هرمزگان >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۱۳۹۰۰
امام جمعه بندرعباس:

گردشگری آلوده نمی‌خواهیم/ آقای دادستان محکم بایست

‎امام جمعه بندرعباس در واکنش به حوادث اخیر در جزیره هرمز گفت: یکی از پتانسیل‌های استان هرمزگان، ظرفیت گردشگری است اما گردشگری آلوده نمی‌خواهیم و اگر مقامات استان به مسائل اخیر ورود نکنند حزب الله ساکت نخواهد ماند.
آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان با انتقاد شدید نسبت به وقایع رخ‌داده در جزیره هرمز اظهار داشت: ما انقلاب نکردیم که حکومت کنیم بلکه انقلاب کردیم که جامعه را مطابق ارزش های اسلامی بسازیم.

‎وی افزود: آیا لخت و عور شدن و مرزهای اسلام و انقلاب را زیر پا گذاشتن در جزیره هرمز آزاد است؟ آیا جزیره شهادت آزاد شده است؟ آنجا جزیره عزت و شهادت و جزیره شهدا است.

‎امام جمعه بندرعباس ادامه داد: به مردم خوب جزیره عرض می‌کنم مراقب باشید و از دادستان نیز در جلسه خصوصی و هم اکنون از تریبون نماز جمعه می‌خواهم در این زمینه محکم بایستد و موضوع را رسیدگی کند.

‎آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر رسیدگی هر چه سریع‌تر این موضوع گفت: جلوگیری از فساد و مبارزه با چند نفر که مرزهای اخلاقی و اسلامی را زیر پا گذاشته‌اند نیاز به برپایی شورای تامین دارد؟ ما که در برابر استکبار ایستاده‌ایم در برابر این حرمت شکنان و متخلفان نمی‌توانیم بایستیم و مقابله کنیم؟

وی بیان کرد: این قضیه را باید مسوولین فیصله دهند در غیر این صورت از همین تریبون باز هم نسبت به این موضوع فریاد خواهم زد.

‎امام جمعه بندرعباس از حزب‌اللهی‌ها و مومنان برای حضور در جزایر هرمزگان دعوت کرد و گفت: اگر مومنان و امت حزب‌اللهی به هرمز و جزایری که در اطراف بندرلنگه وجود دارند بروند، این جزایر به حیات خلوت هنجارشکنان تبدیل نخواهد شد.

‎نعیم آبادی تصریح کرد: ما با گردشگری مخالف نیستیم یکی از پتانسیل‌های استان هرمزگان ظرفیت گردشگری است اما گردشگری آلوده نمی‌خواهیم و اگر مقامات استان به مسائل اخیر ورود نکنند حزب‌الله ساکت نخواهد ماند.

‎وی تاکید کرد: به شدت طرفدار توریسم سالم هستیم و با توریسمی که بخواهد ارزش‌های که به خاطرشان انقلاب کردیم را زیر پا بگذارند به شدت مخالفیم.

‎آیت الله نعیم آبادی همچنین از عدم وجود امکانات لازم برای استفاده گردشگران در جزیره هرمز انتقاد کرد و گفت: از جهانگردی می‌پرسم آیا جایی که کمترین امکانات از جمله سرویس بهداشتی برای آن دیده نشده است عقلانی است مردم را به آنجا ببریم؟

‎ ‎امام جمعه بندرعباس افزود: آیا دنیا ما را مسخره نخواهد کرد که توریست را به جایی بکشانیم که حداقل ها را هم ندارد؟ یا باید به این جزیره امکانات داده شود یا اینکه گردشگری هرمز را تعطیل کرد.

 وی در ادامه خطبه نماز جمعه به بیانیه مهم رهبری انقلاب اشاره و آن را بیانیه ای راهبردی، جامع و ریشه‌ای عنوان کرد و افزود: در یکی از بندهای بیانیه به روشنی اشاره شده است که انقلاب شکوهمند اسلامی استوار تا زمان انقلاب مهدی موعود(عج) باقی خواهد ماند.

‎ ‎آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: وجود شعارهای برگرفته از خوی فطری انسان در انقلاب از جمله استقلال، آزادی، اخلاق ، معنویت، عقلانیت، عدالت و عزت  در انقلاب ما هیچ‌کدام به یک نسل وابسته نیست که در نسل بعدی افول کند بلکه جاودان خواهد ماند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: هر جا مشاهده شد عده ای از انقلاب روی گردان شده اند باید علتش را در رفتار مسوولین جستجو کرد و اگر آسیبی به انقلاب برسد از ناحیه مسوولانی است که به درستی انجام وظیفه نکرده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات