هرمزگان >>  عمومی >> یادداشت مخاطبین
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۱۱۱۲۱

خشم انقلابی و صبر انقلابی

پایگاه بصیرت / استان هرمزگان
یکی ازحاشیه های معنادار راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس، اعتراض و شعار علیه علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان بود .
با توجه به تاکیدات مکرر رهبری عزیز بر لزوم حفظ وحدت و نپرداختن به فرعیات به جای اصول، تذکر و یادآوری این موضوع برای امت انقلابی ایران مفید فایده به نظر آمد.
در روزی که ملت ایران و همه ملت های مسلمان جهان باید خشم انقلابی خود را متوجه رژیم جعلی صهیونیستی متمرکز کنند که شدیدترین و خطرناک ترین دشمن مسلمانان است، افراد معدودی این خشم انقلابی خود را به اشتباه نثار برخی مسئولین کشور نمودند. هر چند به مسئولین نقدهایی وارد است، ولی جایگاه صبر انقلابی کجاست؟ هر سخن جایی و هر نقطه مکانی دارد. پس مفهوم آیه اشداء علی الکفار رحماء بینهم چه می شود. قطعاً عاملین چنین رفتارهایی را نمی توان در چارچوب نیروهای انقلابی و دلسوز نظام و ولایتمدار گنجاند. و باید گفت اینگونه افراد مسیر انحرافی در پیش گرفته اند و در پازل دشمن نقش بازی می کنند، قصد وحدت شکنی و تبدیل شدن به سوژه رسانه های غربی و معاند دارند و می خواهند توجه جهان را به اختلافات داخلی به جای تحقیر رژِیم صهیونیستی سوق دهند.
خشم انقلابی برای دشمنان اسلام و انقلاب و صبر انقلابی در برخورد با عوامل داخلی کاربرد پیدا می کند تا دفع حداقلی و جذب حداکثری محقق شود.


نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات