آذربایجان شرقی >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹  ، 
کد خبر : ۲۹۵۳۵۶

درگذشت یکی از هادیان سیاسی

ی در سالهای اخیر بعد از ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی توسط امام خامنه ای(مدظله العالی) در ترویج گفتمان حرکتی اقدام و عمل برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت نقش تأثیرگذار و عملگرایی داشت. سید عارف حسینی که همواره دنبال نوگرایی و شکستن موانع بود ...

انا لله و انا اليه راجعون


با خبر شدیم برادر پاسدار، هادی سیاسی برجسته و اهل قلم سید عارف حسینی به علت عارضه قلبی جان را به جان آفرین تسلیم کرده اند و دوستان و همکاران خود را در بخش سیاسی سپاه داغدار نموده اند. مرحوم سید عارف حسینی که بارها قلم شیوایش مطالبی در موضوعات سیاسی روز برای سایت بصیرت نوشته بود،نقش گسترده ای  در راه اندازی فرهنگ پژوهش و تحقیق وگفتمان سازی برای اشاعۀ فرهنگ انقلاب و گفتمان امام و رهبری در استان آذربایجان شرقی داشت. وی در سالهای اخیر بعد از ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی توسط امام خامنه ای(مدظله العالی) در ترویج گفتمان حرکتی  اقدام و عمل برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت نقش تأثیرگذار و عملگرایی داشت. سید عارف حسینی که همواره دنبال نوگرایی و شکستن موانع بود در هفته های اخیر در مجمع عالی بسیج بحث صنایع تبدیلی برای تحقق یکی از اصل های اقتصاد مقاومتی که همانا احیاء و راه اندازی صنایع تبدیلی و صنایع کوچک است نقش ایفا کرد، اتاق فکر تدارک دید و مسیر های حرکت برای عمل به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری برای برون رفت از وضعیت اقتصادی کشور و ایمن سازی آن را هموار کرد.
سید عارف حسینی اینک در میان ما نیست اما حرکت و دیدگاههای سازنده ایشان به عنوان یک پاسدار نمونه در تمامی عرصه ها، مخصوصا" عرصه فرهنگی و پژوهشی ادامه خواهد داشت تا روزی که بتوانیم در تمامی عرصه ها بر دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب غالب بشویم.

گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود

گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود

گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود

گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود



نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات