صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۸۷۶۰۰
میرکاظمی:

فشار استانداران به فعالان اقتصادی به نفع یک جریان خاص

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به لیدری کرباسچی برای اصلاح‌طلبان گفت: حضور عناصر فتنه و کارگزار فاسد که جرمشان محرز بوده حضورشان در مجلس به مجلس شورای اسلامی آسیب می‌رساند.
سیدمسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به لیدری کرباسچی برای جریان اصلاحات در انتخابات اظهار داشت: اصلاح‌طلبان امروز اگر بخواهند هویت خود را بازیابی کنند و در جامعه محبوبیتی به دست بیاورند_یعنی چیزی که در فتنه از دست رفته است_ چاره‌ای ندارند جز اینکه زیر بلیت کارگزاران بروند و بعید است به این زودی به آن دست یابند.

میرکاظمی ادامه داد: آقای مرعشی، ترکان و کرباسچی باید بیایند اصلاح‌طلبان را مدیریت کنند تا آنها بتوانند کار خود را پیش ببرند، این نکته را خودشان هم می‌دانند، در حال حاضر چیزی از حضور اصلاح‌طلبان در صحنه‌های اجتماعی باقی نمانده و این دولت همانطور که خودشان هم می‌گویند به زعم آنها اجاره‌ای است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به لزوم برخورد با فساد و پول‌های کثیف خاطرنشان کرد: به دوره‌های قبل نگاه کنید که چه کسانی بحث تقلب و ورود پول‌ها را مطرح کرده و انجام دادند، باید مجلس پنجم و ششم را مطالعه کنند؛ آوردن افرادی که پرونده فساد دارند و تبعیض قائل شدن با فساد در دولت، اشتباه است، مثلاً آقای بابک زنجانی را به عنوان فساد اقتصادی مطرح کرده اما کرسنت را مطرح نمی‌کنند، آنها در حالی بابک زنجانی را مطرح می‌کنند که نمی‌گویند او چگونه به ستاد انتخابات آقایان کمک کرده است.

وی با بیان اینکه این جریان با فساد اقتصادی برخورد سیاسی می‌کند، یادآور شد: آنها در جایی سکوت و در جایی حرف می‌زنند و نشان می‌دهد فساد برای این جریان خوب و بد دارد و فساد اگر در خدمت آنها باشد خوب و اگر مقابل آنها باشد فساد بد چیزی است.

میرکاظمی با اشاره به لیدری کرباسچی برای اصلاح‌طلبان تأکید کرد: باید به آنها تبریک گفت که فرد خوبی بالا سر آنها قرار گرفته است! برای آنها خوب است، عناصر فتنه، عناصر کارگزار فاسد که جرمشان محرز بوده و پرونده داشته‌اند، چه اصولگرا باشند چه اصلاح‌طلب، حضورشان در مجلس به مجلس شورای اسلامی آسیب می‌رساند.

این فعال سیاسی افزود: حضور آنها در مجلس یعنی رفتن به دنبال رأی‌های مسئله‌دار و ورود پول‌های مسئله‌دار که باید جلوی آن را گرفت و من شنیده‌ام که در حال حاضر به برخی از فعالان اقتصادی فشار می‌آورند که به حزب‌شان کمک کنند.

وی با بیان اینکه اگر یک فعال اقتصادی به این جریان کمک کند، طوری که آنها به سمت حرکت‌های ناپسند بروند، مجلس به تک‌تک آن رسیدگی می‌کند، خاطرنشان کرد: فرمانداران و استانداران به زور به فعالان اقتصادی فشار می‌آورند که مجبورشان کنند کمک مالی کنند و همه اینها دخالت است و این گزارش‌هایی است به ما می‌رسد و امیدواریم درست نباشد.

میرکاظمی تأکید کرد: این حرکت‌ها و اقدامات و این‌جور افراد را بالاسر کار قرار دادن، شبهه مسئله‌دار بودن برخی اقدامات در انتخابات را ایجاد می‌کند.
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات