صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۱۱۶۵۸

اخبار کوتاه یک‌شنبه 7 مرداد

زهرا سعیدی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای ‌اسلامی از تقدیم طرح سؤال از رئیس‌جمهور به هیئت‌رئیسه پارلمان خبر داد. وی گفت: پس از جلسه هفته گذشته با حضور وزرا و نمایندگان رئیس‌جمهور، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره سؤال از رئیس‌جمهور، تقدیم هیئت‌‌رئیسه مجلس شد. وی با اشاره به ارزیابی‌های کمیسیون اقتصادی درباره سؤال از رئیس‌جمهور تصریح کرد: مقرر شده است در صورتی که تعداد امضاهای سؤال از رئیس‌جمهور از عدد 74 بیشتر باشد، سؤال ظرف یک هفته در مجلس مطرح شود.
مرتضی حاجی، وزیر دولت اصلاحات گفت: آقای سیف باید زودتر عوض می‌شد، ولی با تأخیر این کار انجام شد. البته خدا را شکر که این تغییر صورت گرفت. رئیس سازمان برنامه و بودجه علی‌‌القاعده جزو اولین گزینه‌هایی است که باید تغییر کند، اما بخشی از این اتفاقات چندان به اشخاص ربط ندارد و جای امیدواری نیست با رفت و آمدها تغییر چندانی حاصل شود.
حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی از سران فتنه درباره‌ گفته‌های اخیر جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، مبنی بر تلاش برای در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته‌ نمادین و شکل‌گیری وحدت در کشور طی روزهای آینده مدعی شده است: یک منبع موثق به من گفته است که رفع حصر در شورای‌عالی امنیت ملی تصویب شده است.
برخی شنیده‌ها در خصوص بازار خودرو حکایت از آن دارد که کار به بازداشت یکی از وزرای سابق، ممنوع‌الخروجی یکی از مسئولان حاضر در یکی از وزارتخانه‌های اقتصادی و همچنین زندانی شدن مسئول دفتر این مقام و همچنین یک فرد معروف و نام‌آشنای نزدیک به دولت کشیده است.
محمدمهدی رمضان‌زاده، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: فرمانده کل سپاه در حاشیه دوره «اسلام ناب» در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره بازرسی آژانس از دانشگاه‌ها تصریح کرد: این اقدام اجازه و مصوبه شورای عالی امنیت ملی را ندارد.
ابراهیم اصغرزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان اکنون در شرایط برزخی به سر می‌برند، برزخی به این معنا که از یک طرف به دلیل روش‌های اصلاح‌طلبی ناچارند تن به مشارکت در قدرت بدهند و از طرف دیگر باید پاسخگوی مردمی باشند که معترض هستند.
پایگاه میدل ایست‌آی در مطلبی با بیان اینکه سپاه سریع‌ترین کشتی‌های تهاجمی و قایق‌های تندرو را در اختیار دارد، نوشت: نیروهای نظامی ایران از جمله سپاه پاسداران با ادوات خود توانایی بستن تنگه هرمز را دارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات