قزوین >>  عمومی >> خبر 2تایی
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۳۱
سردار شریف:

دشمن متجاوز را به شدت تنبیه می‌‌کنیم

امریکا به واسطه داعش پنج سال بر دروازه‌های عراق و سوریه تاخت اما امروز با سرافکندگی تمام و دست از پا درازتر صحنه سوریه را ترک می‌کند.
سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران در مراسم جشن یوم الله ۲۲ بهمن قزوین که ظهر امروز در خیابان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: چهل سال است که انقلاب اسلامی علی‌رغم تمام دشمنی‌ها پوینده و پیشرو اهداف خود را دنبال می‌کند.
 
وی افزود: شوروی و امریکا اگر بر سر هر مسئله‌ای با یکدیگر در تقابل بودند در شکست دادن انقلاب اسلامی اتفاق نظر داشتند.
 
شریف بیان کرد: آنها حتی در بین مردم آلمان، کشور را به دو قسمت تقسیم کرده بودند در حالی که تنها جایی که اتفاق نظر داشتند که نباید گفتمان اساسی شکل گیرد، انقلاب اسلامی ایران بود.
 
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: اگر کارهایی که امریکایی‌ها علیه انقلاب انجام دادند را فهرست نماییم، هیچ کار جدیدی باقی نخواهد ماند که در برابر جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.
 
شریف عنوان کرد: امریکایی‌ها هر ترفندی را که می‌توانستند علیه نظام و انقلاب به کار بستند اما امروز دست امریکایی‌ها نسبت به هر زمان دیگری  خالی‌تر است.
 
وی افزود: امریکاییان، سازمان جهنمی منافقین، تفاله‌های سلطنت طلب و داعش را در اختیار داشتند اما امروز هیچ چیزی در دست ندارند.
 
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: منفورتر از سازمان منافقین خلق در نظر مردم ما وجود ندارد چراکه با صدام دست دوستی داده و ستون پنجم دشمن شدند.
 
وی اظهار کرد: این افراد امروز در شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان اپوزیسیون فعالیت‌‌های منافقانه گذشته خود را ادامه می‌دهند.
 
شریف بیان کرد: امریکا به واسطه داعش پنج سال بر دروازه‌های عراق و سوریه تاخت اما امروز با سرافکندگی تمام و دست از پا درازتر صحنه سوریه را ترک می‌کند.
 
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امریکایی‌‌ها در تجزیه سوریه ناکام مانده و شکست خوردند و به همین سبب نیز سوریه را ترک کردند.
 
وی اظهار کرد: امریکایی‌ها توانی برای مقابله با انقلاب اسلامی ندارند هر چند که در تلاش‌اند کشورهای نیابتی عربی را با ما وارد جنگ کنند اما آنها نیز باید بدانند اگر دست از پا خطا کنند سرنوشتی مشابه صدام خواهند داشت.
 
شریف با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس توان ویژه‌ای برای تقویت بنیه دفاعی کشور صورت گرفته است، بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران نسبت به چهل سال گذشته قدرتمندتر و توانمندتر شده است چراکه قادر هستیم که دشمنان متجاوز را به شدت تنبیه نماییم.
 
وی افزود: امریکایی‌ها بارها گفته‌اند که ما ایران را در زمینه بنزین تحریم می‌کنیم اما این در حالی است که پس از ۷ سال تلاش مجاهدانه پالایشگاه خلیج فارس ساخته شد و کشور ما را از واردات بنزین بی نیاز کرد.
 
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به امید پروردگار عالم حربه اقتصادی را نیز از دست امریکا خارج میکنیم.
 
وی فرهنگ دینی و اهل بیت، ولایت فقیه و پشتیبانی ملت عزیز ایران را سه رکن اصلی دلیل پایداری انقلاب اسلامی خواند و گفت: تا زمانی که این سه مولفه در این کشور حاکم باشد دشمن کاری از پیش نخواهد برد.
 
مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: استقلال بزرگترین دست آورد این نظام و انقلاب اسلامی بوده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات