هرمزگان >>  عمومی >> گزارش
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۴۶۳۶
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

انقلاب اسلامی ایران کامل ترین انقلاب در میان تمام انقلاب هاست

حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی، گفت: انقلاب اسلامی ایران جامع ترین و کامل ترین انقلاب در میان تمام انقلاب هاست.
پایگاه بصیرت / هرمزگان/بصیرت
به مناسبت سالروز شهادت استاد علامه مطهری(ه) و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج، همایش تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، در سالن عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در این همایش ضمن گرامی داشت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری(ه) و روز معلم، گفت: اگر انقلاب های توحیدی، صدر اسلام و عصر حاضر را بررسی کنیم، انقلاب اسلامی ایران کامل ترین و جامع ترین انقلاب در میان تمام انقلاب هاست.
 
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از انقلاب حضرت نوح(ع)، انقلاب  حضرت موسی بن عمران(ع) و انقلاب پیامبر اعظم (ص)؛ بزرگ ترین، کاملترین و جامع ترین انقلاب در طول تاریخ می باشد، چرا که به خوبی چهار مرحله بسترسازی، پیروزی، استقرار و استکمال را به خوبی طی کرده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، افزود: در بوجود آمدن تمامی این انقلاب ها مردم می بایست نقش اساسی ایفا می نمودند که در انقلاب اسلامی ایران مردم با هدایت های امام خویش حضرت روح الله سربلند از این نقش بیرون آمدند .
 
وی اظهار داشت: مردم همیشه در همه صحنه ها میدان دار می باشند و مجلس انقلابی نیز که از متن و اراده مردم بوجود می آید باید در تمامی صحنه ها انقلابی عمل نماید.
 
 لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم از سوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گزارشی از اقدامات عقیدتی و سیاسی در سپاه ارائه شد و در پایان جمعی از اساتید و مربیان عقیدتی سیاسی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات