حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> گزارش حماسه و جهاد
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۰۲۶۶۸
حجت الاسلام هاشمی خبر داد

آغاز ثبت نام راهیان نور غرب و شمالغرب ویژه کاروان شهید صیاد شیرازی و شهید باقری

حجت الاسلام هاشمی مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری از آغاز ثبت نام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمالغرب شهید صیاد و شهید باقری برای تابستان سال‌جاری خبر داد.
پایگاه بصیرت / گروه حماسه وجهاد

به گزارش گروه حماسه و جهاد پایگاه بصیرت، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی مدیرعامل موسسه طلایه داران نور آفاق و مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری از آغاز ثبت نام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمالغرب در قالب ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری برای تابستان سالجاری خبر داد و گفت: زائران در قالب کاروان شهید صیاد شیرازی به عنوان کاروان های عمومی و کاروان شهید حسن باقری به عنوان کاروان خودروهای شخصی در بازه های سه روزه از یادمان های شهرستان‌ های بانه, سردشت و پیرانشهر بازدید خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: ثبت نام از زائران راهیان نور غرب و شمالغرب از 17 تیرماه آغاز و اعزام و حضور زائرین از 15 مرداد 96  ماه انجام خواهد شد  و به مدت 10 روز این اعزام ها ادامه خواهد داشت.

مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری اظهار کرد: زائران در مدت حضور خود در مناطق غرب و شمالغرب, شب اول و روز در پادگان شهید نص الامری بانه مستقر شده  و از یادمان‌های بوالحسن,سیرانبند, دارساوین, بوالفتح و دوپازا بازدید می‌کنند. زائران در شب دوم با حضور در شهرستان سردشت از یادمان‌های شهید ناصر کاظمی و یادمان شهدای تمرچین بازدید می‌کنند, در شب سوم نیز در پادگان شهید شهرامفر برنامه رزم شب برای زائران اجرا خواهد شد و در روز آخر ضمن بازدید از یادمان شهید بروجردی در شهرستان پیرانشهر زائران به سمت شهرهای خود باز می‌گردند.

آغاز ثبت نام راهیان نور غرب و شمالغرب ویژه کاروان شهید صیاد شیرازی و شهید باقری

حجت الاسلام هاشمی از برنامه های جدید امسال این کاروان ها برای زائران و خانواده پرسنل ارتش خبرداد گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی های انجام شده, با توجه به رشادت های شهدای ارتش در غرب و شمالغرب ویژه برنامه هایی برای شهدای ارتش برگزار شده ضمن آنکه علاوه بر برگزاری برنامه های ویژه برای زائران راهیان نور, برای خانواده پرسنل کوی سازمانی تیپ 25 تکاور به مدت 15 روز یک دوره آزموش های فرهنگی در پادگان شهید شهرامفر برگزار خواهیم کرد. همچنین برنامه روایتگری ها, تیم های هدایت, فضا سازی , افتتاحیه زائران راهیان نور در بانه به مانند سالهای گذشته انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در سالهای گذشته بیش از 1300 زائر در قالب این دو کاروان از یادمان های غرب و شمالغرب بازدید کردند, گفت: امیدواریم امسال با حمایت های ستاد مرکزی, قرارگاه راهیان نور ارتش, نیروی زمینی ارتش استقبال خوبی از سوی زائران صورت گیرد.

حجت الاسلام هاشمی در خاتمه اظهار کرد: هزینه هر زائر در مدت سه روز با ارائه تمامی خدمات 75 هزار تومان بوده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه سایت www.rahiyannoor.ir در این اردوها ثبت نام کنند.


منبع تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات