صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۸۳۴۳۰

بیانیه احزاب به مناسبت یوم الله 13 آبان

احزاب و گروه های سیاسی در بیانیه های جداگانه ضمن گرامی داشت یوم الله 13 آبان تاکید کردند:ملت غیور و سرافراز ایران در تمامی مقاطع تاریخی ، هوشیاری و پایداری خود را به اثبات رسانده اند و امسال پرشورتر در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت می کنند.
پایگاه بصیرت به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی:
به گزارش ایرنا، در بیانیه واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی که امروز (سه شنبه) منتشر شد، آمده است: 36 سال از حماسه قهرمانانه دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ می گذرد! حماسه ای که خمینی کبیر به حق انقلابی کبیرتر از انقلاب 22 بهمن 57 اش خواند، چرا که در آن انقلاب سنگر استبداد فتح شد و در این انقلاب دژ استکبار سقوط کرد. آن انقلاب به ملت های مظلوم شجاعت مبارزه با حکام فاسد بخشید و این انقلاب به مستضعفان عالم جرأت خروشیدن بر طاغوت های جهان خوار.
واحد جوانان این تشکل سیاسی یادآور شد: هیمنه شیطان بزرگ از آن روز در پرتو شعاع انقلاب اسلامی ملت ایران چون کوه یخی آب شد و از آن گرگ درنده و تیزچنگ، جز شغالی دریوزه چیزی نمانده است. اما از مکر و نیرنگ این دشمن زبون نبایستی غفلت ورزید.
در این بیانیه واحد جوانان حزب موتلفه اسلامی ضمن تشکر از مجاهدت همه جهادگران کارزار تثبیت حقوق هسته ای ملت ایران و خصوصا تلاش های دیپلماتیک دولت یازدهم آنان را به توجه بایسته و شایسته به این فرمایش رهبر معظم انقلاب توصیه کرد که آمریکا دشمنی خودش را پنهان هم نمی کند، دنبال چیزی به نام مذاکره ی با ایرانند؛ [امّا] مذاکره بهانه است، مذاکره وسیله برای نفوذ است، مذاکره وسیله برای تحمیل خواست ها است.
واحد جوانان این تشکل سیاسی در این بیانیه از وزارت امور خارجه خواست که در راستای تکالیف مقرر در قانون افشای نقض حقوق بشر توسط آمریکا و انگلیس مصوب3/2/1391،گزارش نقض حقوق بشر توسط این دو کشور را در روز 13 آبان منتشر کند.
بیانیه حزب مردمی اصلاحات به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ١٣ آبان
حزب مردمی اصلاحات نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 بدون شک یکی از مهم ترین رویدادها در تاریخ مبارزات ضد استعمار ملت ایران است که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران با حمایت بی درنگ خود ، آن را انقلابی بزرگ تر پس از سرنگونی استبداد پهلوی خواند و این چنین13 آبان در تقویم ملت ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شد .
این تشکل سیاسی با گرامیداشت حرکت تاریخی دانشجویان پیرو خط امام(ره) یادآور شد که ملت غیور و سرافراز ایران در تمامی مقاطع تاریخی ، هوشیاری و پایداری خود را به اثبات رسانده و این می تواند پیامی برای تمامی مستکبرین جهان از شرق تا غرب باشد که فکر دخالت ، تجاوز و زیاده خواهی را در مقابل ملت ایران در سر نپرورانند.
 بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی
همچنین جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: حرکت ضد استکبار و ظلم ستزی انقلاب اسلامی ایران تعطیل بردار نیست و هزینه آن را پرداخته و اگر لازم باشد بازپرداخت خواهدکرد.
در بخشی از بیانیه این جمعیت آمده است: دولتمردان ایران که منعکس کننده افکار و اندیشه های این ملت هستند باید بسیار مراقب باشند در مقابل آمریکا و استکبار جهانی ضعفی از خود بروز ندهند و در مساله برجام شروط نه گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را مدنظر بگیرند.
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که همراه با ملت غیور و خانواده شهدا، ایثارگران در پیروی از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای روز 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی حضور یافته و با فریاد رسا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سرخواهد داد.
بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان
جامعه اسلامی فرهنگیان نیز به مناسبت 13 آبان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: یوم الله سیزدهم آبان در حافظه ملت انقلابی رشید و بصیر ایران اسلامی روزی اثرگذار و فراموش نشدنی است.
این تشکل سیاسی در این بیانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی که دانشگاه تهران را صحنه شهادت عالمانه و آگاهانه کردند تا نشان دهند فداکاری برای اعتلای اسلام کوچک و بزرگ نمی شناسد، این روز بزرگ را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت رشید و بصیر ایران تبریک گفت.
جامعه اسلامی فرهنگیان همچنین کشتار مردم سوریه، یمن، عراق و بحرین را به دست ایادی شیطان بزرگ قویا محکوم کرد و به تاسی از رهبر انقلاب بر حفظ و تداوم اصول انقلاب اسلامی تاکید دارد.
به گزارش ایرنا، روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی در تقویم کشور به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات