زنجان >>  عمومی >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۲۷
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

راه پیشرفت از مسیر استقلال می‌گذرد/ مردم مشکلات کشور را به پای نظام نمی‌نویسند

مردم با همه وجود مشکلات تا پای جان در راه دفاع از انقلاب ایستاده و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشانگر این است که مردم مسائل فرعی را از اصلی تشخیص می‌دهند.
آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی ظهر امروز  در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر زنجان اظهار کرد: امروز شاهد حضور باشکوه مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن بودیم روزی که یادآور یوم‌العباس بود.
 
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید استان زنجان و ۱۳۴ شهید والفجر ۸ و شهدای انقلاب اسلامی افزود: زنجان نخستین شهری است که در آن بانوان انقلاب کردند و باید به این شاخصه استان افتخار کرد.
 
وی با اشاره به اینکه باید نعمت بزرگ ولایت و امامت را شکرگزاری کنیم، افزود: امروز نعمت رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم را ارج می‌نهیم‌.
 
آیت‌الله دولابی با اشاره به اینکه یکی از نعمات بزرگ کشور استقلال و آزادی آن است، تصریح کرد: نعمت ریشه‌کن شدن حاکمیت طاغوت بزرگترین نعمت است که خداوند به ملت ایران عطا کرده است و چه بسا که قدردانستن این نعمت موجب افزون شدن آن می‌شود.
 
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب باید به دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف از جمله علمی، هسته‌ای، نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوا و فضا، تولید علم در علوم پزشکی ببالیم و آنها را قدر بدانیم، افزود: تولید بنزین در کشور، پرتاب ماهواره به فضا، ساخت هواپیماهای جنگنده، خودکفایی در تولید موشک‌های بالستیک نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است‌.
 
وی با اشاره به اینکه راه پیشرفت از مسیر استقلال می‌گذرد و برای رسیدن به این امر باید همان راه ۴۰ سال قبل را برویم، بیان کرد: جایگاه‌های برتر کشور در حوزه سیاسی، اقتصادی و ... به راحتی به دست نیامده پس باید آنها را قدر بدانیم.
 
*مردم مشکلات کشور را به پای نظام نمی‌نویسند
 
آیت‌الله دولابی در ادامه به رتبه 19 کشور در علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: ایران در بین 25 کشور تولید کننده علم، رتبه بسیار خوبی دارد که این امر نشان از قطع وابستگی از دشمنان است.
 
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز ایران جزو 13 کشور برتر جهان از نظر سیاسی و هجدهمین کشور از نظر اقتصادی جهان است، تصریح کرد: پیشرفت‌های مختلف کشور در سایه استقلال حاصل شده است و ایران اسلامی امروز آنقدر مقتدر است که رئیس جمهور آمریکا شبانه و با چراغ‌های خاموش هواپیما وارد منطقه می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه امروز به علت اقتدار کشور دشمن صدها کیلومتر عقب رانده شده است و با تکنولوِژی روز موشک‌های نقطه زن سرکرده داعش در خانه خودش در مرز عراق و سوریه مورد هدف قرار گرفته و هلاک می‌کنند، افزود: در چهل سال گذشته مردم مسلمان و غیور ایران راه خود را انتخاب کرده و بسیار خوب می‌دانند اگر مقاومت در برابر دشمن هزینه دارد، سازش هزینه‌های بیشتری را دارد.
 
آیت‌الله دولابی با بیان اینکه مردم در سایه عزت و افتخار شعار « هیهات من الذله» را سر داده‌اند، تصریح کرد: در چنین شرایطی وظیفه مسؤولان است که در کنار مردم بوده و راه استقلال را ادامه دهند.
 
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران دشمن خود را شناخته و کاملا واقف به موضوع هستند که مشکلات امروز ریشه در خیانت‌های آمریکای جنایتکار دارد و «شعارمرگ بر آمریکا» را با جان و دل سر می‌دهند، افزود: مردم مشکلات را به پای نظام نمی‌نویسند.
 
وی تصریح کرد: مردم با همه وجود مشکلات تا پای جان در راه دفاع از انقلاب ایستاده و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشانگر این است که مردم مسائل فرعی را از اصلی تشخیص می‌دهند.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات