صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۱۳۴۷۶

از اظهارات منتجب‌نیا تا پیشنهاد شکری

1ـ وقاحت فرانسوی
وزارت خارجه فرانسه در اقدامی مداخله‌جویانه، خواهان توقف فعالیت‌های موشکی ایران شد. وزارت خارجه فرانسه بدون ارائه هیچ مستندی، از ایران خواسته است تا همه فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک را که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای هستند، متوقف کند. گفتنی است، جمهوری اسلامی ایران به دفعات تصریح کرده است، برنامه موشکی‌اش کاملاً دفاعی بوده است. همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که نهاد تخصصی سازمان ملل متحد به شمار می‌آید و ناظر بر اجرای ابعاد فنی و هسته‌ای برجام است، در همه گزارش‌های خود بر صلح‌آمیز بودن تمامی فعالیت‌های ایران و عدم انحراف آنها به سوی اهداف غیر مسالمت‌آمیز تأکید کرده است.

2ـ اگر اصلاح‌طلبان نبودند، روحانی رأی نمی‌آورد
رسول منتجب‌نیا در واکنش به اظهارات اخیر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره نقش نداشتن اصلاح‌طلبان در پیروزی روحانی، گفت: برای آقای واعظی و سایر دوستان احترام قائل هستم ولی رأی تقریباً مشخص آقای روحانی به دلیل وجهه ایشان و تلاشی که دوستان در ستاد ایشان داشتند، بیش از پنج، شش میلیون نبود؛ اما وقتی با تصمیم اصلاح‌طلبان، قرار شد همه پشت سر آقای روحانی متحد و متفق شوند، سبد آقای روحانی سنگین‌تر شد و تمام آرای اصلاح‌طلب‌ها به سبد ایشان ریخته شد و باعث شد تا آن رأی قابل توجه را در سال 92 بیاورند و بر رقبای خود پیروز شوند.

3ـ پیشنهاد افزایش حقوق کارگران به ۳ میلیون تومان
محمود شکری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت معیشتی کارگران، گفت: با توجه به اینکه بررسی لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است، پیشنهادهای متعددی از سوی نمایندگان برای افزایش حقوق کارگران در سال آینده مطرح شده است. وی افزود: نمایندگان مجلس گزینه‌های افزایش ۳۰ درصدی، ۲۵ درصدی و حداقل ۳ میلیون تومان را برای کارگران پیشنهاد کرده‌اند که این پیشنهادها برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون تلفیق ارائه شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات