صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۱۳۹۲۷

اخبار کوتاه دوشنبه 29 بهمن

محمدجواد جمالی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مطابق با بررسی‌های انجام شده و همچنین با توجه به تهدیدات قبلی بن‌سلمان مبنی بر اینکه اعلام کرده بود اغتشاش و ناامنی را به درون مرزهای ایران می‌کشاند، رد پای عربستان در حادثه تروریستی اخیر دیده می‌شود. وی افزود: در واقع تحلیل جمهوری اسلامی ایران این است که افزون بر عربستان، کشوری چون امارات هم به گروهک‌های تروریستی کمک‌های مالی و لجستیکی می‌کنند.
محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضائیه درباره طولانی شدن رسیدگی به پرونده حسین فریدون نامه نوشتند، سرانجام این پرونده چه خواهد شد، گفت: برای این پرونده پیش از نامه نمایندگان کیفرخواست صادر شده و به همین زودی اولین جلسه برگزار می‌شود. علنی یا غیر علنی بودن آن را هم قاضی مشخص می‌کند.
علی لاریجانی در جریان بررسی تبصره ۱ لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ در بخش درآمدی مربوط به سهم صندوق توسعه ملی از منابع حاصل از صادرات نفت، گفت: رهبر معظم انقلاب که سیاست‌های صندوق توسعه ملی را بیان می‌کنند، امسال به صورت کتبی اعلام کردند، با توجه به شرایط خاص اقتصادی سهم صندوق توسعه ملی ۲۰ درصد باشد؛ این در حالی است که سهم صندوق هر سال افزایش سه درصدی داشت.
آیت‌الله شب‌زنده‌دار در جلسه درس خارج فقه خود با اشاره به دیدار اخیرش با رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان فرمودند: «من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم و فرمودند من بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می‌گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند؛ ولی راجع به این می‌گویم این کار را بکنند...» این درخواست و مطالبه را ایشان دارند.
پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نگرانی درباره تولید لوازم خانگی وجود ندارد و صادرات لوازم خانگی امسال و سال آینده تقویت خواهد شد؛ بنابراین اظهارنظر واحد صنفی غیرکارشناسی بوده و مجلس پیگیری می‌کند که مشکلات صنف لوازم خانگی برطرف شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات