صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۱۴۷۶۵

هم صدا با دشمن در جنگ روانی

 در حالی این روزها جنگ روانی علیه کشورمان روزبه روز گسترده تر می شود که دولت امریکا و رسانه‌های بیگانه تلاش کردند خبر اعزام ناو هواپیمابر ابراهام لینکلن به خلیج فارس را به‌گونه‌ای انعکاس دهند که در دل ایرانیان رعب و وحشت حاکم شود. خبر دیگری که در جهت ایجاد ارعاب و تشدید عملیات روانی علیه ایران در رسانه ها انتشار یافت استقرار هواپیماهای بی 52 آمریکا در قطر می باشد.

هم صدا با دشمن در جنگ روانی

 در این حال وظیفه رسانه های داخلی این است که ابعاد زوایای این جنگ روانی را آشکار سازند اما بعضی از رسانه های داخل در پازل دشمن بازی کرده و آتش هجمه این عملیات روانی را گسترده تر می کنند.
 هفته‌نامه صدا تصویری را از ناو هواپیمابر ابراهام لینکلن منتشر کرد که گویی سیطره دریا تنها در اختیار این ناو قرار دارد و قرار است تنها در چند ساعت آینده لشکر اعداء به ما برسند.این تصویر یک دریای آزاد را نشان می دهد که در دور دست آن یک ناو هواپیمابر و چندین ناوچه نظامی بر روی آب، در حالی که آسمان بالای سرشان هم با انواع هواپیماهای جنگنده پر شده، به سمت دوربین(شما، یا در واقع ملت ایران) در حال حرکتند.‌وسط تصویر هم با قلم درشت نوشته شده دوراهی جنگ و صلح کلمه جنگ را هم قرمز نوشته‌اند تا مبادا از حداکثر میزان اثرگذاری و وحشت آفرینی بر مخاطب ایرانی غفلتی صورت گرفته باشد.
 برای انتشار این عکس دو فرضیه می توان تصور نمود. فرضیه اول این که عامدانه این تصویر منتشر شده است که در این صورت باید این نشریه در نزد انظار عمومی پاسخگو باشد و فرضیه دوم این است که این تصویر از سر غفلت منتشر شده است که در این صورت وای به حال این رسانه با درک آن از شرایط بین المللی. کافی است فقط این واقعیت را به آن ها متذکر شد که بولتون در این جنگ روانی نقش سبیل کلفت و ایجاد ارعاب در بین مردم ایران را دارد و ترامپ (مرد دیوانه) باید از این جنگ روانی استفاده کند و ایران را به مذاکره و تماس تلفنی دعوت نماید تا از این نمد کلاهی برای خود ببافد و بتواند در انتخابات بعدی آمریکا پیروز شود و باز از ایران امتیازات بیشتری را بگیرند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات