خراسان رضوی >>  عمومی >> خبر 2تایی
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۱۱۳۹۰

حقوق بشر آمریکایی، حافظ منافع رژیم صهیونیستی

«هر کس دیگری درباره حقوق بشر حرف بزند ، آمریکایی ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند. دولت آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است.»
پایگاه بصیرت / موسی سلیمانی

12 تیر روز افشای حقوق بشر آمریکایی است. با خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل چهره به ظاهر مدافع حقوق بشری آمریکایی برای همگان روشنتر شد. کشوری که هر ساله برای همه کشورها بیانیه های حقوق بشری صادر می کند و تعاملات سیاسی و اقتصادی خود و جهان را بر اساس تعریف خودش از حقوق بشر پیگیری می کند. با خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل مشخص شد که معیار آمریکایی ها در حقوق بشر حقوق انسان ها نیست بلکه منافع رژیم صهیونیستی است. آمریکا، حامی ایده آيين تحريف شده يهود است که مى گويد:« ملّت اسراييل، ملّت برگزيده خدا و نژاد آنها بالاترين نژاد است، خداوند تمام اقوام و ملل را براى بردگى و فرمانبردارى آنان آفريده و آنها مالك بر مال و جان و مقرّرات اقوام ديگر هستند!» نظام سلطه به سردمداری آمریکان حامی صهیونیسمی است که مدعی است :«فرق ميان انسان و حيوان، فرق ميان يهودى و ديگر ملّت هاست؛ نطفه ديگر ملّت ها، نطفه چهارپاست و ملّت هاى ديگر، مانند سگ ها هستند. اعياد مقدّسه براى آنها و براى سگ ها آفريده نشده است. سگ از غيريهودى بالاتر است؛ زيرا در اعياد غذا دادن به سگ ها جايز است، اما به غير يهودى نه.»

کشتار مردم یمن ، کشتار مسلمانان میانمار، سرکوب مردم بحرین و عربستان، برخورد با سیاه پوستان آمریکا و مهاجران، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران، حمایت از منافقان و تروریست ها، استفاده از تسلحیات هسته ای، نمونه های اندکی از بی شمار زیر پاگذاشتن حقوق بشر توسط آمریکایی است که خود آن را دیکته کرده است. این گروه ازمدعیان حقوق بشر حتی به حقوق بشر طبق تعريف غربي آن - مجموعه‌اي از حقوق و تكاليف است كه بشر در ضمن قراردادهاي اجتماعي براي خود تعريف كرده است. در اين ميان، فرد انساني، انساني دانسته شده است كه فارغ از همه حيثيات ثانويه، مانند رنگ، نژاد، مليت، زبان، دين، فرهنگ و ...، «انسان» است و در حقوقي مانند آزادي، برابري، حيات، حق دادخواهي عادلانه، حق پناهندگي، حق حفظ شرافت، آزادي فكر و نظير آن با ديگر انسان‌ها متفاوت نيست و بايد برابر شمرده شود.- متعهد نیستند و انسان ها را عملا به شهروندان جهانی درجه اول و دوم یا به تعبیر دیگر سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم می کنند. حقوق بشر غربی ها ابزاری برای پیشبرد اهداف و منافع غربی ها به ویژه آمریکا در سطح جهان و بهانه ای علیه نظام اسلامی و کشور های مستقل است. فصل الخطاب، کلام امام خامنه ای است که می فرماید:«هر کس دیگری درباره حقوق بشر حرف بزند ، آمریکایی ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند. دولت آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات