صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۰۲۹۱۱

اخبار کوتاه سه‌شنبه 27 تیر

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: جمنا حرکتی بود که شکل گرفت؛ این حرکت هم نقاط قوت داشت و هم نقاط ضعف، که باید نقاط ضعف آن را برطرف کرد؛ ارزیابی و مرتفع کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت قاعده‌ای اصلی است که جمنا هم از آن مستثنی نیست. من منکر نقاط ضعف که در بخش‌های مختلف وجود داشت، نیستم که این ضعف‌ها حتی در شکست هم تأثیر داشت؛ اما لازم است حرکت‌ها به گونه‌ای پیش رود که ضعف‌ها را پوشش دهد و البته نقاط قوت را هم افزایش دهد.
◄‌ حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در زمینه ثبت شکایت درباره تخلف انتخاباتی برخی ائمه جمعه گفت: از ما که شکایت نکردند، از برخی اشخاص شکایت کردند که ضابطه و قاعده‌ای دارد. باید دید شکایت از چه کسی و برای چیست؟ همچنین براساس چه مطالبی است؟ بله، آقای انصاری مباحثی را پیرامون شکایت دولت از ائمه جمعه مطرح کردند، اما از چند و چون موضوع خبر دقیقی نداریم.
هیئت دولت عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، اقدامات علیه قطر باید ادامه داشته باشد تا دوحه به اجرای کامل مطالبات ملزم شود. در این بیانیه تأکید شده است، تا زمانی که قطر به مطالبات کشورهای عربستان، امارات، بحرین و مصر به طور کامل پایبند نباشد، فشارها و تحریم‏‎ها علیه این کشور ادامه خواهد داشت.
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت با بیان اینکه سقف حقوق مدیران همچنان پابرجاست، گفت: دریافتی مقامات سیاسی همه باید در حد 9 میلیون و کمتر از 10 میلیون تومان باشد، منتهی برای دیگر مدیران و مدیران شرکتی با توجه به تعاریف شغلی، این رقم تا حد 17 یا 18 میلیون تومان در ماه می‌رسد.
مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق با انتقاد شدید از عملکرد شیعیان حاضر در دولت بغداد، وقوع جنگ‌های خونین در صورت عدم استقلال کردستان عراق را احتمالی جدی دانست و گفت: وقتی نمی‌توانیم در یک کشور شرکای خوبی باشیم، بهتر است همانند دو همسایه صلح‌طلب به زندگی ادامه دهیم.
مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس گفت: پس از نشست شورای تأمین استانداری، فهرست جان‌باختگان و مجروحان حادثه تروریستی مجلس به بنیاد شهید اعلام می‌شود تا بر اساس فهرست ارائه شده اطلاق عنوان شهید و جانباز به آنها تحقق یابد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات