صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۱۲۹۳۲

اخبار کوتاه یک‌شنبه 27 آبان

در روزهای پایانی هفته گذشته که آخرین روزهای کاری معاونان بازنشسته وزیر نفت بود، انتصابات عجیب و دقیقه نودی در مجموعه وزارت نفت صورت گرفت و پای احکام جدیدی از سوی بازنشستگان مجموعه وزارت نفت امضا شد! طبق اعلام وزارت نفت، مدیرعامل در آستانه بازنشستگی شرکت ملی حفاری ایران در احکام جداگانه‌ای، قائم‌‌مقام، سرپرست معاونت عملیات حفاری، سرپرست معاونت امور فنی و مهندسی، سرپرست معاونت پروژه‌های حفاری، سرپرست مدیریت منابع انسانی، مشاور عالی و مشاور منابع انسانی و ساختار مدیرعامل را منصوب کرده است.
عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان تهران در واکنش به شبهات مطرح شده درباره اعدام وحید مظلومین گفت: دو نفر از معاونان دادستان تهران در مراسم اجرای حکم حضور داشتند، جنازه‌ها تحویل داده شد، عده‌ای هم در آنجا شاهد بودند و فیلمبرداری شده و فیلم آن نیز در اختیار صداوسیما قرار گرفته و صداوسیما در پخش این‌گونه گزارش‌ها سیاست‌های روشنی دارد. وی افزود: اینکه عده‌ای مدعی هستند حکم اجرا نشده، ادعای مضحکی است.
محسن غرویان، از چهره‌های حوزوی نزدیک به اصلاح‌طلبان در یادداشتی عجیب و تأمل‌برانگیز نوشت: «مسئله رفتن به کوه و کوهنوردی یا استادیوم‌ها و غیره برای بانوان فی‌نفسه امر مذمومی نیست و برای سلامت جسم زن و مرد لازم و ضروری است.» وی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی را یک بحث سیاسی دانست تا موضوعی فقهی و شرعی!
وزیر خارجه و وزیر نفت در دو نامه جداگانه از رئیس‌جمهور درخواست کرده‌اند الحاق ایران به توافق‌نامه پاریس بار دیگر در مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان قانون اساسی بررسی شده و تأیید شود؛ زیرا به گفته ظریف، ملحق نشدن ایران به این توافق‌نامه می‌تواند موجب باز شدن پرونده‌ای علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل شود.
زیکا فوگل، افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از سیاست‌های تل‌آویو اذعان کرد، این رژیم در بدترین شرایط امنیتی قرار دارد و توان بازدارندگی برابر جنبش حماس در غزه را از دست داده است. او مقامات سیاسی تل‌آویو را متهم کرد که امنیت این رژیم را قربانی آینده سیاسی خود کرده‌اند.
مسجدی، سفیر ایران در عراق با بیان اینکه دولت عراق پس از عبور از بحران داعش به دنبال هدف‌گذاری سیاسی و اقتصادی است، گفت: ۷۹ شرکت ایرانی در عراق قرارداد کار پیمانکاری در قالب ۸ میلیارد دلار را دارند. دولت عراق از سرمایه‌گذاری کلان، صنعتی و تولیدات شرکت‌های گوناگون ایران استقبال می‌کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات