تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸  ، 
کد خبر : ۲۷۴۹۷۱

از موسیقی مبتذل تا سخنرانی سیاسی در جشن پدران آسمانی

ماجرای این حواشی چه بود که دلهای فرزندان شهدا را رنجانیده و موجی از پیام های ایشان را به رسانه ها سبب شده است.

چند روزی است که جشن بزرگ پدران آسمانی در سراسر کشور و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود و اوج برگزاری این جشن ها در روز پنج شنبه هفته گذشته در گلزار های شهدای سراسر کشور بود. جشنی که عاقبت آن به اعتراض بسیاری از فرزندان شهدا در اقصی نقاط کشور منجر شد اما ماجرای این حواشی چه بود که دلهای فرزندان شهدا را رنجانیده  و موجی از پیام های ایشان را به رسانه ها سبب شده است.
 
بهره برداری سیاسی به نفع کاندیدا
 
در برگزاری مراسم پدران آسمانی تعدادی از چهره های سیاسی به سخنرانی پرداختند که احتمال کاندیداتوری ایشان در انتخابات آتی بسیار زیاد بوده و فرزندان شهدا به این بهره برداری سیاسی از مراسم پدرانشان معترض شدند. ضمن اینکه فرزندان شهدا معتقد بودند این قصور صورت گرفته با برنامه ریزی قبلی از سوی بنیاد شهید و کانوان پدران آسمانی انجام شده است.
 
پخش موسیقی نامناسب با مراسم معنوی
 
از سوی دیگر در بسیاری از شهرها در گلزار های شهدا  و در هنگام برگزاری مراسم پدران آسمانی موسیقی هایی پخش گردید که مناسب با فضای معنوی مراسم پدران آسمانی نبود و بسیاری از خانواده شهدا را آزرده خاطر کرد.
 
 
فرزندان شهدا در اقصی نقاط کشور بعد از برگزاری مراسم پدران آسمانی در نامه های جداگانه ای اعتراض خود را به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرده و با ارسال پیام هایی به رسانه ها از حواشی ایجاد شده در این مراسم گلایه کردند. 

منبع:شهدای ایران

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات