تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴  ، 
کد خبر : ۲۹۲۲۶۵
حمایت رئیس تبلیغات شهرستان جم در فضای مجازی از فتنه گران:

آقای رئیس با مردمی یا با فتنه گران؟!

رئیس اداره تبلیغات شهرستان جم در اظهار نظری تأمل برانگیز به حمایت یکی از سران فتنه بیان داشته که " اندیشه کروبی زنده است و روزی ایجاد سونامی خواهد کرد."
پایگاه بصیرت / نیما دشتی

رئیس اداره تبلیغات شهرستان جم در اظهار نظری تأمل برانگیز به حمایت یکی از سران فتنه بیان داشته که " اندیشه کروبی زنده است و روزی ایجاد سونامی خواهد کرد."


فضای جدید مجازی هم قصه ای شده است تا برخی مسئولین بی خیال، تمام ذهنیات ‏خود را در این صفحات مجازی نمایان کنند تا نشان دهند که مدرن شده اند و با فناوری جلو می روند، از همین رو درونیات خود را در قالب های جدید به مخاطبان این شبکه های اجتماعی ارائه می دهند تا مردم نیز بهتر آن ها را بشناسند.‏
موضوع ساختگی مرگ سران فتنه و یا عدم ادامه حضور آنان در حصر از مواردی است که این روزها به صورت گسترده در روزنامه‌ها، سایت‌ها و فضاهای «زنجیره‌ای» مجازی به ‌شکل هدفمند دنبال می شود.
تکرار دائمی نام «میرحسین موسوی» و «مهدی کروبی» با دلایل گوناگون در فضای مجازی که نظارت شایسته ای هم بر آن وجود ندارد، از جمله برنامه‌های این «رسانه‌های زنجیره‌ای» است تا این افراد که در 9 دی برای همیشه بساط فتنه گری آن ها از کشور جمع شد، دوباره بر سر زبان ها بیفتند و نام آن ها بساط فتنه ای نو را پایه ریزی کند.
در حالی که هویت واقعی سران فتنه برای همه مردم ایران روشن شده است و مواضع ضد نظام آنان و اهانت طرفدارانشان به عزای سید و سالار شهیدان برای تک تک ملت ایران ثابت گردیده است، عصر گذشته شاهد بودیم که رئیس اداره تبلیغات شهرستان جم در اظهار نظری تأمل برانگیز به حمایت یکی از سران فتنه بیان داشته که " اندیشه کروبی زنده است و روزی ایجاد سونامی خواهد کرد."
باید از این مسئول پرسید جرم مهدی کروبی چیست؟ مگر نه این است که ایشان به جرم ‏مدیریت در فتنه ۸۸ و اقدام علیه امنیت ملی دستگیر شده است؟ آیا شما خبر از سونامی یا بهتر بگوییم فتنه ای دارید که مردم از آن بی خبرند؟
آقا جان! دوره این حمایت ها و سخنان تمام شده است، مردم شهرستان جم همان مردم ولایتمداری هستند که در ۹ دی حساب ‏خود را با فتنه گران جدا کردند. حال تصمیم شما چیست؟ در کنار مردم یا در کنار فتنه گران در حصر؟
باید از جناب پروند پرسید آیا کسانی که به انقلاب اسلامی خیانت کرده و دست در دست بیگانه ‏برای براندازی انقلاب تلاش کردند و با آمریکا، صهیونیسم و تروریست ها هم صدا شدند و به ‏هیچ صراطی مستقیم نیستند نباید تنبیه شوند؟ آیا رواست از چنین افرادی حمایت کنیم؟
اگر شما فراموش ‏کرده اید، ملت ایران فراموش نکرده است که کسانی روزی دم از خط امام می زدند، امروز به خلاف خط امام ‏حرکت می کنند، ملت فراموش نکرده  که این افراد حتی به تصویر امام هم رحم نکردند.
آقای مسئول! که با حمایت از فتنه گرانی چون کروبی راه را گم کرده اید، کسی که شما از اندیشه سخیف او حمایت می کنید، در روز عاشورا وقتی به علم ‏ابوالفضل (ع) هم رحم نکردند، ساکت شد و اغتشاشگران را انقلابی نامید. اندکی درنگ آقای مسئول؛ به کجا چنین شتابان‏!!!
هدف ما تخریب و مچ گیری نیست بلکه دست گیری است و مردم هم آگاه و بصیرند و خیرخواه را از بدخواه و سیاستمدار را از سیاست باز تشخیص می دهند. گرچه گفتنی ها بسیار است ولی می گذاریم و می گذریم ولی این را بگوییم کسانی که به فکر رفع اتهام و یا دفاع از اندیشه پوشالی سران فتنه و خائنانی که اهانت کنندگان به عاشورای حسینی و تصویر امام خمینی(ره) را مردم خداجو نامیدند، هستند ابتدا باید مردمی را از صحنه دور کنند که در روز «9دی»، یک‌صدا خواهان محاکمه و اعدام سران فتنه بودند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
0
واقعا همچنین افرادی به درد مسئولیت نمی خورند
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
از طریق کروبی روی کار آمده ...
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات