هرمزگان >>  عمومی >> مصاحبه سیاسی
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۱۰۷۲۳
معاون سیاسی سپاه هرمزگان:

گرفتن قدرت موشکی ایران، مهم‌ترین هدف دشمن است

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، گرفتن قدرت موشکی ایران را یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن نام برد و گفت: دشمن در هیچ زمینه‌ای با ایران کوتاه نمی‌آید.
عبدالله صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با تاکید بر پرهیز از اقتصاد تک محصولی و تغییر نگاه از خام‌فروشی نفت اظهار داشت: تبدیل نفت به دیگر مواد و فروش آنان به قیمت گزاف می‌تواند در شکوفایی اقتصادی نقش بسزایی داشته باشد.

وی با تاکید بر جلوگیری از ورود بی رویه کالای مشابه داخلی افزود: در برهه‌ای زمان، 80 درصد نگاه‌مان به فروش نفت بود، اتکاء به اقتصاد تک محصولی همچون نفت سبب ناپایداری اقتصاد کشور شده و باعث می‌شود در برابر تکانه‌های اقتصادی دشمن لرزان باشد.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) همچنین تصریح کرد: دشمن کارش دشمنی است و برای ازبین بردن اقتصاد کشور اجازه فروش نفت را نمی‌دهد و از سوی دیگر با تحریم بانکی اجازه برداشت پول حاصل از فروش نفت را به جمهوری اسلامی ایران نمی‌دهد و درصدد اخذ امتیازاتی در برابر برداشت پول نفت است.

صادقی گفت: دشمن در هیچ زمینه‌ای با کشور ایران اسلامی کوتاه نمی‌آید و از هر طریقی سعی در تضعیف و از بین بردن نظام مقدس را دارد، بنابراین نبابد دست روی دست گذاشت، باید برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمن بر علیه اقتصاد کشور تلاش کنیم تا به پویایی و شکوفایی برسیم.

وی ادامه داد: دشمن در صورتی اجازه برداشت پول نفت را به جمهوری اسلامی می‌دهد که امتیازات زیادی را از کشور ایران دریافت کند، باید مواظب توطئه و نقشه شوم دشمن باشیم و با پرهیز از خام‌فروشی نفت و تولید مواد پتروشیمی و ... نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) همچنین اضافه کرد: دشمن در بلوکه کردن پول نفت ایران به دنبال گرفتن قدرت موشکی از این کشور اسلامی است، اگر این اتفاق رخ دهد ضربات جبران‌ناپذیری به کشور و نظام وارد می شود و قطعا ضربه نهایی را از دشمن خواهیم خورد.

صادقی ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی را به دلیل نداشتن قدرت موشکی تحمل کردیم اما در حال حاضر با دست یافتن به قدرت موشکی و دفاعی، هیچ ابرقدرتی جرأت نزدیک شدن به خاک میهن اسلامی ندارد و نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات