هرمزگان >>  عمومی >> گزارش
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۱۳۸۷۷
فرمانده سپاه هرمزگان:

مردم‌یاری مبنای حرکت سپاه است/ سوله‌های ورزشی سپاه به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکیدکرد: مردم‌یاری و مردم‌محوری مبنای حرکت فرماندهان در تقویت محله اسلامی باشد. مردم‌یاری مبنای حرکت سپاه است/ سوله‌های ورزشی سپاه در اختیار مراسم‌های ازدواج قرار گیرد
پایگاه بصیرت / هرمزگان/بصیرت
به نقل از بسیج رسانه هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه استان، صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه شهرستان‌ها اظهار داشت: تمام فرماندهان نواحی مقاومت بسیج ملزم خواهند بود سوله‌های ورزشی را که در اختیار دارند، جهت تسهیل امور جشن و مراسم ازدواج جوانان و مردم، به طور رایگان در اختیار مردم قرار دهند.

وی در ادامه افزود: سپاهی در شهرستان فعال است که بتواند حرکت‌های جهادی داشته باشد و خدمات آن هدفمند و قابل لمس برای مردم باشد و مردم آن را از خود بدانند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تأکید بر مسئله کادرسازی تصریح کرد: اولویت سپاه پاسداران باید ایجاد اشتغال مردم و جوانان در محله اسلامی باشد؛ مردم باید احساس کنند سپاه در کنار آنان است. مردم‌یاری و مردم‌محوری باید مبنای حرکتی فرماندهان در تقویت محله اسلامی باشد.

سالاری اضافه کرد: اصل و اساس کار ما در استان، کمک به تسهیل‌گری در کار مردم و دلسوزان خدمت و اشتغال، برداشتن موانع و مشکلات و مطالبه‌گری باشد و در این مسیر باید ظرفیت رسانه‌ها را به کمک گیریم.

وی اظهار داشت: وقتی فرماندهان از ظرفیت‌ها برای مردم هزینه کنند، مردم سپاه را در همه موارد، پشتیبان و همراه خود می‌بینند و این شاخصه یک فرمانده خوب در شهرستان و محله اسلامی است.

سالاری تاکید کرد: برای اینکه مردم بتوانند در آخر هفته‌ها از ظرفیت سالن‌های ورزشی سپاه استفاده کنند، بسیج رسانه اطلاع‌رسانی گستره ای در تمام شهرستان‌ها داشته باشد و پس از آن، برای مراجعه مردم نوبت‌دهی و خدمات رایگان با حفظ مبانی و اصول دینی ارائه شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، به ظرفیت‌های بسیج اشاره کرد و افزود: سپاه شهرستان ظرفیت تخصصی و قشری خود را جهت تسهیل در امر ازدواج آسان، بسیج کند و تمامی امکانات مورد نیاز از قبیل گروه‌های فرهنگی هنری، اقشار بسیج، سالن‌های فرهنگی و ورزشی را که در اختیار داریم، به این امر اختصاص یابد.

وی گفت: نگاه ما مشارکت با مردم و دخیل کردن مردم در امور خودشان است و فرماندهان سپاه شهرستانی این را به عنوان مهم‌ترین شاخصه و ملاک ارزیابی خود بدانند.

سالاری در پایان خاطر نشان کرد: وقتی ما می‌توانیم از ظرفیت دریای بی‌نهایت بسیج بهره ببریم که هیچ قدرتی چه در داخل و چه در دنیا ندارد، برداشتن یک لیوان از این دریای عظیم معنا ندارد، امیدوارم فرماندهان در این زمینه ساختارشکنی کرده و آنچه را که لازم است برای تحقق و تقویت یک محله اسلامی انجام دهند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات