ایلام >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹  ، 
کد خبر : ۲۸۳۷۲۳

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد راه‌اندازی پارکینگ خودور برای اربعین در مرز مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام از راه‌اندازی پارکینگ خودور برای اربعین در مرز مهران خبر داد.
سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام از تقویت گشت‌های پلیس برای اربعین خبر داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر تقویت گشت‌های پلیس و استقرار گشت نت بوک همزمان با اربعین حسینی در شهرستان مهران، گفت: راه‌اندازی پارکینگ در اطراف این شهرستان از وقوع سرقت خودرو زائران پیشگیری می‌کند.

دولتی اظهار داشت: پارک متفرقه خودرو زائران در سطح شهر و اطراف شهر مهران یکی از دغدغه‌های پلیس برای جلوگیری از وقوع سرقت وسایل نقلیه زائران حسینی در ایام اربعین بود که با راه‌اندازی پارکینگ‌هایی با گنجایش تعداد زیادی خودرو این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی پارکینگ 60 هکتاری در ورودی شهر مهران دیگر نیازی نیست زائران، خودروهای شخصی خود را در نقاط مختلف و خارج شهر مهران رها کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: راه‌اندازی این پارکینگ علاوه بر اینکه بار ترافیکی داخل شهر مهران را کاهش می‌دهد از وقوع هر گونه سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو و قطعات آن پیشگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی این پارکینگ باید همراه با ساز و کار مناسب باشد و خدمات آن بر مبنای مکانیزم‌های اصولی طراحی شود به طوری که ورود و خروج خودروها با مدارک معتبر و قانونی امکان پذیر باشد.

این مسئول اضفه کرد: پلیس با وجود راه‌اندازی پارکینگ در اطراف شهر مهران، گشت‌های خودرویی و پیاده خود را در این شهرستان تقویت خواهد کرد.

دولتی تصریح کرد: گشت نت بوک پلیس آگاهی استان نیز با استقرار در شهر مهران وضعیت خودروهای سرقتی را تحت کنترل خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات