زنجان >>  عمومی >> یادداشت مخاطبین
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۱۳۷۵۴

جای جلاد و شهید عوض نشود!

بعد از آنکه رهبر انقلاب فرمایش کردند، مواظب باشیم جای جلاد و شهید را عوض نکنند؛ یک خط مشی جدید برای احاد مردم ایران اسلامی تعریف گردید و تکلیف جدیدی برای همه مشخص شد که در ادامه ابعادی از تکالیف بوجود آمده یادآوری می شود.

شاید برخی با دیدن و یا خواندن این فرمایش مهم رهبری صرفاً آن را در یک زمینه خاص جلاد و شهید که پیرو توطئه دشمنان در اوایل انقلاب به وجود آمد، خلاصه کنند؛ ولی مهم این است که یقیناً این سخن محدود به یک زمینه نمی باشد و سخن رهبری به مثابه یک نمونه بیان شده است. امروزه دشمن می خواهد که دلسوز انقلاب را به مزدور، خدوم را به خائن، بسیجی را به متعصب کور و ... استحاله نماید.

امروزه این سطح از فرمایشات رهبری در ابعاد مختلف بیش از قبل نمود پیدا کرده است و تلاش دشمنان از تخریب چهره پر عظمت انقلاب اسلامی گرفته تا تضعیف نیروهای پر تلاش ارزشی را شامل می شود. دشمن همواره سعی دارد که چهره پر برکت نظام اسلامی را به یک نظام غیرمفید و ضرر زننده به ملت ایران و حتی اسلام معرفی کند و به جای آن نسخه های باطل گذشته را معرفی کند و یا یک نیروی پر تلاش ارزشی را با تبلیغات مسموم خود تبدیل به چهره منفور نماید، یا چهره منفور دیگر را مطلوب جامعه گرداند و چنانچه نیروهای انقلاب از راهنمایی ولی خود عقب بمانند جبران آن یا ممکن نخواهد بود و یا با مشقات زیادی همراه خواهد شد.

بستر این تلاش مغرضین از کف جامعه گرفته تا فضای مجازی را شامل می باشد که در تلاش اند نوع تفکر مسموم خود را به آحاد جامعه القا نمایند و باید که در این بین هوشیاری و بصیرت افزایی خود را حفظ کرد.

همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری به صورت کاملاً مرتبط با هم و مکمل فرمایشات قبلی بیان می شود و به منزله چراغ راهی می ماند که برای تداوم قدرتمند مسیر انقلاب اسلامی توجه و عمل به آن ها لازم و ضروری است.

در پایان گرامی می داریم چهلمین سال طلوع انقلاب اسلامی ایران را که نوید بخش آیه شریفه " وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ" می باشد.

حسین اسم خانی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات