صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۱۳۷۸۲

از دولت اجباری تا دوقطبی خائنانه

1ـ همکاری لندن و تل‌آویو علیه ایران!
به گزارش وبگاه پارلمان انگلستان، «جنی تانگ» عضو مجلس اعیان پارلمان انگلستان از وزارت دفاع این کشور سؤال کرده که چرا لندن از نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برای شرکت در رزمایش «کبرا» که تابستان سال جاری میلادی برگزار می‌شود، دعوت کرده است؟ «ارل هاو» معاون وزیر دفاع انگلیس و سخنگوی این وزارتخانه در مجلس اعیان پاسخ داده است: «دولت علیاحضرت برای مقابله با فعالیت‌های منطقه‌ای ثبات‌زدای ایران و حزب‌الله و همچنین انجام عملیات علیه داعش، با ارتش اسرائیل همکاری نزدیکی دارد.» گفتنی است بر اساس بیانیه‌های رژیم صهیونیستی به نیروی هوایی انگلستان اجازه داده است با عبور از آسمان فلسطین اشغالی به بهانه مبارزه با داعش، در سوریه و عراق عملیات هوایی انجام دهد.

2ـ معنای فیلترینگ چیست؟
سیّدعزت‌الله ضرغامی با بیان اینکه دو قطبی فیلترینگ و عدم فیلترینگ یک دوقطبی خائنانه است، گفت: اگر نبود فضای مجازی و فضایی که نیروهای انقلابی «آتش به اختیار» در اختیار دارند و روشنگری می‌کنند، معلوم نبود با این الیگارشی‌ها و باندهایی که آمده‌اند صدای همه را خفه کنند تا بیانات رهبر معظم انقلاب شنیده نشود، چه اتفاقی می‌افتاد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: فیلترینگ، آن است که در یک جلسه تخصصی می‌خواهید حرف‌تان را بزنید، اما اجازه ندهند و تحمل یک نقد سازنده را در یک جلسه کارشناسی نداشته باشند، این فیلترینگ است؛ اما آنکه ما می‌گوییم مدیریت کنیم و کاری کنیم که این امکان در اختیار مردم بیاید، کجایش فیلترینگ است؟

3ـ دولت اجباری و ناکارآمد!
«علی تاجرنیا» از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه «آرمان» گفت: «فکر می‌کنم در مورد انتخابات ریاست‌جمهوری، مهم‌ترین اقدام اصلاح‌طلبان «گفتمان‌سازی» است. گفتمان‌سازی هم باید عمدتاً با رویکرد کارآمد کردن دولت انجام بگیرد... باید به خوبی روشن شود که دولت شکل گرفته فعلی، از سر ناچاری و ناگزیری و برخاسته از شرایط خاص کشور در سال ۹۲ بود و برآمده از تمام ظرفیت جریان اصلاحات نبوده است.» پس از شش سال که جریان اصلاح‌طلب سهم خود را تمام و کمال از دولت‌های یازدهم و دوازدهم گرفت و اکثریت مطلق کابینه از معاون اول گرفته تا دیگر وزرا در اختیار این جریان هستند، بی‌تردید جامعه چنین اظهارات و بهانه‌هایی را نمی‌پذیرد!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات