حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱  ، 
کد خبر : ۲۹۵۱۱۶

انتشار سرنخ‌ جدیدی از «متوسلیان» در پست توئیتری «رضایی»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه توییتر خود نوشت: اخیرا اطلاعاتی از «حاج احمد متوسلیان» به دست آمده و امیدواریم سرنخ‌ها به جایی برسد.
حماسه و جهاد / به گزارش پایگاه بصیرت «محسن رضایی»، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هم‌اکنون مسئولیت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را برعهده دارد، روز گذشته اشاره‌ای به یافتن سرنخ‌هایی از زنده بودن شهید متوسلیان و سه همراهش داشته است.

وی روز گذشته در جمع دانشجویان استان فارس در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان مبنی بر سرنوشت چهار دیپلمات ایرانی گفته بود: «ایشان به‌عنوان فرمانده لشکر 27 حضرت رسول(ص) به لبنان اعزام شد و در جاده بعلبک به همراه سه دیپلمات ایرانی اسیر شد و تا کنون اسرائیل و آمریکا در مورد این عزیزان اطلاعاتی نداده‌اند و زیر بار نمی‌روند».

وی افزود: «اخیرا اطلاعاتی به دست آمده و امیدواریم سرنخ‌ها به جایی برسد و نسبت به گذشته امیدوارتر شدیم. در همه دوره‌های سپاه و حزب‌الله و سپاه قدس فعالیت‌هایی برای پیگیری این عزیزان بوده و انجام شده است«.

وی همچنین شب گذشته در صفحه توییتر خود اشاره‌ای به موضوع حاج احمد متوسلیان داشته و توئیتی با مضمون صحبت‌هایش در بین دانشجویان نوشته است؛ که نشان از به‌دست آوردن اطلاعات جدید در خصوص زنده بودن چهار دیپلمات ایرانی دارد. رضایی در این توییت نوشته است:

«اخیرا اطلاعاتی از #حاج_احمد_متوسلیان به دست آمده و امیدواریم سرنخ ها به جایی برسد. نسبت به گذشته امیدوارتر شدیم.»

سردار حسین دهقان وزیر دفاع کشورمان در گفت‌وگویی که با یکی از خبرگزاری‌ها انجام داده بود؛ گفته بود «ادعای ما این است که این‌ها (چهار دیپلمات ربوده شده) در اسارت رژیم صهیونیستی هستند و مدارکی دال بر این موضوع وجود دارد». همین صحبت‌ها کافی بود تا موجی از مطالبه عمومی جهت پی‌گیری وضعیت چهار دیپلمات ربوده شکل بگیرد. ایجاد کمپین‌های مختلف در فضای مجازی در راستای همین امر بود.

در همین زمان  فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی «محمد حسین مهدویان» که توانسته بود جوایز زیادی را از جشنواره فیلم فجرامسال کسب کند به روی پرده‌های سینما آمد. دیدن فیلمی از حاج احمد بیش از پیش دل‌های مردم را برای دیدن دوباره فرمانده لشکر27 محمد رسول‌الله(ص) و بازگشت او به میهن به تپش انداخته است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات