تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۱۴۳۲۹
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن از استقلال و وحدت داخلی میترسد/ رمز اقتدار سپاه در پذیرش ولایت الله است

ترس آمریکا از جمهوری اسلامی نه به واسطه موشک‌ها، بلکه ترس آن‌ها از ایران اسلامی به دلیل قدرت ولایت است و اگر امروز به جنگ سپاه رفته به دلیل همین ولایتمداری و اقتدار سپاه است، اقتداری که نه به واسطه کمک‌ها و دانش دشمن بلکه با تکیه بر دانش بومی موشک و تسلیحات می‌سازد.

دیروز مراسم جشنی به مناسبت اعیاد شعبانیه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، فرمانده سپاه فتح و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان در این جشن با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: پیامبر اکرم در شأن امام حسین (ع) می فرماید؛ امام حسین در آسمان بزرگتر از زمین بوده و سفینه نجات و کشتی آرامش برای تلاطم انسان است و کسی که با منش و راه خود الگوی کامل انسان ها است و آن امام خوبی ها و بزرگواری ها بوده و او رمز و افتخار دین است، برای درک افتخار به یک جمله باید اشاره کرد، خدایا عزت برای من همین بس که تو خدای منی و افتخار برای من همین بس که بنده تو هستم و سید الشهدا برای همه ما الگو و افتخار است و افتخار انقلاب و سپاه پاسداران است، او آموزگار این مکتب است و هرگاه بشریت در برابر ظلم ایستاد گفت آن را از حسین بن علی (ع) آموخته است.

حجت الاسلام ملک حسینی بیان کرد: شیوه کفار و منافقین است که جامعه را تقسیم می‌کنند که خود را ارزشی و دیگران را ضد ارزشی بخوانند و این شیوه در میان جبهه استکبار باقی است که برای سپاه چنین عنوانی را به کار می‌برد، بدانیم که عزت از آن مؤمنین است و آن هایی که ما را محکوم می‌کنند خود آموزشگر تروریست و عین تروریست هستند و باید در مقابل آن‌ها ایستاد.

وی عنوان کرد: حضرت سید الشهدا می فرماید ما آماده برای مرگ‌ بوده و شهادت افتخار ماست و خداوند ما را رمز عزت قرار داده است و شما نمی توانید با محقق کردن نام خود، ما را نابود کنید و حرکت و نام ما برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام ملک حسینی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران از سوی دولت امریکا، خطاب به پاسداران حاضر در جلسه گفت: شما راهی را انتخاب کرده اید که باید در سختی ها استقامت کنید، اما وعده الهی این است که آرامش و سکینه به کسی خواهد رسید که استقامت ورزد، ویژگی دوم شما این بوده که جهاد را انتخاب کرده اید، پرچمدار عزت انسان هایی بوده‌اند که جهاد را انتخاب کرده‌اند که بابی از باب های بهشت است و خداوند لباس عزت بر تن کسانی خواهد کرد که استقامت کنند و لباس ترس و ذلت بر تن نداشته باشند و شما لباس رزم برای دفاع از حرم انتخاب کردید و از حرم به معنای مرزهای شرف و عزت دفاع کردید، آیا با این وجود دشمن از شما تعریف خواهد کرد؟

وی افزود: ترس آمریکا از جمهوری اسلامی نه به واسطه موشک‌ها، بلکه ترس آن‌ها از ایران اسلامی به دلیل قدرت ولایت است و اگر امروز به جنگ سپاه رفته به دلیل همین ولایتمداری و اقتدار سپاه است، اقتداری که نه به واسطه کمک‌ها و دانش دشمن بلکه با تکیه بر دانش بومی موشک و تسلیحات می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید به خود ببالید که دشمن با شما دشمنی کند. سپاه تا کنون در مسیر جهاد و مقاومت درخشیده و موفق بوده است و اینک همگان این عظمت کار شما را می دانند؛ در عراق و یمن ضربه سپاه کاری بوده است، در سوریه دشمن ضربه خورده و زمینه اضطراب را برای دشمن فراهم آورده است. هر گاه دشمن خواسته به شیعه لطمه وارد کند، شکست آنها از همان نقطه آغاز شده است، مانند گودی قتلگاه که حتی خواستند پیکر امام پایمال شود و زیر سم اسب ها نابود کنند، اما جبهه ای در مقابل فریب و نیرنگ آنها از گذشته تا اکنون شکل گرفته است.

وی افزود: سپاه تحت قدرت ولایت الله و اسلام بوده و تمام تجهیزاتی را که شما دارید دشمن هم دارد، اما آنها دست بالای قدرت یعنی خداوند متعال را ندارند و دشمنان به ولایت خدا عاجز و زبون هستند و رمز اقتدار شما تکیه بر توان خودتان است و اگر قدرت هسته ای دارید مدیون توان و تکیه بر توان داخل خودتان است و وحشت دشمن از استقلال شما خواهد بود و پس از رخ داد دیروز همه جامعه سبز پوش شدند و وحدت به وجود آمد و دشمن از استقلال و وحدت میترسد و هر ندائی که بر خلاف وحدت باشد دشمن می پسندد، رمز آبرومندی انقلاب چیزی جز وحدت و استقلال نیست و آنچه که رخ داد سبب ایجاد امید و وحدت بین نیروهای مسلح و سبب وحدت حول محور مقاومت خواهد شد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات