حماسه و جهاد >>  مدافعان حرم >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۸۵۰۲۰
در مراسم تشییع عنوان شد

وصیت شهید مدافع حرم: قبرم را حسینیه کنید

مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید امیر لطفی که پیکر پاکش صبح امروز با حضور جمع کثیری از عاشقان راه شهادت در محله یاخچی آباد با حاشیه جالبی همراه بود.
پایگاه بصیرت / مهدی سلطانی
حماسه و جهاد/ به گزارش خبرنگار پایگاه بصیرت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید امیر لطفی، از مدافعان جان بر کف حرم حضرت زینب(س) که صبح امروز در محله یاخچی آباد واقع در جنوب تهران برگزار شد؛ عنوان شد که این شهید بزرگوار وصیت کرده است تا مزار او را سیه پوش کنند.
در این مراسم که با حضور خیل عظیمی از دوستان این شهید و به خصوص جوانان محله یاخچی آباد برگزار شد؛ مداح اهل بیت عصمت و طهارت در میان نوحه سرایی خویش به این نکته اشاره کرد که: " کربلایی امیر وصیت کرده بود که اگر من شهید شدم؛ پیکرم را دفن نکنند مگر اینکه داخل قبرم را سراسر سیه پوش کنند تا حتی قبرم نیز مانند حسینیه های ابا عبدالله(ع) سیه پوش باشد. به همین خاطر بچه های هیئت عزاداری که امیر خودش یکی از اعضای ثابت آن و به عبارتی بچه هیئتی بود به این وصیت شهید عمل کرده اند و درون قبر را سراسر با پارچه های مشکی عزاداری پوشانده اند."
شایان ذکر است که پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز و مدافع حرم آل الله بعد از گذر از خیابان های حمزه و عباسی در محله یاخچی آباد، برای طواف به مسجد صاحب الزمان(عج) و بعد از اقامه نماز میت برای تدفین در قطعه شهدا به بهشت زهرا(س) انتقال داده شد.
شهید امیر لطفی متولد ۱۳۶۵ بود که ۲۹ آذر ماه امسال در ماموریت داوطلبانه در شهر حلب در سوریه با ترکش خمپاره تروریست های تکفیری از ناحیه قلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد همچنین این شهید والامقام از نیروهای فرماندهی اجرایی ستاد مشترک سپاه بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم آل الله به سوریه اعزام شده بود.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات