صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۱۳۵۴۲

از مذاکرات بی‌معنا تا نظر مردم

1ـ برقراری امنیت و رفع محرومیت در دستور کار سپاه
سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه طی سخنانی در مراسم افتتاح 5400 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه، گفت: امروز نیروی زمینی سپاه با اقتداری بی‌نظیر برای دفاع از مرزهای کشور و انقلاب اسلامی و برقراری امنیت کشور در سخت‌ترین شرایط و مناطق کشور، مانند جنوب شرق و شمال غرب در تلاش است و نتایج بسیار مفید و موثری داشته است. فرمانده کل سپاه اظهار داشت: رویکرد مردم‌داری و استفاده از مردم در برقراری امنیت و رفع محرومیت در دستور کار نیروی زمینی سپاه قرار دارد. وی در ادامه تصریح کرد: همه تلاش دشمنان این است که با عملیات روانی و حادثه‌سازی مانع انعکاس کارهای مثبت در کشور شوند که البته ضعف رسانه‌های خودی و ضعف گزارش‌دهی در داخل نیز در این موضوع دخیل است.

2ـ مردم به منافع، امنیت و استقلال کشور می‌اندیشند
«بهزاد نبوی» از عناصر تندرو اصلاحات و از محکومان فتنه ۸۸ در گفت‌وگویی اظهار داشت: «اکثریت مردم علی‌رغم نارضایتی از شرایط موجود، با اصل نظام مخالفت ندارند. به باور آنها، اصل نظام بد نیست، بلکه آنچه مشکل درست کرده است، وضع موجود نظام است. اقشار پایین‌دست جامعه به خاطر وضعیت اقتصادی و معیشتی و روشنفکران به خاطر مسائل سیاسی ناراضی هستند. مردم نه تنها انتقاد، بلکه اعترض‌های تندی نسبت به نظام دارند؛ ولی این‌ نارضایتی‌ها سبب نمی‌شود که آنها به صف براندازان نظام پیوسته و دنبال براندازی باشند. مردم به حفظ منافع و امنیت ملی و استقلال کشور می‌اندیشند.»

3ـ مذاکره درباره توان موشکی ایران بی‌معناست
«سرگئی ریابکوف» گفت: آمریکایی‌ها پیشنهاد مسکو درباره برگزاری دور دیگر گفت‌و‌گوها در زمینه پیمان منع موشک‌های میان‌برد و کوتاه‌برد هسته‌ای را رد کرده و واشنگتن مسئول شکست گفت‌و‌گوهاست. معاون وزیر خارجه روسیه همچنین با حمایت از برنامه موشکی ایران، انتقادات در این زمینه را بی‌دلیل دانست و در زمینه فشار آمریکا برای گفت‌و‌گو درباره برنامه موشکی ایران اظهار داشت: «بسیار دشوار است که بتوان تصور کرد گفت‌و‌گوها در خصوص برنامه موشکی ایران تحت فشارهای آمریکا آغاز شود و موج انتقادات در زمینه توسعه برنامه موشکی ایران بی‌معنا است.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات