تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷  ، 
کد خبر : ۲۷۵۰۰۸

معاون سیاسی استاندار تهران یا معاون سیاسی اپوزیسیون و ضد انقلاب!

سایت های ضد انقلاب و معاند کشور با مانور گسترده روی سخنان اخیر چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران که در همایش سراسری اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملارد اعلام کرده " 90 درصد جوانان ما امروز به واسطه رفتار های سیاسی ما از اسلام فاصله گرفته اند " ، اسلام و انقلاب اسلامی را مورد تمسخر قرار داده اند.

 
معاون سیاسی استاندار تهران یا معاون سیاسی اپوزیسیون و ضد انقلاب!

 پس از اظهارات عجیب و غریب رییس جمهور در جمع اعضای نیروی انتظامی که با واکنش منفی و صریح مراجع عظام تقلید مواجه گردید معاون سیاسی استاندار تهران در اظهاراتی جنجالی و دور از ادب و نزاکت سیاسی، ضمن توهین به مراجع تقلید، آماری دروغین و خلاف واقع اعلام نمود.

بنا بر این گزارش سایت های ضد انقلاب و معاند کشور با مانور گسترده روی سخنان اخیر چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران که در همایش سراسری اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملارد اعلام کرده " 90 درصد جوانان ما امروز به واسطه رفتار های سیاسی ما از اسلام فاصله گرفته اند " ، اسلام و انقلاب اسلامی را مورد تمسخر قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار ما معاون سیاسی استاندار تهران در ادامه سخنان خود و در توهینی آشکار به صاحت مراجع عظام افزوده است که: " رییس جمهور در سخنرانی رسمی در میان فرماندهان نیروی انتظامی مطالبی را بیان می کنند که دغدغه مهم در جمهوری اسلامی است و برخی از کوته بینان برداشت های انحرافی می کنند. برخی ها مطلب را عمیق نمی سنجند. مطالعه نمی کنند و متوجه نمی شوند غرض رییس جمهور چه بوده است..."

معلوم نیست که اولا جناب معاون سیاسی بر اساس کدام آمار انجام گرفته این اظهارات جنجالی را بیان داشته است و چرا با اعلام آمار دروغین از فاصله گرفتن جوانان از اسلام آب به آسیاب دشمنان نظام اسلامی ریخته است.

ایشان باید در محضر مردم پاسخ بدهد که کدام تدبیر و اعتدال ایجاب می کند که به خیل جوانان ایران اسلامی که با جانفشانی خود این مقام را در اختیار وی قرار داده اند چنین جسارت و توهینی را کرده است و آیا وقت آن نرسیده است که مجریان قانون کمی مدارا را در بین خود برای مردم به ارمغان بیاورند؟

و ثانیا ایشان پاسخ بدهند که به چه حقی انتقادات دلسوزانه و پدرانه صریح مراجع عظام را کوته بینی و انحراف دانسته و چنین به استوانه های انقلاب اسلامی و اسلام اهانت کرده است؟ و آنها را چنین به استهزاء گرفته و سخره نموده است.

خوب است که ایشان سری به سایت های ضد انقلاب از بالاترین صهیونیستی تا سایر سایت های اپوزیسیون نظام بزند و ببیند چگونه با سخنان ایشان جنگ روانی علیه نظام اسلامی به راه افتاده است.

منبع: عصر امروز

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات