صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵  ، 
کد خبر : ۲۸۷۲۳۵
در نشست 3 هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی

سردار سلامی: مصیبت ما زمانی است که دشمن را دوست فرض کردیم

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اکنون در سوریه روند میدانی با امتداد قدرت سیاسی در دستان ماست گفت: ما همواره از تسلط تفکر غرب آسیب دیده‌ایم، هویت و منزلت ما همیشه توسط کسانی که حامیان اندیشه غرب بودند از بین رفته است.
سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در نشست 3 هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی گفت: دشمن در موقعیت جدید می‌خواهد مدل دوستی و دشمنی را عوض کند و از خود چهره موجه نشان دهد و بر سرنوشت اقتصاد، سیاست، علم و صنعت ما دوباره وارد شود. نقطه خطر اینجاست.
سلامی افزود: در حوزه قدرت دریایی مواجهه گزینه‌های روی میز ما با آمریکا را به شکل نمونه با زانو زدن سربازان آمریکایی در مقابل برادران با اخلاص سپاه دیدید.
وی تاکید کرد: امروز هر میز مذاکره‌ای را که می‌بینید، مدل توزیع قدرت جهان است، در اکثر این میزها ایران به‌عنوان قدرت محور در یک سو و قدرت‌های بزرگ دیگر، در سوی دیگر قرار دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز در سوریه روند میدانی با امتداد قدرت سیاسی در دستان ماست.

سلامی گفت: ما همواره از تسلط تفکر غرب آسیب دیده‌ایم، هویت و منزلت ما همیشه توسط کسانی که حامیان اندیشه غرب بودند از بین رفته است.

وی افزود: همه مصیبت ما زمانی است که دشمن را دوست فرض کردیم و فریب لبخند فریبکارانه دشمن را خوردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما شاهد تغییر قدرت هوایی در جهان هستیم، پهپادهایی داریم که 3 هزار کیلومتر شعاع عمل آن است و می‌تواند 6 هزار کیلومتر بدون فرود تصاویر دشمن را ارسال کند. این پهپادها به تدریج سقف‌های بالاتر را به خود اختصاص خواهد داد.
وی گفت: در حوزه موشکی نیز ما در اوج تحریم توانستیم موشک‌های دقیقی به آسمان بفرستیم آن هم درحالی که هیچ چیز برای ساخت موشک نداشتیم. تنها باور جوانان ما بود که ما را به قدرت موشکی در جهان تبدیل کرد؛ یک تحول فناورانه که شاید تنها در دو ارتش آمریکا و روسیه می‌توان دید.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات