معرفی کند گفت: شما بهتر است در این زمینه کتابی نخوانید و در جستجوی چنین کتابی هم نباشید

یک منبع در سازمان اطلاعات آمریکا اعلام کرد سرکرده داعش دچار انحراف جنسی است. به گزارش پایگاه اینترنتی ارم نیوز، گزارش‌های آمریکایی‌ها حاکی از این است که ابوبکر البغدادی، که خود را "خلیفه" نامیده، این انحراف را در زندان نشان داده است. ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا نیز اعلام کرده بود، رهبر داعش زمانی که در زندان بوکا در جنوب عراق در حبس به سر می‌برد با دیگر زندانیان مرد رابطه جنسی داشت. وی تصریح کردنگهبانان زندان بوکا در گزارش هایشان به آژانس اطلاعات مرکزی امریکا تایید کرده بودند که بغدادی را چندین بار به دلیل رابطه جنسی با زندانیان دیگر بازداشت کردند که این مسأله باعث شد او را از سایر زندانیان جدا کنند

ضاحی خلفان جانشین رئیس پلیس دبی در تازه‌ترین اظهارات خود، بشار اسد را انسانی خوب توصیف کرد که می‌کوشد اوضاع کشورش را بهبود بخشد. جانشین رئیس پلیس دبی می‌افزاید: بشار اسد درحال انجام اصلاحات و بهبود اوضاع در سوریه بود که رویدادهای کشورش مانع تلاش‌های او شد. خلفان همچنین گفت بشار اسد، انسان خوبی است که اخلاق نیکویی دارد.

*قدس 

 مایه افتخار کُردها

جهان: شیخ جعفر شیخ مصطفی، فرمانده کل نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق گفت: کردها به کمکهای سردار قاسم سلیمانی افتخار می‌کنند و ایران دوست و همپیمان قدیمی کردها بوده و خواهد بود.

 واریز وجوه میلیاردی به حساب یک فرد

ایسنا: عبدالحسین مختاباد، عضو شورای شهر تهران گفت: چطور ممکن است یک نماینده عضو شورای شهر که حق امضا نیز دارد، میلیاردها تومان پول در حسابش باشد. وی با بیان اینکه این چند میلیارد تومان پول در حساب نماینده، برای شورا ننگ است و باید این فرد در قبال این پول پاسخگو باشد، گفت: سود این پول حدود 100 میلیون تومان است و اگر شورا به موضوع رسیدگی نکند، پای سازمان بازرسی کل کشور را به میان خواهم کشید.

بازداشت منافقین و سلطنت‌طلبها در اصفهان

فارس: حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان به تجمع عده‌ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری این شهر در اعتراض به حادثه اسیدپاشی اشاره کرد و با تأکید بر اینکه دشمن همواره سعی دارد روی احساسات مردمی موج سواری کند، گفت: در حاشیه تجمع اعتراضی مردم، تعدادی از اعضای منافقین، سلطنت‌طلبها و ضد‌انقلاب دستگیر شدند.

دلیل سفر مقام فرانسوی به تهران

قدس آنلاین: ژان فرانسوا ژیرو، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه فرانسه قرار است طی روزهای آینده به تهران سفر کند. روزنامه عربستانی الحیات گزارش داد، ژیرو برای دیدار با حسین امیرعبداللهیان، معاون خاورمیانه و شمال آفریقای وزارت خارجه ایران و گفت‌وگو درباره پرونده لبنان به تهران سفر می‌کند.

شبکه رایانه‌ای کاخ سفید هک شد

تسنیم: رسانه‌های آمریکایی از هک شدن یک شبکه رایانه‌ای کاخ سفید و قطع موقت برق دفتر کار رئیس جمهور این کشور خبر دادند.

اعتراف یک تروریست «داعش»

قدس آنلاین: یک تروریست «داعش» که به اسارت کردهای سوریه درآمده، اعتراف کرد که فرماندهان آنها قبل از هر حمله به آنها قرصهای «توهم زا» می خورانند تا بدون هیچ ترسی دست به کشتار بزنند.

انتقاد احمدی‌مقدم از افراط

عصرایران: اسماعیل احمدی‎مقدم فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران با اشاره به قانون امر به معروف و نهی از منکر گفت: این طرح توسط مجلس در حال بررسی است. ما از این قانون به عنوان فرصت استفاده می‎کنیم. وظایفی که مردم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دارند جلوگیری از افراط‎ها و تفریط‎هاست و در حال حاضر شاهد اقداماتی غیرمسؤولانه هستیم که در امر به معروف و نهی از منکر، افراط صورت می‎گیرد.

خنثی‌سازی خرابکاری در صنعت هسته‌ای

ایسنا: علی اصغر زارعان، معاون رئیس سازمان انرژی اتمی از خنثی‌سازی یک خرابکاری دشمنان در صنعت هسته‌ای خبر داد. وی افزود: حدود  دو هفته پیش با توانمندی همکارانم در صنعت هسته‌ای، نمونه‌ای از این خرابکاری‌ها کشف و خنثی شد.

تجمع جمعی از پرستاران

خانه ملت: جمعی از پرستان صبح دیروز در اعتراض به عدم اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات