صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۱۴۱۸۷

اخبار کوتاه دوشنبه 20 اسفند

«رایموند ویونیس» رئیس‌جمهور لتونی از کشورهای اروپایی درخواست کرد برای مهار مسکو متحد شوند. ویونیس گفت: به تازگی روسیه سیاست تهاجمی برای دستیابی به اهداف ژئوپلیتیکی خود در پیش گرفته است و ممکن است به یکی از کشورهای قاره اروپا حمله کند. ما با روسیه همسایه هستیم و منافع اقتصادی مشترک داریم، اما از طرف دیگر باید هوشیار باشیم. ما به یک عامل بازدارنده مطمئن نیاز داریم.
سردار سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه از سوی فرمانده معظم کل قوا به دریافت نشان ذوالفقار مفتخر شد. نشان ذوالفقار از جمله نشان‌های عالی نظامی است که به پاس رشادت‌ها و موفقیت در فرماندهی از سوی فرمانده معظم کل قوا اعطا می‌شود. سرلشکر سلیمانی اولین فرمانده‌ای است که پس از انقلاب مفتخر به دریافت این نشان شده است.
حجت نظری، عضو شورای شهر تهران گفت: متأسفانه در کمتر از یک سال گذشته شهرداری سه سرپرست برای سازمان ورزش انتخاب کرده و این نشان از بی‌ثباتی است. سرپرست جدید سنخیتی با سازمان ورزش ندارد و درباره انتصابات به شهردار تهران تذکر می‌دهم و در صورت بی‌توجهی، نسبت به صلاحیت خود ایشان در صحن شورا تصمیم‌گیری می‌کنیم.
سیدمرتضی میرباقری درباره جشنواره جام‌جم گفت: متأسفانه این بخش حاشیه‌هایی پیدا کرده که من پاسخگوی همه این حواشی خواهم بود و به محض اعلام دلایل این اتفاق، نام هر جایی که این تخلف در آن صورت گرفته است را اعلام می‌کنیم. وی افزود: البته یک متهم مشخص شده، اما چون اتهام وی ثابت نشده، نمی‌توانیم اعلام کنیم.
علی خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره موضع دولت در برابر فروش اموال شستا و حتی واگذاری رایگان آنها به دلیل زیان‌ده بودن، گفت: این موضوع ما را نگران می‌کند، با طرح موضوع واگذاری رایگان و اصرار بر واگذاری به هر شکلی ممکن است اموال تأمین اجتماعی بدون هیچ ملاحظه‌ای از دست برود.
متوسط حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان در سال جاری، حدود ۲ میلیون و ۸۶۷ هزار تومان بوده و برخلاف ادعای مطرح‌شده از سوی دولت، حقوق حدود ۲۸ هزار نفر از کارمندان دولت براساس حکم کارگزینی بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات