هرمزگان >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۰۷۸۹۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) در گفتگو با سایت بصیرت:

9 دی را باید همچون روز عاشورا گرامی داشت

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با تاکید بر اینکه 9 دی را باید همچون روز عاشورا گرامی داشت، گفت: رفتار نسنجیده فتنه‌گران در روز عاشورا خون مردم را به جوش آورد و آنان را به خیابان‌ها کشاند.
پایگاه بصیرت / استان هرمزگان/بصیرت
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با بصیرت در بندرعباس، با اشاره به اهمیت پاسداشت حماسه 9 دی ماه گفت: می‌توان ادعا کرد که 9 دی بزرگترین چالش انقلاب اسلامی بود که در آن هدف جبهه استکباری براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

 وی در ادامه افزود: حضور مردم سبب شد تا این فتنه بزرگ که بر اساس فتنه‌گری دشمنان خارجی و فریب خوردن برخی دشمنان داخلی شکل گرفت، خنثی شود، بنابراین باید همواره این روز را پاسداشت و فتنه سال 88 را بازنگری کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) بیان کرد: 9 دی را باید همچون روز عاشورا گرامیداشت و همانند آن براندازی آرامی را که دنیای استکبار آن زمان رقم زد تا با شکست اسلام ناب محمدی(ص)، اسلام بدلی را جایگزین آن کند، تجزیه و تحلیل کرد.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: مردم ایران اسلامی باید با حضور به موقع و اثرگذار خود در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی نهم دی ماه، این پیام را به دشمن برسانند که همواره در صحنه هستیم و هرگز میدان را خالی نخواهیم گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه برای پی بردن به اهمیت نهم دی ماه، باید به فلسفه حضور خودجوش مردم به خیابان‌ها و خاموش کردن آتش فتنه پرداخت، افزود: انقلاب اسلامی ایران با شعار «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» که همان شعار انبیای الهی به ویژه نبی اکرم (ص) که همان «قولوا لا اله الا الله، نفی تمام طاغوت، اثبات حکومت الله» بود، وارد میدان شد و این عامل سبب دشمنی های دنیای استکبار با نظام مقدس شد.

این مسئول در سپاه امام سجاد(ع) افزود: استکبار جنگ نیمه سخت را بر ما تحمیل کرد و در سال های اولیه پیروزی انقلاب 17 هزار شهید گرفتند، همچنین با راه‌اندازی جنگ سخت، 230 هزار از جوانان مخلص و انقلابی ایران را شهید کردند ولی موفق نشدند. سپس به فکر شکست انقلاب اسلامی از طرق دیگری مثل فتنه های داخلی افتادند و در این مسیر از هیچ توطئه‌ای دریغ نکردند.

 حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: متفکران استکبار در اتاق‌های فکر خود به این نتیجه رسیدند که برای شکست انقلاب اسلامی که انقلابی فرهنگی و نرم است، تنها راه براندازی آن را تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دانستند، بنابراین استکبار بر اساس تجربه به دست آمده در کشورهای قرقیزستان، اوکراین و گرجستان که توانسته بود با ترسیم سناریوهایی از قبل ترسیم شده، تحولاتی را در انتخابات آن کشورها ایجاد و شخص موردنظر خود را بر روی کار بیاورند، بنابراین همین سناریو را برای انتخابات ریاست جمهوری ترسیم کردند؛ البته با این تفاوت که برای سناریو در کشورهای خارجی، 10 میلیون دلار هزینه کرده بودند ولی به اذعان خودشان برای شکست انقلاب اسلامی ایران 85 میلیون دلار هزینه کردند.

وی ادامه داد: شکست‌های پی در پی دشمن در براندازی نظام سبب شد تا به این نتیجه برسند که از سه عامل مهم اعم از نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی، اعتقادات دینی مردم نظیر اعتقاد به قیام سرخ حسینی و پرچم سبز مهدویت و انتخاب یک رنگ خاص غافل شده‌اند، بنابراین از سرمایه‌های یک سرمایه‌دار صهیونیستی کمک گرفتند و خانه آزادی را در سازمان سیا تشکیل و برنامه‌ریزی‌های فراوانی انجام شد و سناریویی تعریف شده نظیر سناریوی براندازی آراء و انقلاب مخملی در دیگر کشورها در ایران اسلامی طراحی شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: مقام معظم رهبری به دنبال ادعای نابجای فتنه‌گران مبنی بر تقلب در انتخابات فرمودند 10 درصد صندوق‌های آراء بازشماری شود و یا از راه قانونی اقدام کنید، اما فتنه‌گران نپذیرفتند و به فتنه و آشوب دست زدند اما غافل از این بودند که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که من هرگز دستور ابطال انتخابات را صادر نخواهم کرد، فتنه‌گران نومید شدند و از طرفی نیز بصیرت افزایی مردم ولایتمدار ایران سبب شد تا پوزه فتنه‌گران و سران فتنه به خاک مالیده شود.

حجت الاسلام رستگار گفت: رفتار نسنجیده فتنه‌گران در روز عاشورا خون مردم ایران اسلامی را به جوش آورد و سبب شد تا مردم بدون دعوت هیچ نهاد و سازمانی به خیابان‌ها بیایند و بساط فتنه را برای همیشه برچینند و مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند که من دست خدا را لمس و روح سیدالشهدا(ع) را احساس کردم. وی تصریح کرد: علیرغم گذشت 31 سال از عمر انقلاب اسلامی، اعتماد مردم سبب حضور 84 درصدی در انتخابات شد، این حضور گسترده در دنیا بی‌نظیر بود و آراء 98 درصدی مردم در دنیا رکورد حضور در انتخابات را شکست. این حضور بی‌نظیر می‌توانست بزرگترین پتک دموکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی را بر سر دموکراسی غرب بکوبد، اما فتنه‌گران با ایجاد آشوب و فتنه آن را از بین بردند، بنابراین باید فتنه‌گران بدلیل این بی حرمتی که به آرای مردم کردند باید محاکمه شوند. در آیه 33 سوره مائده نیز عذابی شدید برای کسانی که در برابر نظام اسلامی و حاکم عادل می‌ایستند در نظر گرفته شده است اما مقام معظم رهبری با کرامت و عظمت خود صبر پیشه کردند تا آتش فتنه با بصیرت مردم خاموش شود.
از حجت الاسلام عبدالرضا رستگار بابت قبول گفتگو با سایت بصیرت تشکر می کنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات