صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۱۱۸۵۶

اخبار کوتاه سه‌شنبه 23 مرداد

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشت: «تسویکا ووگل» ژنرال صهیونیستی که پیشتر فرماندهی نیروهای این رژیم را برعهده داشت، اذعان کرد تل‌آویو در برابر جنبش مقاومت اسلامی حماس تسلیم شده است. وی در این باره گفت: در مقابل حماس پرچم سفید را بالا بردیم و تسلیم شدیم و مقامات کنونی این رژیم برای تل‌آویو ننگ به ارمغان آورده‌اند. رژیم صهیونیستی که در آن واحد سه کشور را شکست داده بود، اکنون از شکست دادن حماس در غزه عاجز شده است. ووگل تأکید کرد، تنها چیزی که برای نتانیاهو مهم است، نشستن بر کرسی قدرت است.
محمدرضا باهنر گفت: تصور می‌کنم اکنون وقت مناسبی برای نقد کردن دولت نیست، حتی برخی از اصلاح‌طلبان در دو ماه گذشته شعار عبور از روحانی را مطرح کردند و این از نظر سیاسی کار صحیحی نیست. وی افزود: آقای روحانی هم باید برای ایجاد رضایت عمومی یک خانه‌تکانی در دولت انجام دهد، این خانه‌‌تکانی را بارها اعلام کردیم و حتی بنده به صورت چهره به چهره این موضوع را با دولتی‌ها مطرح کردم که با توجه به بحران اقتصادی موجود باید در تیم اقتصادی خانه‌‌تکانی صورت گیرد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مراسم رونمایی از کتاب «الف لام خمینی» اظهار داشت: مردم در ابتدای انقلاب، با کوپن و جیره زیر بمباران زندگی می‌کردند و بچه‌های خود را به جبهه می‌فرستادند؛ در عین حال به حضرت امام(ره) هم عشق می‌ورزیدند، اما امروز متأسفانه اعتماد مردم به دلیل عملکرد ما کم شده است. وی افزود: به نظر من، ما از قبل هم مشکل خارجی داشتیم، اما آنها را طی کردیم؛ ما مسائل داخلی داریم.
محمد خوش‌چهره، استاد دانشگاه و اقتصاددان با بیان اینکه درباره بازار ثانویه اراده‌ای از پیش وجود داشت که سازمان‌یافته عملیاتی شد، گفت: الآن نباید مجلس را شفابخش بدانیم، اکنون باید مرکزیتی باشد تا تصمیمات استراتژیک و کلان اقتصادی در آن اتخاذ شود. وی با تأکید بر اینکه سیاست مالیات باید به نفع تولیدکننده باشد نه به ضرر آنها، خاطرنشان کرد: در ایران اشرافيون هزینه اشرافیت را پرداخت نمی‌کنند و نظام مالیاتی را با فشار مالیاتی اشتباه گرفته‌ایم.
عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات گفت: با نظارت پیشگیرانه دیوان برای صیانت از بیت‌المال و حساب‌های خزانه‌ای دستگاه‌های دولتی، در بخش ریالی 13‌ هزار میلیارد تومان و بخش ارزی 4 میلیارد دلار شناسایی و وارد خزانه شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات