صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۱۳۰۳۱

اخبار کوتاه چهارشنبه 7 آذر

یوسف‌نژاد، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست سؤال از آقای لاریجانی 27 امضا داشته، ولی در حال حاضر به 20 امضا کاهش پیدا کرده و چون از نصاب (25 امضا) افتاده است، دیگر قابل بررسی نیست. گفتنی است، 27 نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس خواستار این شده بودند که رئیس مجلس توضیح دهد چرا لوایح پالرمو و مبارزه با پولشویی، به منزله دو لایحه مرتبط با کارگروه ویژه اقدام مالی FATF، پیش از تصویب در مجلس، به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده است.
به گزارش وبگاه مغربی «لکم» بن‌سلمان سفر به مغرب را در دستور کار خود قرار داده بود؛ اما مغرب با سفر وی مخالفت کرد و بن‌سلمان نیز مجبور شد مغرب را از برنامه سفر دوره‌ای خود حذف کند. طبق این گزارش، «رباط» همچنین خواستار به تعویق افتادن نشست کمیته عالی مشترک مغرب و عربستان شد. همچنین دیده‌بان حقوق بشر با تسلیم شکایتی علیه ولی‌عهد عربستان، از مقامات قضایی آرژانتین خواست او را در زمان حضورش در خاک آرژانتین برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰  تحت پیگرد قرار دهند.
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیام توئیتری نوشت: رسیدن به صلح با فلسطینیان به نوبه خود هدف خوبی است و شکی نیست که احراز پیشرفت در این زمینه به روابط اسرائیل با کشورهای عربی کمک می‌کند؛ ولی این صلح ادامه روابط‌مان را تضمین نمی‌کند. وی افزود: اسرائیل و کشورهای میانه‌رو در جهان عرب و دنیای اسلام بیش از گذشته در حال نزدیک شدن به یکدیگر هستند و روابط ما امروز فقط به صورت پنهانی نیست.
حمیدرضا ذوالانواری، عضو هیئت‌مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف ایران گفت: شرکت‌های چینی و هندی که در بازارهای جهانی رقیب ما هستند، با توجه به افزایش ارزش دلار برای تهیه مواد اولیه به بازار ایران حمله‌ور شدند. وی افزود: صادرات مواد اولیه در زمینه پشم مرغوب ایرانی، فرصتی بزرگ برای رقیبان ما در تولید این کالای اصیل به شمار می‌رود و برای بازار ایران یک تهدید بسیار جدی است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی درباره برنامه‌های انتخاباتی حزب متبوعش گفت: برخی بحث‌های انتخاباتی انجام شده و پس از کنگره تحرکات بیشتر خواهد شد. حمیدرضا ترقی در پاسخ به پرسشی در زمینه برنامه‌های انتخاباتی این حزب اظهار داشت: برخی بحث‌ها انجام شده؛ ولی جمع‌بندی در این زمینه پس از کنگره انجام می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات