هرمزگان >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۱۱۱۰۳

عناصر رئالیستی دومینوی نابودی رژیم صهیونیستی

ایده نابودی رژیم صهیونیستی که امام خمینی (ره) بنیان نهاد، اگر چه ظاهری آرمان گرایانه دارد، اما به شدت دارای عمقی واقع گرایانه است. امروز جهان اسلام می فهمد تا دشمن اصلی نابود نشود، بسیاری از مشکلات حل نخواهد شد.
پایگاه بصیرت / استان هرمزگان/ جواد بیژنی

برخی می پندارند با قدرت اقتصادی، نظامی و رسانه ای رژیم کودک کش صهیونیستی، چگونه ممکن است این رژیم از هم بپاشد؟
آیا بیان این مسئله با توجه به مشکلات و دشمنی های موجود به صلاح است؟ و...
اما واقعیت صحنه چیست؟
«امروز جنگ های صلیبی به پایان رسید!» این سخن لرد آلن بی، ژنرال انگلیسی بود که پس از شکست امپراطوری عثمانی طی جنگ جهانی اول برای اولین بار پا به بیت المقدس گذاشت.
از آن زمان تا پس از جنگ جهانی دوم، با غفلت جهان اسلام، عده ای بیگانه از اروپا، روسیه و امریکا به سرزمین فلسطین آورده می شوند. برخی زمین های حاصلخیز هم خریداری می شود.
سال ۱۹۴۸ کشور جعلی رژیم جعلی صهیونیستی تشکیل می شود، با رأی هر ۵ عضو دارای حق وتو! رژیم جعلی با خشونت بی حد و حصر در کشتن بی گناهان و آواره کردن جمع زیادی از مردم فلسطین، مستقر می شود. از آن سال تا ۱۹۷۳، بین اعراب حامی فلسطین و رژیم کودک کش صهیونیستی ۴ جنگ رخ داد که رژیم صهیونیستی پیروز بلامنازع این نبردها بود. دولت های عربی در این جنگ ها بیشتر با روحیه ناسیونالیستی عربی می جنگیدند تا سلحشوری اسلامی.
از این دوران به بعد عصر سازش آغاز می شود. چپ ها به رهبری یاسر عرفات سلاح بر زمین می گذارند و با غاصب خاک خود مذاکره می کنند! چشم پوشی از ۷۸ درصد از خاک خود، تروریستی شناخته شدن مبارزات نظامی فلسطینی ها، تشکیل دولتی خودگردان البته بدون ارتش! و با تأمین امنیت آن توسط رژیم کودک کش صهیونیستی همه دستاورد درخشان مذاکرات سازش بود!
سال ۱۹۷۹ انقلاب اسلامی ایران به پیروزی می رسد، و رژیم دوست و هم پیمان رژیم صهیونیستی در عین ناباوری مضمحل می شود! زلزله ای بزرگ رخ داده است، موشه دایان در توصیف این واقعه تاریخی می گوید: انقلاب ایران زلزله ای است که تأثیر آن بر منطقه و اسرائیل در سال های بعد مشخص می شود!
نظام سلطه خطر را درست تشخیص داد ، راه امنیت رژیم صهیونیستی، تحت فشار قرار دادن انقلاب اسلامی بود، بنابر این تجزیه طلبی، کودتا، ترور، جنگ و تحریم، بخش هایی از پروژه نابودی انقلاب اسلامی بودند که در بر علیه ایران انقلابی اجرا می شود.
سال۱۹۸۲، رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان حمله می کند. این درست پس از به نتیجه رساندن مذاکرات سازش ! بود. در این حمله بخش زیادی از بیروت اشغال می شود.
از ۱۹۸۲ تا سال۲۰۰۰ میلادی یک اتفاق بزرگ رخ می دهد، قدرت گرفتن جنبش مقاومت حزب الله و البته تفکر مقاومت باعث می شود تا این رژیم جعلی اولین طعم عقب نشینی از زمان تأسیسش را بچشد.
مردم فلسطین هم طی دهه های گذشته به بی نتیجه بودن مذاکره با دشمن صهیونیستی پی برده اند وفهمیده اند که باید خود آستین را بالا بزنند. انتفاضه های متعدد شکل گرفته طی سال های اخیر اثر همین خودآگاهی شکل گرفته در مردم مظلوم فلسطین می باشد.
سال ۲۰۰۶ رژیم کودک کش صهیونیستی مجدداً به جنوب لبنان حمله می کند، برای جبران شکست، جنگ ۳۳ روز طول می کشد. اولین شکست نظامی مفتضحانه این رژیم رخ می نماید، توان نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی به شدت زیر سؤال می رود.
از دهه ۸۰ میلادی به بعد رژیم کودک کش صهیونیستی برای دفاع از آسمان خود و مقابله با موشک! روی پروژه موسوم به گنبد آهنین کار می کند.
سال۲۰۰۸ رژیم کودک کش صهیونیستی به غزه حمله می کند و دومین شکست نظامی را تجربه می کند.
سال۲۰۱۰ در کشورهای عربی اتفاقی می افتد موسوم به بیداری اسلامی، این حرکت ها از تونس آغاز می شود و دومینوی آن به مصر، لیبی و بحرین نیز می رسد. سقوط حسنی مبارک یک مصیبت بزرگ برای رژیم کودک کش صهیونیستی است که در آن مقطع رخ می دهد.
سال۲۰۱۲ دوباره رژیم کودک کش صهیونیستی به غزه حمله می کند، اما این جنگ فقط ۸ روز طول می کشد تا این رژیم جعلی درخواست آتش بس کند. یک اتفاق عجیب تر هم می افتد و آن رهگیری کم تر از یک سوم موشک های ساده و دست ساز فلسطینی توسط سامانه گنبد آهنین است! یعنی بیش از دو سوم آن ها به هدف ها اصابت می کند و تل آویو نیز در این حمله ها تهدید می شود.
تحولات این سال ها که به سرعت رخ می دهد، به شدت موجودیت رژیم جعلی را به خطر می اندازد. این نگرانی ها در کنار نبود آمادگی های نظامی منجر به خلق ایده سرگرم کردن جهان اسلام و از بین رفتن محور مقاومت به دست ظرفیت های خود مسلمانان است که اجرایی می شود.
در سال ۲۰۱۲ جریان تکفیری داعش در سوریه ظهور می کند و ظاهرأ رژیم کودک کش صهیونیستی با روی کار آمدن این جریان تکفیری حاشیه امنی پیدا می کند. سالها توان محور مقاومت درگیر دفع این فتنه می شود.
قدرت نمایی داعش که نیمی از عراق و بیش از نیمی از سوریه را اشغال کرده، ۶ سال طول می کشد اما در صحنه عمل محور مقاومت با کسب تجربیات جنگ های چریکی و شهری طی این سال ها، بسیار متحدتر و قوی تر می شود و توان و انگیزه نیرویی آن نیز به مراتب افزایش می یابد.
حالا با نابودی حکومت داعش، محور مقاومت به نزدیکی جولان رسیده است. اردیبهشت ماه امسال ارتش سوریه مواضع رژیم صهیونیستی را در جولان موشک باران می کند، اتفاقی بزرگ و بی سابقه که مراکز امنیتی و جاسوسی رژیم جعلی را مورد هدف قرار می دهد. این در پاسخ به حملات موشکی چندی قبل رژیم اشغال گر بود. این یعنی اراده برخورد و مقابله برای محور مقاومت در سطح وسیعی وجود دارد.
اخیرأ نیز انتفاضه جدید بازگشت توسط فلسطینیان با قدرت و اراده بیشتری شروع شده و حقایق موجود بازگو کننده آن است که افسانه شکست ناپذیری رژیم کودک کش صهیونیستی مدت هاست ترک برداشته است.
نتیجه:
مرور تحولات این ۷۰ سال قدرت روزافزون جبهه مقاومت و زوال رژیم جعلی به وضوح پیداست. ایده نابودی رژیم صهیونیستی که امام خمینی (ره) بنیان نهاد، اگر چه ظاهری آرمان گرایانه دارد، اما به شدت دارای عمقی واقع گرایانه است. امروز جهان اسلام می فهمد تا دشمن اصلی نابود نشود، بسیاری از مشکلات حل نخواهد شد. می فهمد که یکی از اولویت ها باید نابودی رژیم صهیونیستی باشد و این امر هم خیلی دور از واقعیت نیست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات