صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۲۸۶۷۵۳

سنگ محک

درخشش نشان فتح بر سینه دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران. روز گذشته سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه و چهار فرمانده دیگر این نیروی سرافراز [...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: درخشش نشان فتح بر سینه دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران. روز گذشته سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه و چهار فرمانده دیگر این نیروی سرافراز که تفنگداران متجاوز آمریکا را در محدوده‌ جزیره‌ فارسی بازداشت کرده بودند، مفتخر به دریافت نشان فتح از فرمانده کل قوا شدند. اعطای نشانی که نشان‌های فراوانی را در دل خود دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی که یک بار در سخنان خود در دیدار با دست‌اندر‌کاران انتخابات، اقدام دریادلان سپاه پاسدارن را کار بسیار درستی توصیف کرده و آن را معیار خوبی برای اقدام مسئولان در همه حوزه‌ها دانستند و بار دیگر در دیدار صمیمانه با پاسداران شرکت‌کننده در این عملیات، اقدام آنها را ستایش‌برانگیز، شجاعانه و همراه با ایمان خواندند و یادآور شدند: «کار شما بسیار عالی، جالب و به‌هنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست که آمریکایی‌ها را به آب‌های ما کشاند تا با اقدام به‌هنگام شما، آن‌گونه با دست‌هایی که بر سر گذاشته بودند، بازداشت شوند.»، این‌بار با اعطای نشان فتح به فرماندهان این عملیات غرورانگیز در واقع بر ایستادگی در برابر دشمن، حفظ خطوط قرمز، ایستادگی بر حق ملت ایران و جلوگیری از هرگونه تجاوز به حقوق ملت ایران تأکید مجدد کردند.
به زعم نگارنده، سرّ اصرار و تأکید فراوان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر درست بودن این اقدام در حقیقت تبدیل این عملیات به یک معیار و سنگ محک است. اقدام معظم‌له ستایش این گفتمان است که دشمن اگر قدمی در راه تضییع حقوق ملت ایران بردارد یا ذره‌ای به منافع و مرزهای ملت ایران تجاوز کند، باید به شدت با آنها برخورد کرد.
رهبر معظم انقلاب در آستانه انتخابات مجلسین بار دیگر بر این موضوع صحه گذاشتند که معیار برای یافتن فرد اصلح و انتخاب درست، چگونگی تقابل هر فرد با زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزهای دشمنان ملت ایران است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات