بین الملل >>  آمریکاواروپا >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۰۳۱۸۲

نظر خاص یکی از مخاطبان بصیرت درباره دروغ بودن سلاح اتمی آمریکا

خبر ذیل کامنتی است که یکی از مخاطبان بصیرت ارسال کرده و به جهت دیدگاه متفاوتی که ارائه کرده است، به بازنشر آن می پردازیم تا در عین حال درستی یا عدم آن به رأی و نظر مخاطبان گذاشته شود. بصیرت هیچ نظری در تایید یا ردّ این خبر ندارد:
کرامت سلیمی، یکی از مخاطبان سایت بصیرت، در کامنتی که ذیل یکی از مقالات فرستاده است، ادعا کرده، آمریکا چیزی به نام سلاح اتمی ندارد و این یک دروغ تاریخی بزرگی است. وی مدعی است که در این رابطه 30 سال کار پژوهشی انجام داده است. ایشان پیشتر مقاله ای را در همین رابطه در نشریه اینترنتی "اسرارنامه"، منتشر کرده بود که سایت اسلام تایمز آن را بازنشر کرده است: (http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108)

سلیمی در کامنتی که در بصیرت گذاشته است، می نویسد:
«نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و با کمک کشورها و سازمان های هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد .
قبلا طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت می کردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند آن کشور به یک قدرت اتمی تبدیل می شود، اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمی شناسد و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود آورده، نمی گذارد کره شمالی با ترفند خود امریکایی ها از انها اخاذی کند و حتی ممکن است امریکا با دولت کره همدست باشد و بخواهد با این شیوه تلاش دیگری برای ترساندن مردم دنیا انجام دهد. کره شمالی آن قدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان می دهند به عنوان کمک های انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمی رند.
امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق، سوریه، لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود.
هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملت ها آن را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغ های بزرگ را راحت تر باور می کنند. 
دولت های کره شمالی و امریکا با هم همدستند و نمایشنامه بازی می کنند.
جدیدا کشور گرسنه و افریقایی اوگاندا که بیشتر مردمش در زیر درختان و لابلای بوته ها زندگی می کنند مدعیست که به دنبال انرژی هسته ای است. (به دنبال باج گیری و اخاذی از امریکاست تا دروغ بمب اتم را فاش نکنند).»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات