تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰  ، 
کد خبر : ۲۷۸۷۰۶

چرایی تخریب مجلس توسط رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان/ سجاد صالحی


پایگاه بصیرت،مقالات وارده:   رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان در یکی از رستوران های شهرستان اسلام آباد غرب که در جمع تعدادی از هم حزبی های خود اقدام به تخریب چهره نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نمود.
محسن رهامی که خود را یک حقوقدان و نخبه سیاسی در این جلسه معرفی نمود، چگونه اکنون در جایگاه یک فعال سیاسی به خود اجازه داده که این چنین خطاب به نمایندگان ملت، به فرزندان منتخب توده های عمومی، تهمت و افتراء بسته و در یک بیان کلی و به دور از بیان هرگونه مصداق عینی و ارائه مستنداتی از ادعاهای بسیار سنگین قضایی خود به مقامات دستگاه قضایی و ادارات مربوطه متولی امر، اقدام به تخریب چهره عمومی نمایندگان مردم در مجلس شورای نماید؟! مجلسی که در قلب نظام اسلامی واقع گردیده و در رأس امور است. مجلسی که به عنوان موتور مولد حرکت نظام و کلام ولایت برای استقرار آرمان ها و اهداف انقلاب تعریف گردیده و به دنبال استقرار عدالت همه جانبه اسلام ناب محمدی(ص) در تمامی ابعاد آن در بستر جغرافیایی کشور است. مجلسی که در دل خود مدل های رفتاریی چون سید شهیدان مجلس؛ مدرس نستوه و عارف بی انتها و فرزند خادم ملت، چمران قهرمان را در خود جای داده است، اکنون توسط یک نخبه و خواص داخلی بایستی بر پیکر خود شاهد برچسب هایی از نوع تهمت و افتراء به پیروان این مدل های رفتاری باشد. اکنون این سوال در ذهن هر مخاطب پیرو خط بصیرت سیاسی اسلام ناب محمدی(ص) و اصل ولایت مطلقه فقیه تداعی می گردد که در چنین شرایط حساس و ویژه ایی و در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت توسط امام خامنه ای(مدظله العالی) نامگذاری گردیده است، چگونه این فرد به خود اجازه تعدی از خطوط قرمز نظام را می دهد؟! خطوط قرمزی که با تعریف فتنه و عملکرد منفی سران آن تبیین گردیده و ملت نیز خواستار حفظ آن بوده و متجاوزان را به علت ضربه زدن به امنیت کشور و نظام اسلامی در شرایط متغیر منطق�� پُرتلاطم غرب آسیا هیچ گاه نبخشیده و عاملین این حوزه را به اتهام وارد ساختن هزینه های بسیار بر نظام و ملت در اذهان خود فراموش نساخته اند. آنانی که با عبور از آرمان های شاگردان بابصیرت مکتب پیرسفرکرده جماران، خائن به ارزش ها تلقی شده و در صفحات دفتر سرخ انقلاب شکوهمند اسلامی به نیکی از آنان در تاریخ یاد نخواهد شد.
       پرسش دیگر در این مرحله آن است که مبارزه با فساد آن هم در سطح اداری آن همیشه مورد مطالبه جدی تمامی جریانات و احزاب سیاسی به تبع نوع مرامنامه و مسلک سیاسی خود به عنوان بلندگوهای رسمی توده های ملت بوده است. اما انتقاد و مبارزه با فساد نیز همانگونه که معظم له بارها در بیانات خود در جمع کارگزاران نظام بدان اشاره فرموده اند، راه و روش خاص خود را دارد. اسلام ناب محمدی(ص)؛ به عنوان نماینده اسلام حقیقی هیچ گاه بستن افتراء و تهمت را به طور کلی به اصحاب یک فن و صنف را توصیه ننموده است. هیچ گاه در چنین مکتبی آبروی یک مؤمن را که بالاتر از طواف خانه پرودگار عالم بیان شده است، در مبارزه با بی عدالتی و فساد تا آن حد تنزل ننموده است که بدون هیچ گونه مستنداتی، به باد عریانی و بی آبرویی گرفته و فرد را در جمعی رسوا نماید. مبارزه با فساد، بایستی هدفمند بوده و شبکه ها و ریشه های اصلی سرچشمه را خشکانده و با شناسایی عاملین آن به دستگاه قضا، اجازه تعیین مجازات را به اصحاب قضا واگذار گردد. مسئولیت تعیین مجازات نیز در دستگاه قضا به اصحابی با به دور از هرگونه دل بستگی به تعلقات مادیات و جناح های سیاسی و حزب گرایی های پلورالیسم سیاسی واگذار گردد تا در میدان قضاوت دچار هیچ گونه شبهه ایی برای مخاطبان آنان نگردد. همان چیزی که در دستگاه قضا در نظام مقدس اسلامی در این حوزه ها بدان توجه می شود.  
       محسن رهامی باید به چند نکته توجه ویژه نماید:
1) محسن رهامی ابتدا به این اصل دقت داشته باشد که ملت بزرگ ایران اسلامی به خوبی از دفتر تاریخ درس های عبرت آموز بسیاری را فراگرفته و به نیک دریافته است که هیچ گاه نبایست خط و صراط مستقیم الهی را جهت عاقبت به خیری گم و از چنگ زدن به ریسمان الهی غفلت نمود. ملت با فهمی والا که نشأت یافته از بصیرت سیاسی آنان در طی سی و چند سال سپری شده از تاریخ انقلاب اسلامی، به خوبی دریافته است که هیچ گاه نبایست پیرو خط و مسلک هر حزب و گروه سیاسی و حول هر لیدر و شخصیت کاریزماتیک سیاسی حرکت نمود. تنها بایستی گوش و چشم خود را به ندای روح بخش و روح انگیز ولایت و کانون امید جوشان فردای انقلاب بست. کانون امیدی که امام(ره) تا زمانی که ملت بدان وابسته و پشتیبان آن باشند را به عنوان سدی مستحکم و نفوذ ناپذیر برای ورود و رخنه نامحرمان توصیف می نمود.
2) ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ گاه پیرو خط روشنفکران آمریکایی نبوده و نیستند. تاریخ خود بهترین گواه و حکیم عبرت دهنده برای مشتاقان این حوزه تلقی می گردد.
3) در شرایطی که رهبری عزیز امر به جذب حداکثری و دفع حداقلی در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت می دهند، مناسب است به اعلام مواضع خود دقت بیشتری نموده و هر سخن را در هر موقعیت زمانی و مکانی بر زبان خویش جاری ننمایند.
4) محسن رهامی مناسب است که ابتدا مواضع صریح خویش را در باب فتنه و عملکرد سران فتنه گر آن به عنوان خطوط قرمز نظام در یک تربیون رسمی با زیرنویس عنوان رسمی سیاسی خود در سطح داخلی در دید ملت هوشیار و با بصیرت بیان کرده سپس اقدام به بیان تهمت ها و افتراء های بی پایه و اساس خویش به فرزندان خدوم ملت در مجلس شورای اسلامی نمایند. گویا ایشان هنوز در مقام یک حقوقدان دستگاه قضایی کشور از مواد قانونی حوزه مفاسد اقتصادی و تبصره های آن به خوبی آگاه نیستند که این چنین بی مهابا و شفاف بدون ذکر مستنداتی اقدام به بازی نمودن با آبروی شخصیت های حقوقی و سرمایه های اجتماعی نظام می نمایند؟!
       اکنون نیز که دوستداران انقلاب به محسن رهامی توصیه می نمایند که بیش از آنکه خود را گرفتار کلام و عملکرد نفس سرکش امّاره نماید ، به خود اجازه تعدی و سوء استفاده به سوداگران حوزه پُر هیجان سیاست را ندهد. چرا که در شطرنج سیاست ممکن است یک بازیگر خبره با چند حرکت اشتباه نیز سرنوشتی جز مات شدن را در پیش روی کارنامه سیاسی خود نیافته و در کارنامه خویش نمره قبولی را در پیشگاه ملت حماسه ساز، بزرگ و کریم ایران اسلامی را کسب ننماید. ملتی که پیمانی را که در ابتدای راه پُرتلاطم انقلاب با امام سفرکرده خویش بسته بودند این بار با یک توان چند برابر با ولی امر مسلمین جهان و مولای خویش سرو سبز قامت ایران اسلامی، امام خامنه ای(مدظله العالی) بسته و صحنه هایی چون حماسه نهم دی ماه را برای دوستان انقلاب و دشمنان قسم خورده آن خلق می نمایند تا درسی فراموش نشدنی را به همه فریب خوردگان و جاهلان انقلاب اسلامی در قلب جغرافیای انقلاب بیاموزند.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات