سیاسی >>  قوه قضائیه >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۹۶۳۴۷
بیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

دستگاه قضا به جای برخورد با آفتابه‌دزدها باید با اختلاس‌گران با جدیت برخورد کند.

ولی داداشی دیشب در نشست مشترک با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرستان آستارا در مجتمع فرهنگی‌ـ‌هنری ارشاد آستارا متذکر شد: دستگاه قضا همانگونه که با آفتابه دزدها برخورد می‌کند باید با اختلاس‌گران و کسانی که به بیت‌المال مردم دست درازی کرده‌اند نیز با جدیت برخورد کند.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی بصیرت
دستگاه قضا به جای برخورد با آفتابه‌دزدها باید با اختلاس‌گران با جدیت برخورد کند.به گزارش گروه سیاسی بصیرت به نقل از فارس، ولی داداشی دیشب در نشست مشترک با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرستان آستارا در مجتمع فرهنگی‌ـ‌هنری ارشاد آستارا اظهار کرد: آمریکا به‌ویژه در کشورهایی که متعلق به جهان اسلام است لانه و مرکز جاسوسی دارد.

وی با بیان اینکه دولت‌های اروپایی از برابری حقوق انسانی سوء‌استفاده می‌کنند، افزود: حقوق ملت‌ها به هیچ‌عنوان در افکار غربی‌ها و اروپایی‌ها برابر و یکسان نیست.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بین سیاه‌پوستان و سفید پوستان تفاوت قائل هستند و یکی از دلایلی که نمی‌توان به آمریکا اطمینان کرد این است که آنها حتی به هموطن‌های سیاه خود رحم نمی‌کنند.

داداشی با اشاره به اینکه اکنون یک حس بی‌اعتمادی کامل نسبت به سیاست‌مداران آمریکایی در کشور به وجود آمده است، ادامه داد: آمریکا یکی از منفورترین دولت‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: حرکت استکبارستیزی و انقلابی از طریق مردم ایران به ملت‌های دنیا صادر شدو وظیفه اساتید و دانشجویان بسیجی تبیین خیانت‌های آمریکایی‌ها به نسل آینده کشور و دفاع از ارزش‌های انقلاب و امام راحل است.

به گفته نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی آمریکا و استکبار جهانی در تلاش است تا ولایت فقیه را در کشور مسکوت کند.

وی ادامه داد: امنیت پایدار امروز کشور در حلقه‌ای از آتش مرهون ایستادگی ولایت فقیه است.

داداشی، جنبش نرم‌افزاری را یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و یادآور شد: جنبش نرم‌افزاری یعنی تولید فکر و اندیشه و جامعه‌ای که در آن تولید فکر و اندیشه وجود نداشته باشد عقب مانده است.

وی بزرگ‌ترین معضل جامعه امروز ایران را بیکاری دانست و گفت: دولت توانایی استخدام و اشتغالزایی ندارد و این مهم تنها در صورت سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران بخش‌خصوصی و فداکاری‌ها و جهادگری دولتمردان نظام حل‌شدنی است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی فرصت اشتغال در این شهرستان را صفر خواند و افزود: برای سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی توانمند در آستارا و اشتغالزایی رایزنی‌های خوبی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: آستارا به لحاظ گردشگری و صنعت توریسم داخلی و خارجی ظرفیت‌های بالقوه‌ای نظیر روستای چملر، آبشار لاتون و تالاب استیل عباس‌آباد دارد.
داداشی با بیان اینکه تاکنون در صنعت گردشگری آستارا اقدام خاصی صورت نگرفته است، گفت: توسعه بندر و اسکله در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در تلاش هستیم تا پروژه راه‌آهن آماده بهره‌برداری شود.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به اختلاس‌های اخیر در برخی از سازمان‌ها و نهادهای اجرایی کشور اشاره کرد.

وی متذکر شد: دستگاه قضا همانگونه که با آفتابه دزدها برخورد می‌کند باید با اختلاس‌گران و کسانی که به بیت‌المال مردم دست درازی کرده‌اند نیز با جدیت برخورد کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات