صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۱۴۲۶۸

اخبار کوتاه شنبه 17 فروردین

در حالی که بازرس کل رژيم صهیونیستی از دادستان این رژیم خواسته است تشکیل پرونده جدیدی را درباره نخست‌وزیر و رهبر حزب حاکم لیکود، به ظن احتمالی فساد بررسی کند، آخرین نظرسنجی شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل که نتایج آن جمعه ۱۶ فروردین منتشر شد، نشان می‌دهد نظر به حفظ اکثریت در دست جناح راست، احتمال ابقای نتانیاهو در پست نخست‌وزیری زیاد است. این نظرسنجی نشان می‌دهد، ائتلاف موسوم به آبی‌ـ سفید به رهبری بنی گانتز ۳۰ کرسی و لیکود ۲۶ کرسی را به دست می‌آورند. نظرسنجی جروزالم‌پست ۲۸ کرسی برای ائتلاف آبی‌ـ سفید و ۲۷ کرسی برای لیکود پیش‌بینی کرده است.

محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برای توسعه تجارت در سال 98 یک تغییر جهت جغرافیایی خواهیم داشت؛ به طوری که تلاش می‌کنیم از صادرات به کشورهای دوردست به صادرات به کشورهای همسایه معطوف شویم که این تغییر اگرچه ممکن است سبب شود آمار صادرات ما به کشورهای دورتر کاهش یابد؛ اما با توسعه صادرات به کشورهای همسایه کاهش صادرات به آن کشورها را جبران خواهیم کرد.

«بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با «خورخه اریاسا» وزیر خارجه ونزوئلا و هیئت همراه او در دمشق گفت: آنچه در ونزوئلا رخ داده، شبیه اتفاقات سوریه بوده است و هدف آن تحمیل سلطه غرب بر این کشور‌ها و سلب حاکمیت آنهاست که این امر با قوانین بین‌الملل و با مهم‌ترین اصول منشور سازمان ملل در احترام به حاکمیت کشور‌ها و حق ملت‌ها در تعیین سرنوشت‌شان در تضاد است.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی نوشت: ان‌شاءالله در نخستین روزهای پس از تعطیلات نوروزی از دو برنامه توسعه تولید و اشتغال و همچنین اصلاح ساختار بودجه که با تلاش علمی همکارانم در سازمان برنامه و بودجه تهیه شده است، در جمع اصحاب رسانه رونمایی می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات