صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۱۳۹۴۷

از شروط فتنه‌گران تا نتایج معکوس

1ـ نتایج معکوس یک نشست!
«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو ارتش این رژیم گفت: «بسیاری از لهستانی‌ها با نازی‌ها همکاری کردند و در نابودی یهودیان نقش داشتند.» وی افزود: «پیش از هلوکاست، هنگام وقوع آن و پس از آن، یهودستیزی در ذات لهستانی‌ها بوده است.» چند روز پیش نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در نشست ورشو به لهستان سفر کرده بود، در مرکز یادبود قربانیان «هلوکاست» لهستانی‌ها را به همدستی با آلمان نازی متهم کرد و به طور تلویحی از لایحه‌ای انتقاد کرد که سال گذشته میلادی در لهستان تصویب شد و طرح ادعای مشارکت لهستانی‌ها در هلوکاست را غیرقانونی کرد. در پی اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «ماتئوش موراویه‌تسکی» نخست‌وزیر لهستان سفرش به فلسطین اشغالی را لغو کرد و خواستار عذرخواهی رسمی صهیونیست‌ها شد. گفتنی است، اختلافات پیش آمده در حالی است که لهستان با میزبانی از نشست آمریکایی‌ـ صهیونیستی در ورشو قرار بود زمینه‌ساز شکل‌گیری اتحاد ضد ایرانی باشد!

2ـ متلاشی شدن خانه تیمی تروریست‌ها در جاده خاش‌ـ زاهدان
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به فضل الهی و با همت و تلاش‌های مجاهدانه نیروی زمینی سپاه، با پیگیری سرنخ‌ها توسط نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس این نیرو، طی عملیاتی سریع و مقتدرانه چندین خانه تیمی در سراوان و خاش که برخی عوامل جنایت اخیر در آن استقرار یافته بودند، شناسایی، متلاشی و تروریست‌های مستقر در آن دستگیر شدند. در این اطلاعیه با اشاره به اینکه تروریست‌های دستگیر شده همان عواملی بودند که خودروی انتحاری عامل جنایت تروریستی اخیر در جاده خاش‌ـ زاهدان را تهیه، هدایت و پشتیبانی کرده‌اند، تأکید شده است:  اقدامات سپاه در پیگیری سرنخ‌ها برای انتقام قطعی و کامل از هسته مرکزی گروهک عامل این جنایت، ادامه داشته و انتظار است با همکاری دولت و ارتش پاکستان این امر به  سرعت محقق گردد.

3ـ خروج دام‌های مولد از کشور!
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در تذکر شفاهی در مجلس با استناد به ماده ۱۹۵ در زمینه بند ۸ اصل ۴۴ مبنی بر جلوگیری از سلطه خارجی، گفت: عده‌ای در حال غارت کردن دام سبک و سنگین کشور هستند و صدها قایق و لنج شبانه دام را از بنادر جنوبی کشور خارج می‌کنند. همچنین دام‌های سنگین از طریق مرزهای غربی کشور خارج می‌شود. وی ادامه داد: شنیده شده است عربستان پول‌های کلان در اختیار برخی افراد قرار داده که دام را از داخل کشور خریداری و خارج کنند. وی افزود: از یک سو می‌گویند این موضوع قاچاق است و از سوی دیگر عده‌ای مدعی هستند ما مجوز داریم که این موضوع باید رسیدگی شود. آنها متوجه ضربه‌ای که این امر به کشور می‌زند، نیستند. یک سال دیگر آثار منفی این موضوع مشخص می‌شود. آنها در حال قاچاق دام مولد هستند.

4ـ شرط و شروط فتنه‌گران برای انتخابات!
یکی از وبگاه‌های اصلاح‌طلبان به تازگی متن جلسه سه‌جانبه «سعید حجاریان»، «مصطفی تاج‌زاده» و «علیرضا علوی‌تبار» درباره انتخابات آینده را منتشر کرده است. جلسه‌ای که در آن روند حرکت جریان سیاسی خاص در جریان انتخابات به وضوح اشاره می‌شود. تاج‌زاده در این محفل می‌گوید: «من هم معتقدم اگر به نقطه بحران برسیم، ساخت قدرت باید تصمیم‌های متفاوت بگیرد و به احتمال زیاد خواهد گرفت؛ ولی مستقل از آن، معتقدم با لغو نظارت استصوابی در هر شرایطی باید لیست بدهیم. برای اینکه یک گام به سمت دموکراسی است. اگر شورای نگهبان صلاحیت و پلتفرم کسانی را که فتنه‌گر خوانده می‌شوند، تأیید کرد، پروژه انتخابات را پیش می‌بریم. در غیر این صورت آن را تحریم می‌کنیم و با مردم تحریم‌کننده هماهنگ می‌شویم.»(!)
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات