حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۰۲۶۴۴

پیکر مطهر دوازرهمین شهید تیپ فاطمیون تشییع شد

مراسم تشیع پیکر مطهر دوازدهمین شهید مدافع حرم سید محمد سجادی از تیپ فاطمیون منطقه 19 تهران شهرک دولتخواه امروز پنجشنبه 15 تیرماه 1396 برگزار شد.


به گزارش گروه حماسه و جهاد پایگاه بصیرت، مراسم تشیع پیکر مطهر دوازدهمین شهید مدافع حرم سید محمد سجادی از تیپ فاطمیون منطقه 19 تهران شهرک دولتخواه امروز پنجشنبه 15 تیرماه 1396 با حضور خیل عظیم خانواده معزز شهدا ،ایثارگران، بسیجیان و امت شهید پرور و با مشارکت مسئولین کشوری و لشگری برگزار  شد.

بر اساس این گزارش در حاشیه مراسم تشیع پیکر مطهر دوازدهمین شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون منطقه 19 تهران  شهید والا مقام سید محمد سجادی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذرحجت الاسلام شیخ محمدرضا انصاریان با اداء احترام به مقام والای شهیدان علی الخصوص شهیدان در غربت ، شهیدان مدافع حرم گفت: بنا به فرموده حضرت امام خامنه ای رهبر فرزانه مان  این شهدا دارای خصایصی هستند منحصر بفرد اولا این شهیدان و خانواده های معظمشان حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند. یکی دیگر از امتیازات این شهدا این است که غیرت و تعصب دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام را داشتند.

از دیگر خصوصیات بارز ایشان بنا به فرموده فرمانده کل قوا این شهیدان با بصیرتی که داشتند رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر اینها در عراق و سوریه در مقابل این سفاکان و ناپاکان مبارزه نمی کردند این جنگ و مبارزه به داخل کشور کشیده میشد و ما بایستی در شهرهای کرمانشاه و همدان و سایر بلاد با این خبیثان روزگار مبارزه می کردیم.

انصاریان گفت: در واقع این شهدای عزیز جان که با ارزش ترین و شیرین ترین سرمایه هر انسان است را در راه دفاع از کشور ، ملت ،دین و انقلاب اسلامی فدا کردند بدون کوچکترین توقع پاداش و امتیاز دنیایی ما این امنیت را مرهون این شهدا و پاسداری فرزندان غیور و دلاور نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان عج هستیم که با صلابت و رشادت مانع از هر گونه گزند و آفت به امنیت این کشو علوی شده اند.

منبع تسنیم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات