صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴  ، 
کد خبر : ۲۸۵۶۵۹
رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم مطرح کرد

گسترش دامنه نفوذ

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم با اشاره به هشدارهای رهبر انقلاب در خصوص مسئله نفوذ گفت: هرچه‌قدر که جلو می‌آییم دامنه نفوذ بیشتر و پیچیده‌تر می‌شوند.
پایگاه بصیرت: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرحیم علیزاده سه‌شنبه شب در نشست سیاسی با موضوع نفوذ دشمن که در مدرسه علمیه الهادی برگزار شد گفت: هوشیاری نسبت به مسئله نفوذ مورد تاکید رهبر انقلاب است چون پایه بسیاری از فتنه‌ها، جنگ‌ها و تغییرات وسیع در سطح کشورها و جهان اسلام است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم با اشاره به ریشه‌های تاریخی جریان نفوذ یادآور شد: اگر بخواهیم رگ و ریشه‌ای از جریان نفوذ را بیان کنیم باید به سازمان مخفی یهود اشاره کنیم که از زمان حضرت موسی ایجاد شد و فعالیتش تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: آن سازمان پیامبران بنی اسرائیل را به شهادت رساند. در پی کشتن حضرت عیسی و پیامبر اسلام بود و اکنون نیز در پی کشتن امام زمان(عج) است.

علیزاده تصریح کرد: در سده‌های اخیر این جریان مخوف و جهنمی در سطح جهان در قالب صهیونیسم خودش را تجهیز کرده و توانسته چرخه‌ای از قدرت و ثروت را در اختیار بگیرد و دنیا را به قبضه خودش را درآورد.

وی ادامه داد: صهیونیسم یهودی، صهیونیسم مسیحی و صهیونیسم اسلامی که در قالب بهاییت و وهابییت فعالیت می‌کند همگی زیرمجموعه سازمان بزرگ و پشت‌پرده یهود هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم جریان نفوذ در تاریخ معاصر را مورد توجه قرار داد و گفت: در دوران معاصر در کشور ما اینها ظهورشان در قالب‌های مختلف بوده و از دوران مشروطه به شکل رسمی و مستقیم وارد کشور شدند البته پیش از آن در دوران صفویه نیز رگ و ریشه‌هایی از آنها در دربار نفوذ می‌کردند اما اهدافشان صرفا اقتصادی بود ولی در دوران معاصر همین‌ها انقلاب مشروطه را به انحراف کشاندند و حکومت پهلوی را بر سر کار آوردند.

وی اضافه کرد: دشمن در سال 42 همراه با شروع نهضت امام(ره) جریان نفوذ را فعال می‌کند و در قالب جبهه ملی و نهضت آزادی‌ و مجاهدین‌خلق فعالیت می‌کند و بعد از انقلاب نیز در شورای انقلاب و دولت موقت نفوذ کرد.

علیزاده ابراز کرد: دو روز بعد از تسخیر لانه جاسوسی دولت موقت استعفا می‌دهد و امام می‌فرماید جریانی در کشور ما به دنبال آن بود که سلطه آمریکا را مجدد به کشور ما برگرداند. همچنین در ماجرای آقای منتظری امام می‌گوید من نگران این هستم که شما کشور را به دست لیبرال‌ها و منافقین بدهید و منافقین به تعبیر حضرت امام فرزندان بازرگان بودند.

وی با بیان اینکه بعد از فرار بنی صدر متوجه شدیم او دقیقا مثل صدام و بن‌لادن کد جاسوسی داشت گفت: او در پاریس به امام پیوست و درس خواند و از آنجایی که عالم‌زاده بود کتابی به اسم اقتصاد توحیدی نوشت و در سایه همان کتاب به عنوان یک اقتصاددان توانست آرای مردم را جذب کند و رئیس‌جمهور شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم افزود: پس از فرار او دولت‌موقتی‌ها و نهضت‌آزادی‌ها به فعالیت پنهان خود ادامه دادند و به دنبال توسعه نفوذ خود در بدنه کارشناسی نظام بودند و این کار را کردند.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: رهبر انقلاب از دوران شهید رجایی تاکید داشتند که سازمان برنامه و بودجه یک سازمان آمریکایی است و یا باید ساختارش تغییر کند یا منحل شود که در دولت قبل منحل شد اما در دولت جدید بلافاصله احیا شد.

علیزاده اظهار کرد: هرچه‎قدر که جلو می‌آییم دامنه نفوذ بیشتر و پیچیده‌تر می‌شوند به عنوان مثال در سال 58 فتنه حزب خلق مسلمان بر محوریت یک مرجع تقلید یعنی آیت‌الله شریعتمداری رخ می‌دهد و کودتای نوژه ثمره نفوذ دشمن در بیت او بود.

وی با اشاره به فتنه کوی دانشگاه ابراز کرد: در سال 78 اوج فتنه‌ها به بهانه کوی دانشگاه رخ می‌دهند که دقیقا از معاونت سیاسی وزارت کشور وقت هدایت می‌شد و تا جایی پیش رفت که عده‌ای به سمت بیت رهبری و عده‌‌ای به سمت صداوسیما حرکت کردند که پیام این حرکت اعلام پایان انقلاب در صورت تسخیر این دو مرکز بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم افزود: این رخدادها همگی بیانگر نفوذ دشمن در کشور هستند و هرکدام از آنها بخشی از جریان نفوذ بودند و قطعا اکنون نیز به شیوه‌ها و قالب‌های گوناگون ادامه دارند بنابراین همه ما باید با مطالعه تاریخ و بررسی فتنه‌های گذشته، فتنه‌های آینده را پیش‌بینی کرده و از رخ دادن آنها جلوگیری کنیم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات